Case Vanquisher.

Reactiescore
448
Bijzonder misplaatst om te counteren met het BG verhaal om de aandacht te onttrekken. Ook wordt het erg breed gemaakt.
Is totaal niet misplaatst. Jullie hebben het telkens over een totale overmacht. Dat is ook jullie uitgangspunt tov het "diep" edelen van vanq. En ik vind dat gewoon helemaal niet waar. ICE heeft geen overmacht door de BG's en zusterstammen die Melt heeft.
 
Reactiescore
70
Vanquisher. is dorpen uitbouwer van eenoog6. Over twee weken zijn de verhoudingen heel anders, GSC to the top.

Verder, het enige oneerlijke deel aan deze werelden is de PP abuse. Los van dat, en zonder boosts, gewoon goed gespeeld toch. Als iedereen zou kappen met pp smijten krijg je vanzelf een eerlijkere wereld. Bij ons zitten namelijk ook gewoon kwalitatief goede spelers maar onze uitkering is te laag om in jullie spel mee te gaan. Daarbij heb je gelijk de voornaamste reden dat jullie tegenstand verdwijnt, er is geen zak meer aan met pay to win. Maargoed, dat is de schuld van innogames.
 
Reactiescore
146
Beste manier om snel te groeien in w85 is toch wel lief zijn voor je buren, wachten tot iemand anders aanvalt.
Beetje lief reageren op de pm´s en je krijgt alle aankomsttijden zo in je mailbox.

Is hier al een tribal wars term voor?
 
Reactiescore
70
Boosten.

Een nog snellere manier voor vanquisher om te winnen is massaal op grijs gaan. Hoeven alle andere spelers ook geen moeite meer te doen om tijden door de sturen.
 
Reactiescore
383
Boosten.

Een nog snellere manier voor vanquisher om te winnen is massaal op grijs gaan. Hoeven alle andere spelers ook geen moeite meer te doen om tijden door de sturen.

Diplomatie*

Volgens mij is het een 1v2 ala w81 dus is het nogal een wanvertoning om daar over te klagen.
 
Reactiescore
730
Imagine wat voor chaos een paar recaps kan veroorzaken, straks gaan er spelers van 200k+ op bb en wordt hier niet over gepraat omdat het volgens 'de regels' is.
denk dat zulke praktijken meer voordeel kunnen bieden om je achterstand als stam in te kunnen halen, en dit in een nog extremere categorie valt van boosten.

Beste manier om snel te groeien in w85 is toch wel lief zijn voor je buren, wachten tot iemand anders aanvalt.
Beetje lief reageren op de pm´s en je krijgt alle aankomsttijden zo in je mailbox.

Is hier al een tribal wars term voor?
Tribalhugs is ook een plaats waar je lief kan zijn tegen elkaar
 
Reactiescore
1.918
ik heb onlangs gehoord wie er allemaal op vanquisher speelt en het verbaast me niets dat dit stuk voor stuk 40 jarige Surinamers zijn met enkelband en een verleden van witwaspraktijken...

Voor hen is dit gewoon weer een manier om de wetten te omzeilen zonder er mogelijks extra jaren voor te moeten brommen

ik ga alvast op delete

grgr
 
Reactiescore
146
Imagine wat voor chaos een paar recaps kan veroorzaken, straks gaan er spelers van 200k+ op bb en wordt hier niet over gepraat omdat het volgens 'de regels' is.
denk dat zulke praktijken meer voordeel kunnen bieden om je achterstand als stam in te kunnen halen, en dit in een nog extremere categorie valt van boosten.


Tribalhugs is ook een plaats waar je lief kan zijn tegen elkaar

Tribal hugs is toch al jaren de norm ;o
 
Reactiescore
448
Boosten.

