[Speeltopic] WvW 344

Reactiescore
408
Ben blij met poost van speler
Hij wilt joker lynchen
Dag 3 goede raaf op simeco gestemd 2 opties speler of joker
Speler zegt dus dat hij goede raaf is
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
LYNCH

1. Fombino => candiu 2. Fokersbrain => candiu 3. Fappos => rob 4. Fash => combino 5. mohniels1 => candiu 6. killingsspreeee 7. Rob. => babbos 8. Capri => rob 9. Antra 10. BloodWolf 11. Spieder => combino 12. Jan1996 => candiu 13. Rinske => candiu 14. simeco 15. blond => rob 16. Tigor => combino 17. Laila => combino 18. Candiu => combino

De kersverse burgemeester stond al met zijn vettige klauwtjes klaar om nuttig te zijn dit potje en te mogen beslissen, echter was er nog een stuk gevogelte dat 2 extra stemmen op candiu zetten.

Daarmee houdt het hier op voor candiu dit potje, we nemen afscheid van onze levensheks ripriprip.
Dag 1; wat mij betreft geen informatie uit te halen. Ik ga de volgorde van de stemmers niet teruglezen; wat ik wel zie is dat van de 2 bewezen slechtjes (blond en simeco) 1 vd 2 niet stemde en de andere op mij stemde. Ik wil mezelf niet direct vrijspreken, maar ik zou mezelf meer naar goedje schuiven dan anderen. Ook goede raaf (aangezien er nu al 2 slechte raven uit zijn) in het spel op Candiu. (Jokers, moh of combinbro)

LYNCH

Stemming:

Capri - Speeder
Bappos - Rob
Combino - Rob
KS - Materlotti
De rest - Combino
Het lijkt me dus duidelijk dat Combinbro vandaag het spel moet verlaten. Zijn rol blijft echter een MYSTERIE.
Dag 2; Quasi iedereen inclusief alle slechtjes stemmen op combinbro. Mij laat het dus denken dat combinbro wel een goedje was achteraf bekeken. Immers staat niet iedereen te springen om een medeslechtje te lynchen, lijkt me onwaarschijnlijk dat alle slechtjes hier achter stonden (of nodig bleek). Verder niet veel uit te halen imo, verhulling om veel mensen op een dwaalspoor te brengen gezien de enorme overmacht aan stemmen en dus -wat bewezen is- de geringe informatie uit deze stemming

LYNCH

5/5 tussen bappos en simeco.... zou de BM dan eindelijk mogen beslissen over zijn lot? Zou hij iets van nut kunnen zijn dit potje?
Natuurlijk niet het is bappos, de stand werd 7 - 9 door de raven met bappos die er 9 kreeg. Hij gaat dood, hij was de slet.
Rinske -> simeco

Ks -> simeco

Joker -> speeder -> simeco

Mohniels -> jokersbrain

Materlotti -> Bappos

Capricorno-> speeder

Anthraxx -> Jokersbrain

Simeco -> Bappos

Bappos -> simeco

Rob-> simeco -> Bappos

Dash -> Jokersbrain -> Bappos

Jan -> Bappos

Speeder -> Simeco
Dag 3; 3 raven in de stemming; 2 op babbos en eentje op simeco. Simeco en blond 2 bewezen slechte raven, goede raaf zit dan tussen (nog de levenden) speeder of jokers.

Als je nu nog nu nog jokers als slechtje ziet dan ben je wellicht zelf een slechtje.

Of ik maak een fout in deze post en dan word ik er ook graag op gewezen???

@Speeder. meningske svp
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
kunnen we nu afstand doen van een bewezen goedje te vangen en ons richten op een wolfje??? ik denk aan een antrax die nog niets inbreng heeft in het potje en bovendien weer wolfs zoals het vorig potje speelt; enkel mensen bewezen wolf noemen op "versprekingen"
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
speeder jij komt dus ook per direct in de running om wolf te zijn, dat jij dezelfde dingen als mij leest en jij iemand een slechtje vindt en ik bewezen goedje?

ik geef toe het is snel gemaakt en gelezen maar ik zie er geen fouten in
 

Deleted User - 2265087

Guest
Oei, mag jij al drinken?

Ja helaas wel. Zit nu op een bankje nuchter te worden opdat ik niet in de trein overgeef. Beetje te ver gegaan (tbf, ik ben pas recent begonnen te drinken dus idk waar de grens ligt, but clearly eerder dan tonight) en het is pas net facking 19u geweest

In my defence, de drank was gratis.

