Praattopic

Reactiescore
41
Zie @Kursoo, dit is respectloos.

Overigens kun je niet gebannen worden als je je aan de regels houdt. Deze ban is dus zeker wel aan jezelf te wijten.
Ja zo zijn ze. Die ban terecht ik heb hem in-game al lang geleden geblokkeerd gehad en 2 van zijn ex-DV stam zelf nog aangegeven voor boosten. Zulke gasten moesten ze weren van TW
 
Reactiescore
169
Jens is top, die zou dit nooit gedaan hebben. Er schijnt echter nog een ander naar ventje op te spelen, geloof dat hij Stan heet. Daar moet je echt voor opletten, dat is een geniepig ventje die de regels links laat liggen!!!!11!1!
Klopt! De grootste charlatan van de community
 
Reactiescore
1.478
Ja de boostregels slaan mid/end game echt nergens op, early game vind ik ze echt wel terecht. Maar heeft QiD die regels hoogst persoonlijk zelf verzonnen? Volgens mij was dat een denktank namelijk. Snap je frustratie, maar zie niet in waarom je gebrand bent om QiD hiervoor te blamen.
Nou ja zonder support wordt er meestal ook geen ban uitgedeeld voor boosten. TW mods zijn immers niet alle dorpen aan het monitoren. Wat dat betreft is QID een waarschijnlijke dader. Maar daar heb je nooit bewijs voor tenzij dat toegegeven wordt. Ik snap ook wel dat het zuur voelt voor onze dwayne, één van de weinige spelers die tegenstand bied aan de grote jongens, krijg je een ban voor boosten omdat je stamgenoot er mee stopt. Als er bb's liggen weet je zeker dat de grote spelers die bb's sneller pakken dan onze dwayne. Wachten tot het bb's zijn voorkomt boosten vooral bij kleinere spelers. Beetje apart eigenlijk.
 
Reactiescore
227
Met 7mil punten meer nog is en dit gaje delen zal jouw rapportjes is delen van alles dat ge zomaar verliest heb wel 1 tip voor je zoek aub is werk man en doe iets me u leven ;;)
Je schrijfgedrag doet pijn aan me ogen, net een kleuter die voor eerste keer leert schrijven!

Wel grappig dat je niet eens éénmaal hebt geinternd maar ook gewoon het weer deed 3 dagen terug met Ithero voor je ban. Dan verwonderd zijn dat je geband wordt o_O:biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
10
Dus als ik het goed begrijp mag je geen dorpen gratis internen? Dat werd nochtans door de treinbestuurder van Venom ook in overvloed gedaan richting The Berserk toe, raar dat hij niet geband werd!?
 
Reactiescore
2.386
Dus als ik het goed begrijp mag je geen dorpen gratis internen? Dat werd nochtans door de treinbestuurder van Venom ook in overvloed gedaan richting The Berserk toe, raar dat hij niet geband werd!?
Door wie?
 
Reactiescore
2.386
Zal dwayne een regel overtreden hebben? Vast wel.
Is de ban terecht ? Vast wel.
Is de regel discutabel? Nogal.

Maar het blijft een nogaal lage actie vanuit een slechte winnaar. En dan wel klagen dat ze geen tegengas krijgen, maar bij de eerste beste keer dat ze het een beetje krijgen , het zo aanpakken.

Beetje sneu.

Gefeliciteerd venom met de winst.
Het gaat ons voor de wind omdat we beter zijn, maar moest je weten wat voor shit wij al over ons heen hebben gekregen... Eerlijk is eerlijk, regels zijn regels. Wij kunnen er niet aan doen dat jullie ze niet kennen/correct opvolgen.
 
Reactiescore
400
Hier zie je dat de regels te vaag zijn
Verwacht dat weinig spelers bewust de regels overtreden
Critiek hebben op je tegenstanders of het supportteam is best makkelijk
Lijkt op voetbal supporters
Als dit een ban is dan is dat ook een ban
Wat soms mag mag de volgende keer niet
Als je goed zoek dan kan je van bijna iedereen wat regel overtreding vinden
Bij voetbal kan je dan een vrije trap tegen krijgen en of een kaart rood of geel
 
Reactiescore
14
Het gaat ons voor de wind omdat we beter zijn, maar moest je weten wat voor shit wij al over ons heen hebben gekregen... Eerlijk is eerlijk, regels zijn regels. Wij kunnen er niet aan doen dat jullie ze niet kennen/correct opvolgen.
Beter beter... iemand van de 3 hoofd of 12 side spelers zal vast beter zijn idd. Maar echt beter in TW kan je niet zijn. Actiever en serieuzer zeer zeker.


Dat regels regels zijn, prima. Jij bent net het kleine zusje die alles aan papa en mama moet vertellen. Totaal onnodig en alleen maar irritant.

Ik blijf het een extreem laffe daad vinden. Hoe jullie eroverdenken is duidelijk.
 
Reactiescore
1.478
Het gaat ons voor de wind omdat we beter zijn, maar moest je weten wat voor shit wij al over ons heen hebben gekregen... Eerlijk is eerlijk, regels zijn regels. Wij kunnen er niet aan doen dat jullie ze niet kennen/correct opvolgen.
Beter, beter, ik had beter van jou verwacht. Tuurlijk zijn er tw skills en kennis die je een stuk verder kunnen helpen, maar de meeste toppers weigeren te spelen met andere accounts die niet minstens 3/4 van zulke spelers hebben. Tuurlijk lopen spelers die solo spelen achter. Zeker omdat de meesten niet het geld/tijd voor pp'tjes hebben. "Iedereen kan een wereld pp farmen, ik haal elke wereld 30k op" Ja, als je al een zooi pp hebt en weet hoe je moet starten. TW, zeker de Nederlandse server heeft een te grote gap tussen top-accounts en noob-accs.

Ik begrijp uit deze reactie dat jullie Dwayne dus wel degelijk gereport hebben? Of lees ik de toon hierachter verkeerd.
 
Bovenaan