Wereld 10, Symbool van lafheid?

DeletedUser

Guest
Ach, de laffe smurfen zijn nu CoP en de bijna even laffe zitten bij Dispar. :D

Ben benieuwd wanneer ze een keer echt met elkaar op de vuist gaan in het spel in plaats van hun tijd en energie te steken in maar 2 dingen:

- Verschuiven van leden om hoger in punten te komen
- Discussies voeren op het AF

Het lijkt er op dat de stammen op de 20e t/m de 30e plaats meer oorlog voeren dan de top 10, en dus op het einde veel ervarener zullen zijn dan de top 10.
Mijn stelling is dan ook deze: Niet de kern, maar de omliggende ring gaat bepalen hoe het in deze wereld gaat lopen.
 

DeletedUser

Guest
we kunnen alleen maar afwachten he, maar de top 10 stammen hebben wel het meeste te verliezen of te winnen bij zo'n oorlog onder topstammen dus het is maar logisch dat er niet iedere week een oorlog uitbreekt
 

DeletedUser17359

Guest
Ben benieuwd wanneer ze een keer echt met elkaar op de vuist gaan in het spel in plaats van hun tijd en energie te steken in maar 2 dingen:

- Verschuiven van leden om hoger in punten te komen
- Discussies voeren op het AF

Het lijkt er op dat de stammen op de 20e t/m de 30e plaats meer oorlog voeren dan de top 10, en dus op het einde veel ervarener zullen zijn dan de top 10.
Mijn stelling is dan ook deze: Niet de kern, maar de omliggende ring gaat bepalen hoe het in deze wereld gaat lopen.

Niet omdat jij de actie niet ziet dat ze er niet is he.
Er zijn momenteel toch wel 4 ''top'' stammen dus dit kan zeker wel eens voor leuke actie zorgen.
 

DeletedUser7869

Guest
Ben benieuwd wanneer ze een keer echt met elkaar op de vuist gaan in het spel in plaats van hun tijd en energie te steken in maar 2 dingen:

- Verschuiven van leden om hoger in punten te komen
- Discussies voeren op het AF

Het lijkt er op dat de stammen op de 20e t/m de 30e plaats meer oorlog voeren dan de top 10, en dus op het einde veel ervarener zullen zijn dan de top 10.
Mijn stelling is dan ook deze: Niet de kern, maar de omliggende ring gaat bepalen hoe het in deze wereld gaat lopen.

even een paar dingen.

de stammen op de 20e t/m de 30e plaats voeren idd meer oorlog.
Dit is ook niet vreemd wat dat zijn 11 stammen. Logisch dat die meer oorlog voeren dan de top, want dat zijn er wel wat minder.
Verder zijn die stammen tussen 20e en 30e plaats waarschijnlijk gewoon noobs en zien die 1 aanval al meteen als een oorlog. Dan heb je automatisch al meer "oorlogen"

En het is logisch dat niet de kern maar de omliggenden het gaan bepalen, de kern zie ik zelf maar als 4 continenten, dan blijven er nog 96 over. Het zou heel knap zijn als die 4 continenten het dan zouden bepalen he ;)

think before you talk:p
 

DeletedUser

Guest
even een paar dingen.

de stammen op de 20e t/m de 30e plaats voeren idd meer oorlog.
Dit is ook niet vreemd wat dat zijn 11 stammen. Logisch dat die meer oorlog voeren dan de top, want dat zijn er wel wat minder.
Verder zijn die stammen tussen 20e en 30e plaats waarschijnlijk gewoon noobs en zien die 1 aanval al meteen als een oorlog. Dan heb je automatisch al meer "oorlogen"

En het is logisch dat niet de kern maar de omliggenden het gaan bepalen, de kern zie ik zelf maar als 4 continenten, dan blijven er nog 96 over. Het zou heel knap zijn als die 4 continenten het dan zouden bepalen he ;)

think before you talk:p

denken voor je praat
hmmm alle 96 continenten zijn ook bezet :rolleyes:

de kern is er eerder als de rim eromheen dan komt
kan de kern minder edelen en komen er conflicten tussen andre stammen dus het is logischer dat de kern eerder een oorlog voert dan de rim

en de stammen op rang 20-30 hebben niet meer dorpen of punten dan de eerste 10 hoor denk zelf is beter na voor je iets neerzet
 

DeletedUser7869

Guest
denken voor je praat
hmmm alle 96 continenten zijn ook bezet :rolleyes:

de kern is er eerder als de rim eromheen dan komt
kan de kern minder edelen en komen er conflicten tussen andre stammen dus het is logischer dat de kern eerder een oorlog voert dan de rim

en de stammen op rang 20-30 hebben niet meer dorpen of punten dan de eerste 10 hoor denk zelf is beter na voor je iets neerzet

ik zeg ook niet de kern er niet eerder is, ik zeg dat de kern veel kleiner is dan de rest van de wereld en dat dus wss de rest van de wereld een grotere rol gaat spelen in de verloop van de wereld. Dit aangezien ze gewoon met veel meer zijn.

Ja, het is in principe logisch dat er in de kern eerder oorlog wordt gevoerd, dit zal ook best gebeurd zijn. Niet tussen de topstammen, maar dat maakt niet uit, oorlogen worden er altijd wel gevochten. Er is nog geen enkele grote oorlog geweest, ook niet buiten de kern (jaja, er zijn "oorlogen" geweest, maar niets noemenswaardigs).

