[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.804
Legende staat vgm zeer hard op lynch.

En Candiu is overtuigd blijkbaar dat Bappos in een g/s zit, dus hopelijk onthouden de goedjes deze informatie?
de traditie is toch dat G/S een probleem is voor de wolfkes?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
223
Ik ga mee op Bappos. Grote kans op g/s. Als dat zo is is Candiu de volgende.

Hele potje heeft Bappos speeder amper verdacht, maar toen hij de kans zag hem voor de bus te gooien greep die die met open armen aan. Om vervolgens met de eer te gaan strijken.
 
Reactiescore
1.503
Ik ga mee op Bappos. Grote kans op g/s. Als dat zo is is Candiu de volgende.

Hele potje heeft Bappos speeder amper verdacht, maar toen hij de kans zag hem voor de bus te gooien greep die die met open armen aan. Om vervolgens met de eer te gaan strijken.
Als ik G/S ben kan je mij er beter nog even in laten.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Reactiescore
3.586
de traditie is toch dat G/S een probleem is voor de wolfkes?

Klopt maar wellicht liggen de wolfjes er in snel tempo uit. Dus willen ze Bappos nog voor de bus gooien? Maar ze kunnen hem inderdaad gewoon lunchen.

Ik ga mee op Bappos. Grote kans op g/s. Als dat zo is is Candiu de volgende.

Hele potje heeft Bappos speeder amper verdacht, maar toen hij de kans zag hem voor de bus te gooien greep die die met open armen aan. Om vervolgens met de eer te gaan strijken.

Ik weet niet waarom maar elke post die je maakt heb ik zo mijn bedenkingen bij :x
 
Reactiescore
447
Nja goed laten we maar claimen dan hé. Dure rol voor de goedjes.

Ik claim bengel en ik heb mezelf al beschermd deze middag. Candiu is mijn ogen wolf, net als dat ik Rinske al vrij snel doorhad. Bappos ben ik niet zeker van maar ik vermoede vanmiddag dat hij mij op de lunch zou zetten omdat ik een van de weinige ben die niet gratis met zijn onzin meeloop.

Dat ik spieder niet wilde wateren valt daarmee samen, Bappos is wolf in mijn ogen en gaat nu wel hard met de eer van een toevalstreffer er vandoor. Nogmaals, zijn eerdere lijstjes en verdachtmakingen slaan kant noch wal.

Vannacht kan ik er enkel uit door een lynch en morgen ga ik er gegarandeerd uit met een lunch dus vandaar dat ik weinig happig ben ik op claimen.
 
Reactiescore
1.279
Dit klinkt als g/s verwijzing?
Dat wil die op dat moment laten denken. Maar als dat zo zou zijn, dan zal 1 van ons snel lunch zijn niet? Ik weet dat het niet zo is, maar als goedje, en daar reken ik je onder, raad ik je aan verder te kijken dan een potentieel g/s koppel
 
Bovenaan