[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het was helemaal niet mijn bedoeling om het spel zo te verzieken, ik wilde gewoon niets liever dan -tim- eruit proberen te krijgen. En ik dacht dat linkelouie dit voor mij kon doen, alleen dat kan hij natuurlijk alleen als hij levend is, en heb daarom dus gezegd dat wij hem gingen vermoorden.

Nergens is duidelijk verteld dat dit niet mag? Waarom zou het niet mogen? Wat nou als linkelouie een theorie tegen bijv. lieflap had, was het dan ook zo'n probleem geweest?
 

DeletedUser

Guest
wat een gezeur
gaat het spel nou we of niet door want heb geen zin om alles te lezen
 

DeletedUser23144

Guest
Het was helemaal niet mijn bedoeling om het spel zo te verzieken, ik wilde gewoon niets liever dan -tim- eruit proberen te krijgen. En ik dacht dat linkelouie dit voor mij kon doen, alleen dat kan hij natuurlijk alleen als hij levend is, en heb daarom dus gezegd dat wij hem gingen vermoorden.

Nergens is duidelijk verteld dat dit niet mag? Waarom zou het niet mogen? Wat nou als linkelouie een theorie tegen bijv. lieflap had, was het dan ook zo'n probleem geweest?

van mij mag je maar ik denk dat slaro er geen zin in heeft om een potje te doen met jou
 

DeletedUser

Guest
legend hood niet
fixato niet
ll niet
andere doden wel ( die hadden niks verkeerd gedaan)

LOL,

Doden kunnen niet meer meedoen, tenzij je alle rollen opnieuw gaat versturen. En nu mag ik opeens niet meer meedoen omdat ik tegen linkelouie heb gezegd dat wij hem gingen vermoorden? Denk eens na man, nergens staat dat het niet mag, en vond het eigenlijk wel een slimme zet. Dat linkelouie dan gelijk zo letterlijk post kan ik niks aan doen, hij had ook gewoon kunnen zeggen van: Ja, ik denk dat tim geliefde is met een wolf, en zal hier straks een theorie over posten. Dan gaat hij dood, en ziet iedereen dat hij dodenfluisteraar is.
 

DeletedUser23144

Guest
wat een gezeur
gaat het spel nou we of niet door want heb geen zin om alles te lezen

spel gaat niet meer door
er bestaat een mogelijkheid dat dit spel wordt gereset en dat somige niet mogen meedoen
ook krijg je een nieuwe * rol

* of dezelfde
 

DeletedUser22681

Guest
klopt wel
maar ik denk dat er ook genoeg zijn die niet meededen maar graag zouden doen

mijn voorstel:

maak een nieuw onderwerp aan ( al de rotzooi is weg)
maak een lijst met deelnemers ( degene van deze editie staan er al in behalve degene die jij liever niet hebt
de eerste die inschrijven mogen die plaatsen innemen
en natuurlijk nieuwe rolverdeling

mee eens, 't is helemaal naar de klte gegaan door bepaalde spelers.
 

DeletedUser

Guest
Het was helemaal niet mijn bedoeling om het spel zo te verzieken, ik wilde gewoon niets liever dan -tim- eruit proberen te krijgen. En ik dacht dat linkelouie dit voor mij kon doen, alleen dat kan hij natuurlijk alleen als hij levend is, en heb daarom dus gezegd dat wij hem gingen vermoorden.

Nergens is duidelijk verteld dat dit niet mag? Waarom zou het niet mogen? Wat nou als linkelouie een theorie tegen bijv. lieflap had, was het dan ook zo'n probleem geweest?
Je mag tegen de dodenverluisteraar volgens mij zeggen wat je wilt maar de dodenverluisteraar moet toch mensen overhalen door theorieën?
 

DeletedUser23144

Guest
Ik denk dat er ook zat mensen zijn die liever met Fixato spelen dan met jou.

zoals
maar als die mensen dat willen moeten ze dat doen
ik praat nu in mijn idee
en ik weet niet waarom ik niet zou mogen meedoen
heb (nog) geen enkel potje verpest
 

DeletedUser

Guest
zoals
maar als die mensen dat willen moeten ze dat doen
ik praat nu in mijn idee
en ik weet niet waarom ik niet zou mogen meedoen
heb (nog) geen enkel potje verpest

Maar ik irriteer me wel de pleuris aan jou , En ik denk dat ik niet de enige ben :eek:
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk zou ik graag een nieuwe kans krijgen:

Ik vind het lullig hoe het is verlopen. Er moeten eerst duidelijke afspraken komen want niemand, maar dan ook niemand, was precies op de hoogte van de regels.

Dus: In plaats van zelf een regel te interpreteren, overleg het met de leiding, dan zit jij in ieder geval nooit fout. Dus ik begrijp dat -Tim- en Whiteflash niet wisten of ze elkaar hun rol mochten vertellen. Al ze het aan mij hadden gevraagd had ik gewoon duidelijk nee kunnen zeggen.

Wat er daarna met linkelouie is gebeurd is ook spijtig. Maar de stampij achteraf had ik gewoon kunnen oplossen als ik daar de kans toe had gekregen. Dan hadden we het binnenskamers kunnen uitpraten nu begon iedereen over het forum dingen te roepen te zeggen die nooit naar buiten mochten komen, dan doel ik op de rollen, natuurlijk uiteraard

Iedereen moet de regels gelezen hebben voordat we beginnen.

Dus tsja, ik zou graag een nieuwe kans willen, alleen als het van jullie mag. Op dit moment ben ik geheel op de hoogte van de regels dus daar ligt het niet aann. Bovendien, in de echte regels, staat niet dat ik de ziener niet mag vertellen wie de geliefden zijn.

Maar of ik deze kans krijg, of jullie nog wel mee willen doen, mogen jullie in feite zeggen maakt niet uit.
Van mij mag iedereen meedoen die al meedeed dus zonder uitzonderingen tenzij jullie met z'n allen bijna geheel unaniem roepen die willen we niet want die verziekt het spel.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond wel dat er gewoon goed geleid is door Slaro, het probleem zit hem vooral in de onduidelijkheid van de regels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan