[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
116
Heel eerlijk, als jij koppel ben met bloodwolf, en je bent idd jager, heb dan geen rancune. Tis als jullie g/g zijn zaak dat goed wint. Mag je kiezen tussen candiu Victorious en kalemus. En misschien win je zo wel het potje met je dood? Maar ga iig niet jokersbreen of legende eruit gooien. Dat zou echt zonde zijn.
Jokersbrain candiiu de volgende?
 
Reactiescore
116
Zal even mijn gedachtegang verklaren, er is iemand die zei dat ie als wijze burger heeft gezien dat er 5 wijze burgers zijn.

Dat klopt met je claim.

Kijk ik naar de wolven zie ik moh en chmegers en spieder alledrie in staat om roverram te infecteren, maar niemand die jou zou infecteren. Op het moment van infecteren was het nog comfy in de wolven sjet, dus qed roverram is de infectie

Dash op rood gezien zijn onzin
 
Reactiescore
116
Waarom iedereen op mij? Ik overleef de burgers niet, de wolven wel. Ik ben DO weetje nog. Dus ga even de rover stemmers analyseren aub.. noobs.
 
Reactiescore
116
Overweeg Ci ook rood. Als er waardige updates zijn evt een switch.
Dan nog de vraag of ik vroeg genoeg wakker word na al dat snuifzooi met mohniels
 
Reactiescore
1.014
Misschien help dit @Rover Ram
:redface: :redface: :redface:

Dag 6 : wat een lynch + lunch bloodbad
Azzandra het bewezen jagertje zegt dat hij koppel is met bloodwolf de cupido en jullie laten allemaal jullie stem staan?
Hierdoor schiet Azzandra, Candiu neer.
Opeenvolgens schiet Candiu calamus de wijze burger neer.

Legende van het noorden wou nog een begrafenis geven en groef een put een beetje verder in het bos.
Maar met zo weinig oplettende ogen werd hij in zijn eigen put teruggevonden.
Hij had geen beschermengel, hij was het immers zelf.

2. Dash
7. rover ram
17. victorious
18. Jokersbrain
 
Bovenaan