[Speeltopic] WvW speedronde: wie is de Jagermeister?

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
succes jagerkes
 
Reactiescore
999
Ja maat ik heb een drukke job en veel etentjes natuurlijk

Maar goed wie wordt het simeco of combino

Combino speelt ook wolfs
 
Reactiescore
2.386
Lunch

Kerouac was de lunch, hij was jager.
Hij schoot op Rob, hij was jager.
Hij schoot terug naar Kerouac, die was al dood.
XDDDD
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.804
wat vind je van nonkel jos @Candiu ?
voor zover er iets te zeggen valt over zijn drie posts?
 
Reactiescore
1.577

geen idee maar je sluit hem uit immers richt je je pijlen op de drie overige spelers dit potje en hem benoem je als enige niet

Candiu valt bijna uit te sluiten en jij lijkt me ook goedje, dus ik stel voor dat de overgebleven jagers hun schot verdelen over de andere spelers en dan winnen we altijd?

dus nonkel --> Jan
Jan --> materlotti
materlotti --> combino
Combino --> monobear
Monobear --> nonkel
 
Reactiescore
400
Candiu en simeco hadden beide de mogelijkheid om chmegers te redden als ze slecht waren
Verwacht daarom dat ze goed zijn
De rest is lastige ze stemde alle vier niet
Combino heeft gezegd dat hij wolf is
Monkel heeft op dag 1 een slechte strategie bedacht maar die van net lijkt me wel een goede strategie
Blond heeft de stemmingen gemist dat kan komen omdat het niet meer invloed zou hebben en zet nu stem op simeco zonder argument
Mono heb ik te weinig gegevens van
Verwacht dat als babbos de spelers laat dood vallen die 2 stemmingen gemist hebben dat daar een wolf bij zit
Verwacht dat strategie van monkel het efficiëntste is en winnend bij nog maar 1 levende wolf
 
Reactiescore
1.014
Spelers dood laten vallen in zo’n soort potje lijkt me spelbederf, omdat het geen invloed uitoefenen van hen dan indirect toch veel invloed kan hebben.

Dat neemt niet weg dat t jammer is dat ze niet mee spelen.

Ik weet niet wat van nonkel te denken. Ik heb nu speeder en chmegers gevangen, want hun reacties zeiden alles. Dus van mono blond en combino geen idee.

Simeco en jan zie ik als goed. Ze zouden t risico niet nemen om op een wolf te stemmen als er nog meer opties waren.

Als we een monobear kiezen, is er een kans dat als hij jager is er geen schot doorgegeven is of een schot op een al dode speler, door zijn inactiviteit. Scheelt weer meer doden, maar verder winnen we er niks mee.
Hij kan ook gewoon wolf zijn.
 
Reactiescore
1.804
natuurlijk ben ik goed ik heb chmegers gevangen?
 
Bovenaan