Er wordt niets gezegd over dorpen of punten, maar over oorlogen. Je hebt geen 60 dorpen nodig om oorlog te voeren. Dus die opmerking is tamelijk nutteloos.
 

DeletedUser

Guest
ik zeg ook niet de kern er niet eerder is, ik zeg dat de kern veel kleiner is dan de rest van de wereld en dat dus wss de rest van de wereld een grotere rol gaat spelen in de verloop van de wereld. Dit aangezien ze gewoon met veel meer zijn.

Ja, het is in principe logisch dat er in de kern eerder oorlog wordt gevoerd, dit zal ook best gebeurd zijn. Niet tussen de topstammen, maar dat maakt niet uit, oorlogen worden er altijd wel gevochten. Er is nog geen enkele grote oorlog geweest, ook niet buiten de kern (jaja, er zijn "oorlogen" geweest, maar niets noemenswaardigs).

Er wordt niets gezegd over dorpen of punten, maar over oorlogen. Je hebt geen 60 dorpen nodig om oorlog te voeren. Dus die opmerking is tamelijk nutteloos.

Het leuke is dat het niet Rim vs Kern is, maar Stam vs Stam.
 

DeletedUser

Guest
-Tim- en Amokro, altijd veel commentaar op andere stammen. Maar wat heeft die van jullie al gepresteerd?

Gewoon als vraag bedoeld, je moet niet direct op mij persoonlijk commentaar geven, commentaar geven op mijn taalgebruik, of andere handige AF-trucjes om argumenten/vragen te ontwijken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil jullie pret niet drukken Amokro en Tim.... Maar ik denk dat er genoeg strijd is onderling tussen de stammen van de zogenaamde top 4 of core, check simpel weg de statistieken maar....

Dus doe niet zo lullig en concentreer je eens op jezelf ipv anderen, ik denk dat als we zover zijn wij een voorsprong hebben, maar dat terzijde... Jullie moeten maar vooral zo doorgaan, wie het laatst lacht, lacht het best is nog altijd zo....

Voor ieder ander die dit aantrekt, laat dit vooral niet gebeuren... :p
 

DeletedUser

Guest
Ik wil jullie pret niet drukken Amokro en Tim.... Maar ik denk dat er genoeg strijd is onderling tussen de stammen van de zogenaamde top 4 of core, check simpel weg de statistieken maar....

Dus doe niet zo lullig en concentreer je eens op jezelf ipv anderen, ik denk dat als we zover zijn wij een voorsprong hebben, maar dat terzijde... Jullie moeten maar vooral zo doorgaan, wie het laatst lacht, lacht het best is nog altijd zo....

Voor ieder ander die dit aantrekt, laat dit vooral niet gebeuren... :p

Mjah, alvoor je reageerd op een post, is het wel handig dat je onthoud wie wat post.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
-Tim- en Amokro, altijd veel commentaar op andere stammen. Maar wat heeft die van jullie al gepresteerd?

Gewoon als vraag bedoeld, je moet niet direct op mij persoonlijk commentaar geven, commentaar geven op mijn taalgebruik, of andere handige AF-trucjes om argumenten/vragen te ontwijken. ;)

Uhm sinds het vallen van Smurf heb je mij weinig over stammen zien posten.
En als je wil weten wat onze stam heeft gepresteerd moet je op tw stats kijken, en er zelf commentaar op geven als je dat nodig acht.

Voor alsnog pwnen we met weinig leden en uitsluitend late starters nogal.
 

DeletedUser

Guest
Uhm sinds het vallen van Smurf heb je mij weinig over stammen zien posten.
En als je wil weten wat onze stam heeft gepresteerd moet je op tw stats kijken, en er zelf commentaar op geven als je dat nodig acht.

Voor alsnog pwnen we met weinig leden en uitsluitend late starters nogal.

Dat kan ik helemaal niet ontkennen. En het is inderdaad waar dat je hoofdzakelijk commentaar had op smurf. Maar in dat opzicht vind ik Dispar bijvoorbeeld ook vergelijkbaar met jouw uitspraak. Zij pwnen ook et weinig leden. Enig verschil is dat ze niet laat gestart zijn. :)
 

DeletedUser

Guest
Op donderdag?



De manier waarop is ook anders. ;)


Juh schijnbaar is heel Dispar altijd dronken , zal dat zielepootestammetje eens eens een kopje kleiner maken , maar kunnen de "de wat betere spelers" aub aan de mindere leren timen etc want ze sturen edels tegelijk met hun clear , dat time je toch op dezelfde sec erachter d8 ik altijd?:eek: , of ik ben gewoon supergoed:cool:
 

DeletedUser

Guest
Op donderdag?

Is de normaalste zaak van de wereld, als je bijvoorbeeld in leuven studeert. Bij nippel zat het net iets anders, maar hij had zeker reden om eens te feesten, laten we het zo stellen. ;)

De manier waarop is ook anders. ;)

Definieer je "anders" eens als je wilt, voordat ik erop inga? Want ik kan geen tegenargumenten vinden voor zo'n vage omschrijving. :)
 
Bovenaan