[Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
269
net als vorig potje ben je bezig om het voor iedereen op te nemen ipv dat je zelf iemand gaat aandragen om te lynchen?
Wat maakt dat je denkt dat ik het voor Combino op neem? Ik geef alleen WBJIMO een headsup dat er vanavond geen deadline is, wat later bevestigd werd dat hij dit niet wist.

Vroeger potje bleek ik goedje. Als je nu vindt dat ik hetzelfde gedrag vertoon, waarom wil je daar dan de aandacht op richten?
 
Reactiescore
1.707
Wat maakt dat je denkt dat ik het voor Combino op neem? Ik geef alleen WBJIMO een headsup dat er vanavond geen deadline is, wat later bevestigd werd dat hij dit niet wist.

Vroeger potje bleek ik goedje. Als je nu vindt dat ik hetzelfde gedrag vertoon, waarom wil je daar dan de aandacht op richten?

wat het uitmaakt is dat als je goedje bent, je geen voorkennis heb, het later ervoor zorgt dat men denkt dat je slechtje bent. Vooral omdat jij het wel erg vaak doet. Je was ook boos toen we een wolf lynchte. Dus ik vraag je bij deze om naar je rol te spelen van onwetend goedje die niemand vertrouwt. Of kopieer je nu als slechtje je gedrag van vorige ronde?
 
Reactiescore
1.503
wat het uitmaakt is dat als je goedje bent, je geen voorkennis heb, het later ervoor zorgt dat men denkt dat je slechtje bent. Vooral omdat jij het wel erg vaak doet. Je was ook boos toen we een wolf lynchte. Dus ik vraag je bij deze om naar je rol te spelen van onwetend goedje die niemand vertrouwt. Of kopieer je nu als slechtje je gedrag van vorige ronde?
Wel eens met hond, Victorious gedroeg zich het vorige potje als wolf
 
Reactiescore
723
Antraxxol die meer dan 5 woorden typt. Gaat die vgm niet doen als een slechtje voor een goedje.
 
Reactiescore
1.707
Ik geef letterlijk alleen maar iemand een tip? Het is nog verdachter hoe jij nu de ogen op mij richt, dan dat ik iemand een tip geef. Spelen als team toch en niet ffa?

ik als goedje speel wel FFA, maar jij heb duidelijk al voorkennis over andere zo blijkt maar weer. Lekker samenwerken uhuu

Het net sluit zich
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
269
Mooi, gezien Tigor niet mee doet stem ik blond blauw. Als die wolf is hebben we hem toch wel door.

Goed punt. Blond blauw

Uiteraard ben ik ook beschikbaar?

blond die was erg sterk vorig potje gvd :ddddd zo’n komiek verdient de bm




Iedereen die niet blond heeft is sws een bang wolfje om ontmaskerd te worden

ik ga voor blond

Blond heeft zich in de eerste 24 uur (bewust?) nog niet laten zien. Staan jullie allemaal nog achter je stam op hem?
 
Reactiescore
1.279
Weinig mensen laten wat los alleen @ItsDash hint al op iemand die wolf is?
Waarom wil je een slechte rol bij iemand in de schoenen schuiven?
Ah de broer van Mohniels1: jeffreydefqon1. Van wie was jij het dubbel account?

Dat staat er toch? Omdat hij de instellingen leest?
 
Reactiescore
277
Antra die ook meer dan 2 posts op een speldag maakt is ook al verdacht. Alsof hij wat te winnen heeft
 
Bovenaan