Vorige ronde verzaakte jij en als moh wel of geen wolf is maskt niet uit. Ik ben sowieso de volgende in jouw plannetje. Je handelt wellicht met voorkennis en als je fout zit met moh ben jij sowieso bewezen slecht. Maar ik vind jokersbreentje toch nog verdachter

Wat?

capri is oud hoor???

Maar goed jammer dat niemand ziet hoe verdacht moh en antrax zijn. 1 vd 2 of beide zijn slecht

Ik ben niet oud fuck you jij bent oud.

Rob, ik denk niet dat je wolf bent maar ik denk dat je mis zit met jokersbrain. Hij zit heel de tijd vanuit voorkennis te praten. Ik weet niet wat jij meer weet dan ik, maar ik sluit niet uit dat hij slechtje is, maar ook niet dat hij de g is in een g/s koppel.

Sws is Rob indd gs met Jannes. Hij verdedigt hem heel erg.

Sorry maar ik raak meer en meer overtuigd dat er toch nog een tweede slechtje is in de vorm van jou Rob? Lees eens heel dag 1 en 2 terug, bewezen slechtjes doen alles om Combino nog te redden op het moment dat ie te redden is. Op dag 2 gooien ze 'm voor de bus. Hetzelfde gebeurt daarna bij Simeco, die wordt nog gered, ook door bewezen medeslechtje Blond. En op dag 3 wordt ie vervolgens weer voor de bus gegooid.

Telkens hetzelfde patroon. Dat patroon wijst er op dat Combino slechtje is en Jokersbrain ook een slechtje is.

Rob is geen slechtje, slechtst geliefde denk ik.

Ben blij met poost van speler
Hij wilt joker lynchen
Dag 3 goede raaf op simeco gestemd 2 opties speler of joker
Speler zegt dus dat hij goede raaf is

Oooooh speler is Speeder of niet?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
capri heb jij mijn recente post gelezen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dag 1; wat mij betreft geen informatie uit te halen. Ik ga de volgorde van de stemmers niet teruglezen; wat ik wel zie is dat van de 2 bewezen slechtjes (blond en simeco) 1 vd 2 niet stemde en de andere op mij stemde. Ik wil mezelf niet direct vrijspreken, maar ik zou mezelf meer naar goedje schuiven dan anderen. Ook goede raaf (aangezien er nu al 2 slechte raven uit zijn) in het spel op Candiu. (Jokers, moh of combinbro)


Dag 2; Quasi iedereen inclusief alle slechtjes stemmen op combinbro. Mij laat het dus denken dat combinbro wel een goedje was achteraf bekeken. Immers staat niet iedereen te springen om een medeslechtje te lynchen, lijkt me onwaarschijnlijk dat alle slechtjes hier achter stonden (of nodig bleek). Verder niet veel uit te halen imo, verhulling om veel mensen op een dwaalspoor te brengen gezien de enorme overmacht aan stemmen en dus -wat bewezen is- de geringe informatie uit deze stemming



Dag 3; 3 raven in de stemming; 2 op babbos en eentje op simeco. Simeco en blond 2 bewezen slechte raven, goede raaf zit dan tussen (nog de levenden) speeder of jokers.

Als je nu nog nu nog jokers als slechtje ziet dan ben je wellicht zelf een slechtje.

Of ik maak een fout in deze post en dan word ik er ook graag op gewezen???

@Speeder. meningske svp
tldr;

goede raaf (ga ik vanuit aangezien er al 2 slechte in zaten)
dag 1 : jokers OF moh OF combino
dag 3 : jokers OF speeder

er is een overlap en deze informatie kunnen jullie gewoon zelf in het potje terugvinden relatief makkelijk

hiermee haal ik jokers van lynch maar wellicht niet van lunch; maar goed dan hebben de goedjes een extra lunch kans en gaan er niet 2 bewezen goedjes uit met lynch/lunch en hopelijk enkel bij de lunch
 
Reactiescore
408
Heb net te snel willen typen
Maar ben overtuigd dat speeder raaf is
Anders moet hij weten dat joker het is
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
jan???
 
Reactiescore
408
Rob ben het wel eens maar snap speeder dan absoluut niet
Als slechtje is het niet slim
En als goedje dan volgt hij het niet
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
er wordt wel vaker niet slim gespeeld, of een potje niet gevolgd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
antra

speeder


jij snapt mij jan
 

Deleted User - 2265087

Guest
capri heb jij mijn recente post gelezen

Bedoelde he die over de stemmingen?

