[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja, ok, dan heb ik officieel vals gespeeld. Jij je zin.
Klaar met het gezeik en ga je nu jezelf vermannen en doorgaan met dit potje?
Je zit alleen maar te tobben over wat er gebeurd is, terwijl je nu allang had kunnen zeggen dat je gewoon door zou gaan. :rolleyes:

Nee Tim, dit moet uitgepraat worden, jij bent een deel van de kern dus trek je niet terug dat klopt niet, doe ik toch ook niet, je maakt het jezelf wel heel makkelijk zo. Een paar spelers+leiding moeten dit goed kunnen uitpraten.

Dit is het 2e spel waar het in feite is geescaleerd waar jij een grote rol hebt gespeeld. Na 3, toen gooide je jezelf ook open, ik zat blijkbaar hier fout (alhoewel het niet letterlijk in de regels staat !!!!), alhoewel ik nog steeds denk dat het gewoon had door kunnen gaan. Doordat mensen vals hebben zitten spelen zijn er rollen opbenbaard die nooit openbaard hadden mogen worden.

Ten tweede zit je tegen iedereen te vertellen ook in ronde 4 dat ze de druk niet aankunnen. Hier bewijs je dat jij onder jouw emotie bezwijkt. Het past niet in jouw straatje boem alles flapt eruit en iedereen krijgt de volle lading terwijl je zelf hebt zitten valspelen. Je bent op een bepaalde manier achter rollen gekomen terwijl dat absoluut nooit gemogen had.

Ten derde, in WvW4, jouw eigen spel. Na de hints vielen de weerwolven als dominostenen. We hadden onze twijfels, terecht, maar heb je mij horen klagen. Ik ben toch ook gewoon doorgegaan en de andere weerwolven Hidan en Woodster hebben toch ook niet zo'n hoop stampij liggen maken, had jij ook kunnen doen. De rest van de weerwolven is er in feite stilletjes vandoor gegaan maar hebben niet geprobeerd het spel te verzieken, klasse, serieus en dat had jij nu ook kunnen doen. Neem je verantwoordelijkheid, je bent net zelf bezweken en nu probeer je dat te verdoezelen, dat vind ik jammer want we kunnen dit uitpraten anders gebeurt het in de volgende ronde dadelijk sowieso weer.

Het maakt op deze manier niet uit wie de leiding heeft.
Jij beschuldigt LL er alles aan te doen om te winnen maar jij doet dat toch ook. Je hebt er zelfs voor zitten valsspelen en dat neem ik je kwalijk.
Ik neem mijn verantwoordelijkheid maar andere spelers waaronder jij hebben dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.

Bovendien:

Ik heb de echte regels nog maar eens van Wakkerdam opgezocht.

Klik hier om de regelementen te downloaden. (serieus het zijn gewoon de regelementen van het spel)

Nergens staat volgens mij dat de ziener niet mag weten wie de geliefden zijn.
Dus ik vraag me af hoe jullie daar dan bij komen?!?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat bedoelde ik te zeggen, maar jij weet het beter onder woorden te brengen, Slaro.
 

DeletedUser13565

Guest
omdat er zoveel doden reageren dat tim de engels was bij de ww al na de eerste nacht bekent omdat de engel bijna altijd zichzelf eerste nacht beschermt verder zat ik dus wel redelijk goed dat tim samen met een ww de rest verlinkte maarja moet zeggen white goed gespeelt had je echt niet door:D verder sorry tim maar als engel ben je wel heel erg slecht als je zo "actief" speelt verder is dit al de 2e keer dat jij je rol vertelt dus eigenlijk zou jij niet meer mee mogen doen want jij verraad ook steeds je rol als mensen je snappen:rolleyes:

Volgens mij heb jij dat ook twee keer gedaan.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
We hebben een plan gemaakt. Ze zouden mensen vermoorden die ik 'verdacht' en zouden mij de schuld in de schoenen schuiven. Waarom denk je dat ik daar zo'n goed weerwoord op had? Ik heb dat plan zelf bedacht, zodat ik zou overleven. ;)

O daarom ging ik dood ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gewoon gezegd wat ik mocht. Ik wist namelijk niet dat -tim- geliefde was met white, en toen ik dood ging kreeg ik een berichtje van linkelouie. Hierin stond alles wat hij wist, en hij vroeg of wij tim de eerste dag hadden beschermd.

