F!ctus & Co Vs. ~CoD~ & Co

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser11726

Guest
Je moet je vijanden nooit te laag inschatten:p Als ik nu zeg: we maken geen schijn van kans, sta ik niet voor lul als we dan ook echt verliezen(als er oorlog komt) sevvie?

Goh, wat ben ik slim:cool:
ja je wordt slimmer:p
 

DeletedUser2522

Guest
echt over d.d. denk je slecht over fictus denk je slecht en zijn jou bondgenoten nog geweest :cool:

sorry, ik lees mijn post nu opnieuw, en ik heb een typfout gemaakt ^^ dat moet resist zijn, en als je het niet doorhebt is dat eerste een sarcastische opmerking :rolleyes:

En wie zegt dat ik over fictus slecht denk? dat mag je wel even verklaren ;)
 

DeletedUser30398

Guest
Lol den rotzak zit net in fictus en begint al commentaar op TBR te geven, hopelijk komt het goed ^^:D
 

DeletedUser2522

Guest
^^ eu volgens mij was het zelfs internen niet Kj?:p

de eersten (kweet niet hoeveel) niet, maar daarna moest ik wel naar bg luisteren :p

@daan: Kruijtzer vroeg het zo lief ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11726

Guest
Lol den rotzak zit net in fictus en begint al commentaar op TBR te geven, hopelijk komt het goed ^^:D
jij stookt :p nee mag dat toch vragen he aanhem ik heb respect voor tbr omdat ze mijn bg zijn maar dan verwacht je dat ook terug agh ma laat maar
 

DeletedUser2687

Guest
Je moet je vijanden nooit te laag inschatten:p Als ik nu zeg: we maken geen schijn van kans, sta ik niet voor lul als we dan ook echt verliezen(als er oorlog komt) sevvie?

Goh, wat ben ik slim:cool:


met die instelling zullen we het niet ver schoppen Strik,
voorlopig hebben we ons nog steeds staande weten te houden tegenover grotere stammen,en ik ga er van uit dat dat ook blijft lukken.
Wij hebben als kleine groep een voordeel we zijn een hechte groep,waar eigenlijk geen problemen zijn,en geen tegenstrijdige of opstandige leden tussen zitten. en daar mee drukken we ons nog steeds door
 

DeletedUser2522

Guest
ja hier was je wel niet leuk bezig weet je plan er van hoor ;)

Het hangt er van af hoe je het bekijkt, vanuit mijn standpunt waren jullie niet leuk bezig. Heb uiteindelijk toch ingebonden, dus waarom dat verwijt weer?

En geef me dat plan eens, heb er voor de val van D.D. stuk of 10 gehad, en moet er nu dus nieuwe maken want alle vorige zijn nutteloos nu. Een beetje hulp daarbij kan ik altijd gebruiken.

Hmm dat is dus al twee keer dat je mij iets verwijt, terwijl het nergens op gebaseerd is...
 

DeletedUser30398

Guest
Hoe zou het toch komen dat D.D. met zo leden uiteenvalt :p

Nee, waarschijnlijk zal den rotzak beetje grootsheidswaanzin krijgen :D
 

DeletedUser11726

Guest
Het hangt er van af hoe je het bekijkt, vanuit mijn standpunt waren jullie niet leuk bezig. Heb uiteindelijk toch ingebonden, dus waarom dat verwijt weer?

En geef me dat plan eens, heb er voor de val van D.D. stuk of 10 gehad, en moet er nu dus nieuwe maken want alle vorige zijn nutteloos nu. Een beetje hulp daarbij kan ik altijd gebruiken.

Hmm dat is dus al twee keer dat je mij iets verwijt, terwijl het nergens op gebaseerd is...
oke hou je vast weet alles ervan hoor je zocht een co voor op kryuitzer voor tegen d.d. te vechten ;) omdat je het niet graag had omdat ruben dorpjes pakte van hem omdat jij he mwou pakken en het bg met d.d. wou je weg denk dat ik al vrij juist zit he
:p
 

DeletedUser30398

Guest
oke hou je vast weet alles ervan hoor je zocht een co voor op kryuitzer voor tegen d.d. te vechten ;) omdat je het niet graag had omdat ruben dorpjes pakte van hem omdat jij he mwou pakken en het bg met d.d. wou je weg denk dat ik al vrij juist zit he
:p

Ik had iets anders gehoord.

Jij begon tegen iedereen in D.D. beu te doen en D.D. intern kappot te maken. Zodat jij naar fictus zou kunnen, dit was al een jaar geleden geregeld. Je maakte D.D. intern kappot door resist te steunen via vv enzo, je zocht co's voor resist spelers en bracht annema naar daar :D

Er is nog veel meer over jou om te zeggen xd

ps: dit was gewoon om aan te tonen dat verhalen verzinnen leuk is en gemakkelijk ^^ (waarschijnlijk zal er bij den rotzak wel wat juist zijn) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan