[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
3.586
Er is weinig leven vandaag, maarja weekend. Hopelijk stemt derest uberhaupt nog wel en doen ze dat wijselijk.
 
Reactiescore
1.014
Ik ben er na drukke dag. Iemand samenvatting?
 
Reactiescore
1.014
Kan ik ook op jou, Joker stemmen?

Ik vermoed jou van wolf zijn. Het was zo dikke mik met Time. En jullie bestempelde mij snel als goedje na lynch wbjimo. Inspelen op mn vertrouwen?

Ik ga ook prima mee met Jan hoor. Maar daar zit bij mij meer slecht-spel-irritatie, dan wolfs zijn.
Maar ook nu heeft hij plots weer stemmen gemist en daarop zijn conclusies al getrokken. Dus is dat niet gewoon slordig of echt wolfs?
 
Reactiescore
1.014
Jij mag alles doen van mij. Wat betekend 'dikke mik' precies?
Dikke mik, goede band, je kan/kon het goed met elkaar vinden.

Ik ben nu zo veer gespiraald, dat ik alle opties zie. Maar niet meer weet wat waarheid is.

Ik ga denk maar mee met de meute, want een stem op jou maakt nu (nog) niks uit.

Heeft iemand nog overzichtje wat legende en jan hebben gestemd afgelopen dagen?
 
Reactiescore
3.586
Dikke mik, goede band, je kan/kon het goed met elkaar vinden.

Het was vooral langs Time zijn kant uit die het goed met mij kon vinden ipv wederzijds, zoek maar terug voor moest je daar tijd voor willen maken. Vergeet ook niet dat mijn stem op Time redelijk beslissend is gebleken. Evenals ik nog voor de outing van de dorpsgek als 1 van de weinige al richting Blaasje aan het kijken was. Voor wat het je waard is.

Ik heb geen overzicht van hun stem gedrag, maar mijn geheugen weet denk ik nog wel dat Jan gisteren al voor Legende wou gaan maar mee ging op Anthraxol en Legende wou volgens mij gisteren al op Jan gaan.
 
Reactiescore
447
Het was vooral langs Time zijn kant uit die het goed met mij kon vinden ipv wederzijds, zoek maar terug voor moest je daar tijd voor willen maken. Vergeet ook niet dat mijn stem op Time redelijk beslissend is gebleken. Evenals ik nog voor de outing van de dorpsgek als 1 van de weinige al richting Blaasje aan het kijken was. Voor wat het je waard is.

Ik heb geen overzicht van hun stem gedrag, maar mijn geheugen weet denk ik nog wel dat Jan gisteren al voor Legende wou gaan maar mee ging op Anthraxol en Legende wou volgens mij gisteren al op Jan gaan.
Dat is juist, gisteren lagen jan en ik al in de clinch.

Verder zou uit dat lijstje vooral naar voren komen dat Jan niet op medewolfje Blaasje stemde.

Benieuwd of @Rinske nog online komt, die had ook Jan donkerrood
 
Reactiescore
1.014
Het was vooral langs Time zijn kant uit die het goed met mij kon vinden ipv wederzijds, zoek maar terug voor moest je daar tijd voor willen maken. Vergeet ook niet dat mijn stem op Time redelijk beslissend is gebleken. Evenals ik nog voor de outing van de dorpsgek als 1 van de weinige al richting Blaasje aan het kijken was. Voor wat het je waard is.

Ik heb geen overzicht van hun stem gedrag, maar mijn geheugen weet denk ik nog wel dat Jan gisteren al voor Legende wou gaan maar mee ging op Anthraxol en Legende wou volgens mij gisteren al op Jan gaan.
Ben een beetje bang dat wie het wordt burger is (iig geen slechtje) en dat er dan morgen voor de andere gegaan wordt..

Dus weer twee dagen verder en dan zijn we al richting t einde ben ik bang.
 
Reactiescore
1.014
Valt me sowieso wel op dat achteraf de slechtjes het vaak over de slaapschutter hebben (gehad). Heeft Jan nu ook al aantal keer genoemd.

Wolven hebben echt de noodzaak te stemmen, die kunnen niet mensen missen. Waar goedjes natuurlijk (!) ook niemand willen missen, maar zeker in het begin minder erg, minder impact.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
447
Valt me sowieso wel op dat achteraf de slechtjes het vaak over de slaapschutter hebben (gehad). Heeft Jan nu ook al aantal keer genoemd.

Wolven hebben echt de noodzaak te stemmen, die kunnen niet mensen missen. Waar goedjes natuurlijk (!) ook niemand willen missen, maar zeker in het begin minder erg, minder impact.
Scherpe analyse dit en dat sluit het net rondom Jan nog meer.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
447
Ok

Snap jij dat je stemmen krijgt?
Jokersbrain komt met dat ik het spel teveel stuur omdat ik duidelijk ben met mijn mening over Jan. Een mening die gedeeld wordt door meerdere

Jan gaat simpel mee omdat die niet veel anders kan, tis hij of ik. Zou hetzelfde doen in zijn geval.
 
Reactiescore
1.014
Ik ga voor Jan dan
 
Reactiescore
276
Een vreemde lunch
Kan er denk wel iets uithalen
Mali heeft niet gestemd
Voor iemand gaan die gesluitschutterd kan worden is vreemd
Behalve als ze weten dat de slaapschutter dood is
Joker waarom heb je niet gestemd was je niet bang voor de slaapschutter
Vind dit apart van je Jan. Je beschuldigde en tunnelde op candiu eerder alleen al omdat ze 2 namen door elkaar haalde, en legende omdat hij is vergeten op wie hij heeft gestemd vanaf dag 1. En jij vergeet/negeert hier op dezelfde dag de stemmen van joker en Mali op anthraxx.

Ik denk dat je zoveel rare fouten en opmerkingen maakt omdat je wolf bent. Het is beetje hetzelfde als vorige potje.
Dus ik blijf vandaag bij
Jan rood
 
Reactiescore
3.586
Ik vind dat er te makkelijk op Jan gestemd word voor zen rare gedrag. Maargoed kan er toch niks meer aan veranderen,...
 
Reactiescore
1.014
Ik vind dat er te makkelijk op Jan gestemd word voor zen rare gedrag. Maargoed kan er toch niks meer aan veranderen,...
Eens, maar omdraaien naar legende of zelfs iemand anders is lastig.

En snap wbjimo ook, maar zienende rol achtig iets mis ik nu wel. Een vos oid.

We stemmen nu op iemand gebaseerd op zn fouten in zn posts, negeren van vragen, en rare posts.

Maarja, ik ben ook niet perfect*
 
Bovenaan