[Speeltopic] WvW 344

Reactiescore
1.804
Combino antwoordt moedwillig niet op mijn vraag
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik heb even achterover gehangen om te zien wat er allemaal zou gebeuren.
Voordat ik aangeef wat ik er van denk heb ik nog 1 vraag aan @Rob.
Wie vind jij allemaal verdacht?
lynch me maar gewoon maar ik ga niet jouw tunnelvisie blijven voeren die je quasi elk potje op me hebt
 
Reactiescore
276
Overigens vond ik de opmerking van @Rinske wel terecht. Combino verdedigt zich over het algemeen wel als hij een slechtjes rol heeft en niet als hij een goedjes rol heeft. Al ben ik het ook eens met degene die opmerkte dat het een beetje geforceerd voelt. Voor nu een twijfelgeval voor mij.
Uiteindelijk heeft hij toch nog heel gefrustreerd gereageerd zoals wanneer hij slechtje is.
Als ik terugkijk naar vorig potje werd ik beschuldigd van wolf zijn toen ik inactief was en er geen lunch was. Die logica doortrekkende, ks simeco en ik bewezen goedjes
Hoezo ook simeco en Ks als alleen jij daarvan werd beschuldigd?
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Voor jou zijn simeco en anthraxx goedjes? :confused2:
kan iemand me bijpraten?
Vraag je medewolven in de chat

Voor nu combino

was gisteren niet voor hem gegaan omdat hij niet zo heftig reageerde zoals wanneer hij wel deed als hij slechtje was. Maar vlak voor de dl deed hij dit toch weer wel. En als het gisteren een reddingsactie was dan lijkt het me voor combino eerder dan voor Rob. Verder heb ik voor nu geen echte andere verdachten
 
Reactiescore
1.804
Uiteindelijk heeft hij toch nog heel gefrustreerd gereageerd zoals wanneer hij slechtje is.

Hoezo ook simeco en Ks als alleen jij daarvan werd beschuldigd?

Voor jou zijn simeco en anthraxx goedjes? :confused2:

Vraag je medewolven in de chat

Voor nu combino

was gisteren niet voor hem gegaan omdat hij niet zo heftig reageerde zoals wanneer hij wel deed als hij slechtje was. Maar vlak voor de dl deed hij dit toch weer wel. En als het gisteren een reddingsactie was dan lijkt het me voor combino eerder dan voor Rob. Verder heb ik voor nu geen echte andere verdachten
wat is dit voor een walgelijke insinuatie?
 
Reactiescore
999
eindelijk terug van het werk

vertel eens beste vrienden waarom wordt mijn pupil combino gelynched?
 
Reactiescore
999
ah ik zie het al, reddingsactie gisteren wellicht combino

verder @killingsspreeee ik heb het potje eens doorgenomen en de mensen die mij nu in het oog springen zijn simeco en bappos

Rob doet te wanhopig om wolf te zijn
 
Reactiescore
276
@JokersBrain je hebt combino doorgestreept, heb je iemand anders op het oog of vind je combino niet meer verdacht? Want gisteren zat je twijfelen tussen hem en Candiu dus wat is er nu opeens veranderd
 
Reactiescore
1.804
Wat is er walgelijk simeco? Hebben je medewolven het spel ook niet gevolgd :)
dat je mijn oprechte drukheid aanhaalt als argument om me wolf te noemen
als dit het niveau is heb ik er niet zoveel zin in eerlijk gezegd?
 
Reactiescore
1.498
Rob negeert mij weereens.
Ik heb zeker 6 argumenten dat hij wolf is, maar ze benoemen zal bij hem alleen maar uitlokken en krijgt een simpele reactie zoals het tot nu toe is geweest.

De andere wolven zijn denk ik:
Rinske
blond
Capricorno
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Rob negeert mij weereens.
uiteraard, je tunnelt gewoon wederom op mij en elke reactie die ik op jou geef past in jouw reeds verzonnen waarheid ;d

dus je doet maar, val er ons gewoon niet mee lastig svp
 
Reactiescore
276
dat je mijn oprechte drukheid aanhaalt als argument om me wolf te noemen
als dit het niveau is heb ik er niet zoveel zin in eerlijk gezegd?
Nou nou haal het niveau dan omhoog simeco. Vang een wolf , vorige rondes deed je dit weergaloos!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
De andere wolven zijn denk ik:
Rinske
blond
Capricorno
2 vd 3 wolven die je dus denkt dat er nog zijn, zijn tevens 2/3 lynch stemmen die ik (die je ook wolf acht) gisteren ontving

sterk bezig maat
 
Bovenaan