[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.014
..en toch veranderd niemand zn stem ^^
 
Reactiescore
1.804
het valt me overigens ook op dat spieder keer op keer de discussie uit de weg gaat over de inconsistenties in zijn posts?
 
Reactiescore
1.804
spieder Cowboy Niels voor de zekerheid
 
Reactiescore
1.539
het valt me overigens ook op dat spieder keer op keer de discussie uit de weg gaat over de inconsistenties in zijn posts?
je begint me op mn zenuwen te werken. ik denk dat ze g/s zijn maar ik ben er nog niet over uit oke? dat was het, meer niet. net zoals dat jij vroeg waar ik op stemde terwijl het in mn post stond die jij uitvoerig had bestudeerd. je bent net zo inconsistent als ik, een beetje vergeetachtig soms zelfs???
 
Reactiescore
1.804
je begint me op mn zenuwen te werken. ik denk dat ze g/s zijn maar ik ben er nog niet over uit oke? dat was het, meer niet. net zoals dat jij vroeg waar ik op stemde terwijl het in mn post stond die jij uitvoerig had bestudeerd. je bent net zo inconsistent als ik, een beetje vergeetachtig soms zelfs???
klopt, wellicht ben ik vergeetachtig omdat ik niet krampachtig alles moet onthouden zodat ik me niet verspreek??
 
Reactiescore
1.539
idem dito. dus ik snap niet waar je op zit te hameren? je loopt het topic te vervuilen met een hoop onzin.
 
Reactiescore
1.804
idem dito. dus ik snap niet waar je op zit te hameren? je loopt het topic te vervuilen met een hoop onzin.
ik hamerde op het feit dat je niet op mijn vraag inging. Dat deed je inmiddels wel, prima dus.
 
Reactiescore
1.014
Dit valt me dus ook op. Wie roeptoeteren hier allemaal dat Mike zich verlult, maar laten toch een stem op Cowboy staan?

Als Cowboy echt goedje blijkt dan lijkt me dat iets om in te duiken
Ik deed dat, maar daarna volgde Mike zn tweede reactie. En volledige chaos ^^

Eerst zn rol maar afwachten dan
 
Reactiescore
1.707
Dit valt me dus ook op. Wie roeptoeteren hier allemaal dat Mike zich verlult, maar laten toch een stem op Cowboy staan?

Als Cowboy echt goedje blijkt dan lijkt me dat iets om in te duiken
als hij goedje is weten we dan ook dat jij wolf bent en er voorkennis over had en er misbruik van wil maken
 
Reactiescore
1.804
Dit valt me dus ook op. Wie roeptoeteren hier allemaal dat Mike zich verlult, maar laten toch een stem op Cowboy staan?

Als Cowboy echt goedje blijkt dan lijkt me dat iets om in te duiken
wat een dooddoenerke zo na de deadline?
verder is de situatie gewoon te verdacht om hem niet aan de galg te laten hangen denk ik
 
Reactiescore
1.539
Dit valt me dus ook op. Wie roeptoeteren hier allemaal dat Mike zich verlult, maar laten toch een stem op Cowboy staan?

Als Cowboy echt goedje blijkt dan lijkt me dat iets om in te duiken
jij zit echt veel te veel mr good guy te spelen het afgelopen uur. lijkt haast alsof je handelt met voorkennis. na de deadline heb je mijn stem iig al, dan weet je dat. waarom verander je je stem, en ga je daarna zagen dat mensen hun stem niet wijzigen???
 
Bovenaan