Ik zag gelijk mijn kansen:

-Beschermengel eruit
-burgemeester eruit
-goede wolvenjager eruit
-eventueel nog een burger(geliefde, ik wist niet dat dit white was)

Maar hiervoor moest linkelouie wel zijn theorie op het forum plaatsen, dus heb ik als wolf die wil winnen tegen hem gezegd dat hij dit snel op het forum moest plaatsen omdat wij hem gingen vermoorden.

Maar er staat toch ook nergens dat ik linkelouie niet mocht vertellen dat hij vermoord ging worden? Ik wilde gewoon zelfs na mijn dood nog proberen om via de fluitspeler tim eruit te halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je die smileys nou niet gebruikte kom je minder kinderachtig over Legend Hood..
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gewoon gezegd wat ik mocht. Ik wist namelijk niet dat -tim- geliefde was met white, en toen ik dood ging kreeg ik een berichtje van linkelouie. Hierin stond alles wat hij wist, en hij vroeg of wij tim de eerste dag hadden beschermd.

Ik zag gelijk mijn kansen:

-Beschermengel eruit
-burgemeester eruit
-goede wolvenjager eruit
-eventueel nog een burger(geliefde, ik wist niet dat dit white was)

Maar hiervoor moest linkelouie wel zijn theorie op het forum plaatsen, dus heb ik als wolf die wil winnen tegen hem gezegd dat hij dit snel op het forum moest plaatsen omdat wij hem gingen vermoorden.

Maar er staat toch ook nergens dat ik linkelouie niet mocht vertellen dat hij vermoord ging worden? Ik wilde gewoon zelfs na mijn dood nog proberen om via de fluitspeler tim eruit te halen.


In feite komt het er dus op neer dat -Tim- en Whiteflash geheel onterecht van elkaar hun rol wisten. De beschermengel was duidelijk, na ronde 1, maar weerwolf zijnde niet. Ik vind dat niet kunnen. De geliefden moeten samen winnen maar mogen niet aan elkaar hun rol openbaren!!!!
Dan is het wel heel makkelijk om een 'masterplan' te maken.

-------------------------------------------------------------------------------------

Een rol is een rol. Dus ook een bijrol. Als het niet duidelijk in de regels staat is het dus open voor interpretatie. Bovendien wordt er in de spelregelementen nauwelijks onderscheid gemaakt tussen een bijrol of gewone rol. Sterker nog, Cupido heeft als gave binnen zijn rol twee mensen aan te wijzen, deze twee mensen krijg als rol geliefden te spelen dus ik vraag me serieus af of het stiekem eigenlijk gewoon mag. Fixato, jij mocht niet vertellen dat hij eruit ging, hij had niet zo direct -Tim- mogen roepen + z'n rol alhoewel die ook weer vals had gespeeld. Het is me toch wat.

Maar hebben wij ooit afgesproken dat een ziener dat niet mag weten? Ook in onze regels is dat niet terug te vinden misschien dat het bij een ronde is geweest waar ik niet aan mee heb gedaan. Volgens is het ook afgesproken dat we niet aan elkaar onze rollen vertellen. Dacht ik toch?

In feite komt het er dus ook nog op neer dat niemand 100% weet of de spelleider wel of niet mag vertellen wie de geliefde zijn.
Staat geheel open voor interpretatie en dan maakt het niet uit of je de 'echte' regelementen erbij pakt of onze.

Desondanks, dat ze het helemaal niet zeker konden weten, vonden sommige mensen het wel nodig om opeens van alle kanten te roepen wie het verpest had en wat de rollen waren. Op dat moment was het spel verpest en nog geen moment eerder want dat had eerst binnenkamers uitgesproken kunnen worden. We hadden bovendien gewoon doorgekund. Afspraken die mensen thuis maken wanneer ze het spel spelen, zoals niet de geliefden zeggen, hoeven hier nog niet te gelden wanneer dit niet is afgesproken. Bovendien waarom zou het niet mogen !!!! Bijt de ziener er maar uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zit op school en heb dus maar even tijd. Om nog een ding te zeggen, ik heb ooit ZELF aan Tim gevraagd of ik de rollen mocht doorgeven. Tim wist het niet zeker maar zei dat we dat beter niet deden. Dus het was niet de bedoeling om "vals" te spelen als je dat zo vind ...

