meerdere rangen tegelijk aan passen

DeletedUser

Guest
Aangezien veel stammen een rangenstelsel van boer tot generaal willen hebben kost het een lange tijd om alles in te stellen.
Elke keer het bolletje voor de naam aanklikken om dan vervolgens onderaan de bladzijde:
bevoegdheden en titels
aan te klikken.
Dit kan je dan instellen.
Als je dit voor pakweg 50 mensen moet doen duurt dit erg lang
daarom het volgende idee:

Je kan in plaats van één bolletje meerdere bolletjes tegelijk selecteren.
Zo kan je aan bijv. 10 mensen in één keer dezelfde rang en bevoegdheden toekennen.


waarom is dit een goed idee:
-het scheelt veel tijd
-het scheelt veel ergenis


nadelen en voordelen:

nadelen:
1. als je aan bepaalde mensen rechten wilt geven en aan anderen niet moet je ze alsnog allemaal apartdoen.

voordelen:
1. het scheelt veel tijd
2. als iedereen de rang heeft die die moet hebben is het een stuk overzichtelijker.
 
Reactiescore
276
Dat soort rangensystemen zijn dom... Die moet je toch steeds apart aanpassen als één speler de xxxx punten voor zo'n rang passeert.

Ik vind je idee niet echt slecht, maar stammen behoren rangen uit te delen aan betrouwbare personen en de rest met rust te laten :)
 

DeletedUser613

Guest
heel goed idee, hier heb ik me al vaak aan geërgerd...
Het scheelt veel werk om iedereen tegelijk een functie te kunnen geven.
 

DeletedUser

Guest
Dat soort rangensystemen zijn dom... Die moet je toch steeds apart aanpassen als één speler de xxxx punten voor zo'n rang passeert.

Ik vind je idee niet echt slecht, maar stammen behoren rangen uit te delen aan betrouwbare personen en de rest met rust te laten :)

Dat is jou gedachte...
 

DeletedUser

Guest
Of mss er zelf insteken dat je 10 rangen kunt instellen met de bijhoorende punten, en dat de rangen zich zelf aanpassen
 

DeletedUser

Guest
Ragey heeft gelijk, dit heeft alleen nut als je 'boer', 'ridder' of 'legende' ofzo wilt toekennen, en dat is niet echt nodig, lijkt me.

Wat dan overblijft zijn de functies, ik ga er niet vanuit dat dat zoveel werk is :D
 

DeletedUser613

Guest
ligt er aan: als je bvb. iedereen wil kunnen laten uitnodigen ofzo, is het best wel handig. Ik ben iig voor.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk nog eens een ideetje die het waard is om op te reageren, een prima ideetje!
 

DeletedUser

Guest
@DOminator Als je dan wat meer leiders maakt?

Het zou mischien wel handig zijn.
 

DeletedUser

Guest
Het is volgens mij al eens voorgesteld maar toen werd het afgebroken doordat de kritiek massastam was. Ik heb het niet teruggevonden maar ik denk toch dat het was voorgesteld.
Maar zou je hier geen premiumfunctie van maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser613

Guest
@jens10: zelf stel je de hele tijd domme dingen voor en als er dan eens een goed idee is, vind je dat het er niet moet komen?
 

DeletedUser

Guest
Ik stem voor maar ik vraag me af waarom het dan de vorige keer afgekeurt is.
 

DeletedUser2992

Guest
ik stem voor, al heb ik er niet veel aan, het zou meer moeten gelden voor stammen met meer al 80 leden
 

DeletedUser412

Guest
Wat heb je hier aan? Dit is een leuk ideetje voor de kleine kinders die hun stoere leden allerlei namen willen geven.

Het is totaal niet nuttig, waarom zou dit in hemelsnaam ingevoerd moeten worden?
 

DeletedUser

Guest
Wat heb je hier aan? Dit is een leuk ideetje voor de kleine kinders die hun stoere leden allerlei namen willen geven.

Het is totaal niet nuttig, waarom zou dit in hemelsnaam ingevoerd moeten worden?

Precies dat wat ik ook dacht :rolleyes:
 

DeletedUser1814

Guest
Doordat die kleine kinders en die stoere leden talrijk zijn :rolleyes:

nee serieus,
voor mensen zo van een honderdtal punten zijn zo'n rangen in de stam een aangename stimulans om te groeien...
(vrij handig in bijvoorbeeld opleidingsstammen)

Ik ben voor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser412

Guest
Doordat die kleine kinders en die stoere leden talrijk zijn :rolleyes:

nee serieus,
voor mensen zo van een honderdtal punten zijn zo'n rangen in de stam een aangename stimulans om te groeien...
(vrij handig in bijvoorbeeld opleidingsstammen)

Ik ben voor

Dit is gewoon een door spelers bedacht dingetjes, net zoals PB's. Het heeft helemaal NIKS met dit hele spel te maken, en het lijkt me nutteloos dat de mods hier tijd en moeite in steken...
 
Bovenaan