Een nog snellere manier voor vanquisher om te winnen is massaal op grijs gaan. Hoeven alle andere spelers ook geen moeite meer te doen om tijden door de sturen.
Gebeurd al regelmatig aan de andere kant van de wereld helaas
 
Reactiescore
903
Ik roep vandaag uit tot een zwarte bladzijde in de geschiedenisboeken van de eredivisie! #HetwaasgeenPingel!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Imagine wat voor chaos een paar recaps kan veroorzaken, straks gaan er spelers van 200k+ op bb en wordt hier niet over gepraat omdat het volgens 'de regels' is.
denk dat zulke praktijken meer voordeel kunnen bieden om je achterstand als stam in te kunnen halen, en dit in een nog extremere categorie valt van boosten.


Tribalhugs is ook een plaats waar je lief kan zijn tegen elkaar

1652035567300.png
"die paar recaps" leveren nochtans ongeveer dit gebied op. Wel een beetje het toppunt van bagatelliseren moet ik zeggen. Uiteindelijk is de impact van een actie als deze veel groter (ca. 1miljoen verschil in kwantiteit dat wordt gecreëerd door een move als deze). Dit gaat niet puur om "een account groeit gratis" maar ook om het stukje dat een andere stam een complete massa optuigt, probeert te strijden voor de dorpen maar gewoon keihard gefopt wordt met deze move. Ik snap heel goed dat je door het plaatje "het is een recap op vijandige tegenstander" het zo in wilt gaan kleuren als een normale move. Maar in de praktijk behaal je zelfs meer voordeel hieruit dan boosten; je hebt niet alleen gratis dorpen maar ontneem je ze ook van je directe tegenstander die alles weg heeft moeten klappen maar geen eerlijke kans wordt geboden om de dorpen te verdedigen.

Voordat de boostregels en dergelijke bestonden en internen dus vrij geaccepteerd was, waren interns van neutrale spelers die tussen twee stammen in lagen als een soort vleesmuur, al iets wat moreel zeer betwistbaar was. Ook werden dit soort accounts nog weleens ondersteund in het geheim - toen OS regels nog niet bestonden - en over het algemeen waren dit vrij zwakke acties. Met directe recaps creëer je een dubbel voordeel door zowel zelf vooruit te gaan als de tegenstander te laten "boeten" voor een poging om in de strijd aan de dorpen te komen. In de praktijk natuurlijk evengoed een soort vorm van intern, maar dan interactiever. Dit soort moves hebben sowieso nul komma nul te maken met een leuk gevecht opzoeken.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Miljoen? Ik ben geen wiskundige ofzo, maar ik zie geen 100 dorpen veroverd? Misschien doen wij aan bagataliseren, maar jij overdrijft.
Ik doel op het verschil, waardoor je punten dubbel kunt rekenen. Ik heb niet geteld, maar ik schatte in dat Vanquisher hierdoor zo'n 50 dorpen terrein wegkaapte voor de neus van Turtles wat dan voor een miljoen verschil zou zorgen. Goed, gaat niet om de exacte waarde maar het is niet bepaald een kleinigheid. :wink:
 
Reactiescore
448
Ik doel op het verschil, waardoor je punten dubbel kunt rekenen. Ik heb niet geteld, maar ik schatte in dat Vanquisher hierdoor zo'n 50 dorpen terrein wegkaapte voor de neus van Turtles wat dan voor een miljoen verschil zou zorgen. Goed, gaat niet om de exacte waarde maar het is niet bepaald een kleinigheid. :wink:
Dikke dorpen van 20k punten dan haha.
Ten eerste kaapte vanquisher helemaal geen dorpen weg voor Turtles. Ik ga het nogmaals zeggen; Bende was eerst vooral pro SF!/Melt maar door bepaalde acties/uitlatingen zijn ze daar op terug gekomen. Zelfreflectie is nog steeds niet verboden. Dus ik zou zeggen, doe je ding.

Je wist van te voren al dat je deze dorpen niet of moeilijk ging en kon behouden ivm de ligging en het recapgevaar al dan niet door vanq en de huidige wereldinstellingen mbt niet ossen naar geen stamgenoten.

En hou alsjeblieft op met dat boostverhaal wanneer je zelf als stam zijnde al 20 a 30 accountjes op barbaar hebt laten springen.
 
Bovenaan