Net nog eens gelezen maar snap eigenlijk je punt niet. Je hoeft niet zo te kijken naar wat slechtjes bij de lynch stemden want dat zijn dan slechts 2 stemmen terwijl de andere slechtjes (raaf)stemmen er 4 zijn. Als ze er opp dat moment vanuit hingen dat ze de enigen zouden zijn, zouden ze nog denken dat ze heel veel invloed op de stemming hebben.

Ik realiseer me nu pas dat Speeder dan wss zelf goede raaf is. Dan klopt het argument waarom ik op hem stemde als wolf nog steeds, alleen dan als conclusie fat hij goede raaf is die wist dat de slechte raaf op Candiu had gestemd.

Speeder - raaf
Moh - ziener/inbreker die Joker heeft gezien
Ik - non-claim dus fst krijgen jullie lekker niet te weten
Rob- burger + cupido

Andere rollen idfk.

(Tot hier typte ik half uur geleden al. Niet gelijk gepost want zoals Simeco zei, je kan bezopen beter geen shit posten. Maar heb schijt aan wijs advies? Tis een spelletje en niet meer dan dat)

En Jan dat klopt dan perfect met dat jij blijkbaar dacht dat Speeder raaf zou zijn.
 
Reactiescore
1.279
Al dat gejota hier over invulling van de raaf. Weet wel, je kan als raaf op a stemmen en je raaf stemmen op b zetten. Die hele theorie kan wat mij betreft dus deels de prullenbak in. Zeker aangezien we slechtjes zoeken en juist de slechtjes mogen overleggen en er dus maar eentje dit hoeft te hebben bedacht. (En simeco met zijn 100+ gespeelde potjes weet dit zeker)
 
Reactiescore
1.707
vanmiddag was ik nog de grote boze wolf en nu is het speeder.
Die rob en jan gaan echt van de hak op de tak tot ze ergens een meerderheid voor zien te vinden
 
Reactiescore
3.586
- Waarom stemde er maar 1 raaf op Candiu en niet allebei de slechte raven?

Vrij simpel: Simeco stemde ook niet voor de lynch. Niet ver gezocht dat hij dan ook geen actie heeft ingestuurd.

Terechte opmerking overigens van Capri, wat mij dan weer opvalt is dat zij weet dat een individu in het begin van dit potje geen stem geplaatst heeft. Kan ze onthouden hebben, kan ze opgezocht hebben. Of ze zat in de wolvenchat en dan weet je dondersgoed dat een medewolf dag 1 geen stem geplaatst heeft zeker als deze nog eens slechte raaf bleek.

Sws is Rob indd gs met Jannes. Hij verdedigt hem heel erg.

Als dat echt de enige conclusie is die jij kan trekken uit het feit Rob mij in bescherming neemt dan kan het niet anders dat je slechtje bent. Ik heb Capri hoog zitten en deze manier van spelen waarin ze alles alleen maar interpreteert in mijn nadeel en totaal geen oog heeft voor een alternatieve kant van de zaak zegt echt alles.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit voor lynch Capri, maar als Jan en Rob op Speeder willen kan ik daarmee wel leven om te volgen. Al heb ik nog de neiging te denken Speeder niet beter weet, wat bij Capri niet het geval is.

Overigens als mensen denken ik in een G/S zit, wat houdt je tegen om mij te volgen zodat de slechtjes eruit gaan?
 
Reactiescore
1.538
Goed, weet het ff niet meer. Vond m’n theorie vrij solide maar Rob en Joker jullie gaan er wel heel hard tegenin samen? Zijn jullie koppel samen oid?

En @Rob. en @jan1996 hoe meer goedje kan ik zijn? Volgensmij geen enkele lynch op een goedje gestemd tot nu toe. Wie denken jullie dat er écht wolf is en waarom?
 
Reactiescore
3.586
Goed, weet het ff niet meer. Vond m’n theorie vrij solide maar Rob en Joker jullie gaan er wel heel hard tegenin samen? Zijn jullie koppel samen oid?

En @Rob. en @jan1996 hoe meer goedje kan ik zijn? Volgensmij geen enkele lynch op een goedje gestemd tot nu toe. Wie denken jullie dat er écht wolf is en waarom?

Volg gewoon mee op Capri en dat Rob en Jan ook meevolgen.
 
Bovenaan