Speed 69 tot 74

DeletedUser

Guest
Hm, Zal Maik wel geweest zijn.

Edit:

dis·sen diste, h gedist (inform) treiteren, provoceren
 

DeletedUser27011

Guest
Dit loopt echt uit de hand, dus komt de all mighty Hesp ingrijpen.


Stop eens ff met op elkaar te kakken dat de ene pro'er is dan de andere.

Speel gewoon speed, en bash elkaar, maar laat dit forum spamvrij :cool:
 

DeletedUser22585

Guest
1x grondig gespeeld 2x een uurtje of 2-3-4 ;)
Ohja giantchicken wask nog vergeten met kenny en mitchel 2x ingevallen :eek:

Ja boeie, met owhpus heb je wsch geen 1 goede rang gehaald, dus zo stoer is het nou ook weer niet. Ik heb ook paar x op owhpus gespeeld, maar prijs er toch ook niet mee ? Kom op man, enigste accs waar je wat mee bereikt is is Day n Night, en marsipulamie. .Nectrillo heb je niet hoger als 5 gehaald, noem dat niet echt goed.
 

DeletedUser

Guest
Maja, Je kan mensen ook herkennen aan hun niveau buiten de speeds, En ik herinner me nog dat je via iemand over forum pm mij uit begon te schelden :x
 

DeletedUser

Guest
Ja boeie, met owhpus heb je wsch geen 1 goede rang gehaald, dus zo stoer is het nou ook weer niet. Ik heb ook paar x op owhpus gespeeld, maar prijs er toch ook niet mee ? Kom op man, enigste accs waar je wat mee bereikt is is Day n Night, en marsipulamie. .Nectrillo heb je niet hoger als 5 gehaald, noem dat niet echt goed.

Marsiwie? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja boeie, met owhpus heb je wsch geen 1 goede rang gehaald, dus zo stoer is het nou ook weer niet. Ik heb ook paar x op owhpus gespeeld, maar prijs er toch ook niet mee ? Kom op man, enigste accs waar je wat mee bereikt is is Day n Night, en marsipulamie. .Nectrillo heb je niet hoger als 5 gehaald, noem dat niet echt goed.

xP geen goede rang ? lol en met mars stond ik 2 de en liet me toen internen door zwarte pinguin :)

en .nectrillo hebben we idd nog niet veel gedaan maar de komende speed zal anders zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Dit loopt echt uit de hand, dus komt de all mighty Hesp ingrijpen.


Stop eens ff met op elkaar te kakken dat de ene pro'er is dan de andere.

Speel gewoon speed, en bash elkaar, maar laat dit forum spamvrij :cool:

Hespie , het is gewoon wachten tot het word closed
 

DeletedUser

Guest
xP geen goede rang ? lol en met mars stond ik 2 de en liet me toen internen door zwarte pinguin :)

en .nectrillo hebben we idd nog niet veel gedaan maar de komende speed zal anders zijn :)

Dan gaan jullie voor de 4e plek? :rolleyes:
 

DeletedUser22585

Guest
xP geen goede rang ? lol en met mars stond ik 2 de en liet me toen internen door zwarte pinguin :)

en .nectrillo hebben we idd nog niet veel gedaan maar de komende speed zal anders zijn :)

Huh, kan me niet herinneren dat ik jou internt heb... Nja, ik bedoel hier niks mee, maar ga niet met accounts stoefen waar je niet eens top 5 bent geeindigd. Nja, top 5 vind ik nog niet eens goed, top 3 is voor mij enigste wat geld, weet niet hoe het bij jou zit .
 

DeletedUser

Guest
Jongens en meisjes wees gewoon lief voor elkaar. Jullie zijn net zo goed en hebben kennelijk net zo grote bek, nu blij? Kusjee
 

DeletedUser

Guest
Oh noes, De uberpro komt ons vertellen wat we moeten doen.

Sorry CR :cool:
 

DeletedUser27011

Guest
Jongens en meisjes wees gewoon lief voor elkaar. Jullie zijn net zo goed en hebben kennelijk net zo grote bek, nu blij? Kusjee

Woot, ik ben het voor 95% met Keesje eens.

Buiten dat ik niet zo'n grote bek heb als de rest van het gezelschap^^.
 

DeletedUser26053

Guest
Mensen,
Ik zocht dus een VASTE co.
Maar ik zie dat er hier alleen maar "gevochten" word:p
Maar ben jij ervaren?
PM me hier dan, of op wereld 11 onder de naam: MTV-2009

Mvg

PS: Phoenix* geen commentaar, en andere ook niet s.v.p.
 

DeletedUser26399

Guest
Het enige wat iedereen doet is zeuren!

Psv0010 : The surgeon (co) + speeds op drollenkoning ---> Genoeg ervaring lijkt me ;)

En wat maakt mij het nou uit wie beter is of niet :eek:

Het gaat om het plezier waarbij een hoge ranking leuk is maar niet nootzakelijk! Je zal mar nummer een worden en daarna een week lang ziek omdat je te lang ben door gegaan terwijl je je niet lekker voelde :p

+ Wat maakt een rang in het verleden uit? kan toeval zijn of geluk het gaat erom wat je op een speed presteer hoeft nieteens je eindranking te zijn. Je zou maar eerste zijn en ziek worden en moeten stoppen :mad:

EDIT

Wow, hij`s echt wel gidist:rolleyes:

Nog iemand die zich aanmeld als co xD

Lol !! Ten eerste is sara een zij! Ten 2e ik weet niet wat jij onder gedist versta maar ik vind niet dat er op dit moment iemand in dit topic wordt gedist.



On: Ik heb al een team dus kan niet mee spelen MTV
 
Bovenaan