In tegenstelling tot LL, die maar al te goed weet dat het niet mag, maar met zijn "het is niet tegen de regels" standaardzinnetje wel heel erg bezig is. Hij zegt zomaar dat Tim een geliefde is, dat is toch ook een rol verklappen? Evenzeer mocht hij niet weten dat hij doodging. Maar hij postte dit allemaal. En met maar één reden: hij denkt alleen aan winnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit op school en heb dus maar even tijd. Om nog een ding te zeggen, ik heb ooit ZELF aan Tim gevraagd of ik de rollen mocht doorgeven. Tim wist het niet zeker maar zei dat we dat beter niet deden. Dus het was niet de bedoeling om "vals" te spelen als je dat zo vind ...

In tegenstelling tot LL, die maar al te goed weet dat het niet mag, maar met zijn "het is niet tegen de regels" standaardzinnetje wel heel erg bezig is. Hij zegt zomaar dat Tim een geliefde is, dat is toch ook een rol verklappen? Evenzeer mocht hij niet weten dat hij doodging. Maar hij postte dit allemaal. En met maar één reden: hij denkt alleen aan winnen.

Ik zeg ook niet dat het de bedoeling was of dat jullie het leuk vonden.
Maar -Tim- werpt zich nu wel een beetje op als de Weerwolven kenner nr 1.
Terwijl er nu op twee punt wordt bewezen dat hij het niet zeker weet.
Punt 1, is de geliefden mbt de ziener, punt 2 is de rollen doorvertellen mbt de ziener. Punt 1 mag volgens mij gewoon als ik naar de regels kijk. Punt 2 mag niet, de geliefden hebben geheimen voor elkaar, dat is duidelijk.
NIettemin heeft hij dit niet besproken eerst maar komt er zo'n furie los en nu hebben we een tweede escalatie van -Tim- en daar baal ik van.
Dat deed hij ook bij jouw ronde terwijl hij als beste had kunnen wachten tot na de ronde en eerst met de personen over de MSGs dit had moeten oplossen.

Om heel eerlijk te zijn.
Voel ik me best genaaid door -Tim- nu tsja, hij heeft niets geleerd van Weerwolvenronde 3, en nu is deze ronde daar nog meer kapot van geworden.

Wat LL mag ook niet. Zo opeen recht voor z'n raap de naam geven + met ik heb het van de ziener gehoord dus ik kan het weten. Dat is natuurlijk niet eerlijk. Maar het argument dat hij het deed om te winnen gaat niet op. Hij was namelijk al ten dode opgeschreven aangezien de weerwolven hem dood wilden.
 

DeletedUser23144

Guest
slaro kan je degene die het hebben verpest ( ll legend hood (tim misschien )) buitensluiten en het spel opnieuw beginnen met andere rolverdeling
dan kunnen we dit achter de rug laten
 

DeletedUser

Guest
Waarom mag ik niet aan linkelouie vertellen dat hij eruit ging? Ik was dood en hij dodenfluisteraar dus ik mocht eigenlijk zeggen wat ik wil.
 

DeletedUser

Guest
slaro kan je degene die het hebben verpest ( ll legend hood (tim misschien )) buitensluiten en het spel opnieuw beginnen met andere rolverdeling
dan kunnen we dit achter de rug laten

Alles kan maar dan moet er natuurlijk wel duidelijkheid zijn wie er nog zin in heeft. NIetwaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou nog willen. Spelen Legend Hood en de andere doden mee? En fixato en LL?
 

DeletedUser23144

Guest
Alles kan maar dan moet er natuurlijk wel duidelijkheid zijn wie er nog zin in heeft. NIetwaar.

klopt wel
maar ik denk dat er ook genoeg zijn die niet meededen maar graag zouden doen

mijn voorstel:

maak een nieuw onderwerp aan ( al de rotzooi is weg)
maak een lijst met deelnemers ( degene van deze editie staan er al in behalve degene die jij liever niet hebt
de eerste die inschrijven mogen die plaatsen innemen
en natuurlijk nieuwe rolverdeling
 

DeletedUser

Guest
Dat vermoedde ik ook al. De vraag was eigenlijk meer het eerste gedeelte. Zou senne spelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan