[Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

Reactiescore
277
iets met een pot en een ketel zeg, anthraxxis is heel vaak heel actief, i.t.t. jou want naast deze post heb je enkel onderstaande DUBBELPOST. dus die tel ik voor het gemak als 1?

dan over je stemmen, je stemt dus op mike puur en alleen vanwege een BM stem op mij, wat best logisch is blijkt uit het verleden, om vervolgens zelf op jokersbreen te stemmen en dan ook niet te reageren op mike die eigenlijk gelijk erna reageert...

iemand is hier verstoppertje aan het spelen
Definieer heel vaak actief :s
 
Reactiescore
1.539
Mijn stem gaat op WBJIMO. Gisteren stemde hij op Combino, had geen reden toen ik 'm daar naar vroeg: "Omdat Combino, Combino is". Ook wilde hij extra duidelijk maken dat alleen 'wolfjes voor het protesten' gaan want wolfjes hebben een extra stem nodig. Je zal WBJIMO dus zeker niet rond 8u zien posten, want dat maakt hem wolfs. Post WBJIMO niet om 8u? Dan is hij bewezen goedje. En hallo.

1710524323979.png
 
Reactiescore
277
Die nonchalante houding van WBJ bevalt me ook niet zo. Goed gevangen Speedertje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.292
Die nonchalanthe houding heeft WBJ wel echt alle laatste potjes waardoor ik ook een paar keer dacht dat hij wolf was , maar het niet was.
 
Reactiescore
1.279
Die nonchalanthe houding heeft WBJ wel echt alle laatste potjes waardoor ik ook een paar keer dacht dat hij wolf was , maar het niet was.
Plus 1 op dit. Dat was vorig potje precies zo. En voor mij ook de reden om mijn schot op hem te hebben.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
276
Just to be curious, heb je al andere mensen op het oog naast 'inactieve' bloodwolf?

Kben ook benieuwd naar de stem van victorious na de lynchstem van legende
Ik denk niet bij bloodwolf bedoelde maar wolv :b want die heeft zich idd nog niet laten zien
 
Reactiescore
62
Niet echt aan een specifiek iemand. Beetje twijfels voor mezelf.
Der is nog een halve dag voor een effectieve keuze.
Miketijger voor nu. Herinner mij ook nog zo een antwoorden toen hij wolf was in zijn eerste potjes.
Die nonchalanthe houding heeft WBJ wel echt alle laatste potjes waardoor ik ook een paar keer dacht dat hij wolf was , maar het niet was.
Klopt, ik zit ook vaak op hem te tunnelen voor zijn post gedrag maar blijk dan uiteindelijk verkeerd te zijn.
 
Reactiescore
276
wat het uitmaakt is dat als je goedje bent, je geen voorkennis heb, het later ervoor zorgt dat men denkt dat je slechtje bent. Vooral omdat jij het wel erg vaak doet. Je was ook boos toen we een wolf lynchte. Dus ik vraag je bij deze om naar je rol te spelen van onwetend goedje die niemand vertrouwt. Of kopieer je nu als slechtje je gedrag van vorige ronde?
Je vraagt hem naar zijn rol te spelen als onwetend goedje, dan lijkt het eerder alsof jij voorkennis hebt van zaken? Want wie zegt dat hij goedje is
Victorious erg verdedigend gelijk. Potentieel slechtje?
Wat is er zo verdedigend aan melden dat er gisteren nog geen lynch was? Vind je wel heel makkelijk meegaan om victorious verdacht te maken
Iedereen die niet blond heeft is sws een bang wolfje om ontmaskerd te worden

victorious


Iedereen die blond in twijfel trekt kan niet anders dan een wolfje in paniek zijn
Waarom is blond in twijfel trekken of niet op hem stemmen wolfs? Zou dat niet eerder gelden voor niet stemmen op een speler die vorige potje actief wolven eruit probeerde en heeft gehaald zoals een ci of joker.
Blond had enkel zichzelf verraden en dat was ook alleen door 1 speler opgemerkt.
 
Bovenaan