[Speeltopic] WvW #359

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.290
door victorious zijn verandering van bappos naar calamus incendium

is sule dood en niet bappos

en sule is wolf

dit pleit in het voordeel van victorious NAAR MIJN MENING
hmmm dat is waar, maar ik vond het juist zon stem va neen wolfje die wil zorgen dat het niet opvalt dat hij voorkennis had

zeker om dat o pdat moment het al vrij duidelijk leek dat sule er uit ging
 
Reactiescore
278
Ben echt net thuis net na dl, toch maar 22.00 volgende keer ;)
Sluwe wolf dus bappos zijn theorie toch gelijk.
Zal morgenvroeg alles even doorlezen en analyseren.
 
Reactiescore
1.000
hmmm dat is waar, maar ik vond het juist zon stem va neen wolfje die wil zorgen dat het niet opvalt dat hij voorkennis had

zeker om dat o pdat moment het al vrij duidelijk leek dat sule er uit ging

hmm ja en mss was hij er niet meer toen de sukke en maligator plots naar bappos veranderden

ik blijf voorlopig bij candiu
 
Reactiescore
86
door victorious zijn verandering van bappos naar calamus incendium

is sule dood en niet bappos

en sule is wolf

dit pleit in het voordeel van victorious NAAR MIJN MENING

Wil Je me nòg even uitleggen waarom je candiu op je lijstje hebt gezet en waarom je tussen je lijstjes ineens gewisseld had?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Ander dag start van t potje, dus werk is er weer eerder. Vorig potje zat ik er van begin gelijk goed in. En had rol waar ik inactiefjes mee kon wegkrijgen. Dus was ook meer gemotiveerd om actief te zijn.

Dit potje had andere start, en werd verzet. Dus flow er uit. En toen ging t al snelnaar combino en sule met de reden dat de spelleider wel iemand van hem wolf heeft moeten maken.
Ja dan haak ik af. Redelijk spelbederf.

Wat mijn stem betreft. Ik verander zelden mn stem, omdat ik die vaak met een goede reden heb geplaatst.
 
Reactiescore
1.279
Ander dag start van t potje, dus werk is er weer eerder. Vorig potje zat ik er van begin gelijk goed in. En had rol waar ik inactiefjes mee kon wegkrijgen. Dus was ook meer gemotiveerd om actief te zijn.

Dit potje had andere start, en werd verzet. Dus flow er uit. En toen ging t al snelnaar combino en sule met de reden dat de spelleider wel iemand van hem wolf heeft moeten maken.
Ja dan haak ik af. Redelijk spelbederf.

Wat mijn stem betreft. Ik verander zelden mn stem, omdat ik die vaak met een goede reden heb geplaatst.
Komop candiu, niet blijven hangen in het eeuwige onrecht. De kaarten waren geschud en hoe dan ook kregen sule en combino dit nog eens terug. Was het niet aan de start danwel later.
 
Reactiescore
1.014
gekke reddingsactie op sule , aangezien je nu nog onmogelijk kan weten wat bappos is en veel meer uit dood van sule haalt dan uit dood van bappos.

Raar en dom spelen jullie medeburgers?
Vertel ons dan maar, wat halen we uit nu uit zn dood?

Komop candiu, niet blijven hangen in het eeuwige onrecht. De kaarten waren geschud en hoe dan ook kregen sule en combino dit nog eens terug. Was het niet aan de start danwel later.
Ok
 
Reactiescore
1.014
Candicute in het nauw
Nee hoor. Ben gewoon burger. Je gaat er niks mee opschieten.

En waar ben ik in het nauw. Reageer gewoon op jouw stem en dash zn opmerking.
 
Reactiescore
1.279
Vind het een beetje een treurige tactiek, maar snap wel de logica. Voor nu Combino

Yes, voor mij nu Dash. Zou hem normaal niet zo snel aanvallen, maar van onderstaande slijmstem ging wolfdar behoorlijk pingen.
Sowieso zijn hele actieve houding sinds de DL valt me op.




Jij bent ook sowieso wolf of gewoon heel slecht in het spel

Ik neig momenteel naar Dash, CL wolf. Mss Candiu.
Joker als lieveling als mogelijke additie tot het wolventeam voor de toevoeging van Silmad en Combino?

Ik presenteer wolf WBJIMO. Eerst meegaan met het verhaal, daarna op mij stemmen om niet meer mee te gaan met het verhaal.

RONKEL DE KONKEL WBJIMO IS DIT POTJE ZO HARIG ALS DE KONT VAN MIJN NONKEL

Maar ondanks dat, voel ik er ook wel wat voor om die deadline helden aan te pakken. Ik ga nog even dubben erop en stel mijn stem nog een tel uit.
 
Reactiescore
1.014
Speciaal voor jou een candiutje. Naamsverwisseling

Nu slapen. Tot morgen!
 
Bovenaan