[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
De hele theorie van .Time klopt van geen kant. Dit is waarom ik nonkel zo hard verdedig. Nacht 1 is nonkel niet geinfecteerd en dag 3 komt hij met de theorie over Blue. Nonkel lijkt mij gewoon spelen als een goedzoekende burger. Daarnaast komt hij de dag erna met het opzetje voor simeco. Ik kan me niet voorstellen dat deze twee beide worden opgeofferd om nonkel goed te laten lijken. Dit is het nooit weer waard.

Dag 4 komt anthraxxol pas met zijn 'theorie' over simeco terwijl nonkel hem al heeft benoemd en ik ook al een post heb geschreven plus daarnaast heb ik mijn stem al staan op simeco. Ik vraag zelfs mensen op dag 4 en dag 5 om mee te stemmen op simeco in plaats van Combino dag 4. Ik geloof dat dit mij genoeg bewijst.


Denk je nou echt dat ik zo obvious een medewolf zou beschermen? Heb je er al over nagedacht dat ik iets meer informatie heb dan jij? Nonkel is gewoon goedje. Ik heb het gevoel dat aangezien jij zegt dat de wolven dichtbij de overwinning zijn dit misschien wel waar is. Ik zit alleen een beetje te puzzelen hoe dicht jullie bij zijn. De scenario's waarom jij en Anthraxxol zo 'all-in' gaan zijn voor mij:

- Jullie zijn met vijf slechtjes en lunchen vanavond cupido die jullie hebben gevonden met jullie Sjamaan (?).
- Zes slechtjes lijkt mij heel sterk, want ik vermoed niet dat er een mythomaan wolf is geworden. Wel een mogelijkheid.
- Anthraxxol en CL zijn een g/s koppel en CL moet Anthraxxol redden en vandaar deze wanhoopspoging.

Deze laatste opmerking laat duidelijk zien dat jij over voorkennis beschikt. Ik weet niet of anthraxxol nu een medewolf is of een koppelpartner is, maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat nonkel geen slechtje is dus ik snap niet dat hier zo op wordt gepusht en er hier wordt gevolgd. Het feit dat er zo makkelijk wordt gevolgd zegt mij dat er meerdere slechtjes hiermee stemmen en naar aanleiding van de laatst post denk ik dat de overwinning dus inderdaad dichtbij is voor de slechtjes.

Overigens heb ik nog steeds een goed gevoel bij @bappos @mohniels1 @ItsDash gezien de snelle stemmen op Blue. Ik zou toch willen adviseren hier te wisselen en niet nonkel te stemmen.

Hier klopt echt helemaal niets van sorry. KS lees nou alsjeblieft een beetje als je echt een goedje bent en denk even langer dan 1 seconde na.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Bedankt voor je duidelijke toelichting. Ik vermoed dat je doelt op KS en Bappos wat betreft de verdediging?

Hoe verklaar je dan de vroege stemmen van Nonkel en KS op Simeco? Zouden zowel blue als Simeco geofferd zijn omdat slecht er zó goed voor stond?

Overigens is het wel opvallend dat ik vanuit die hoek de laatste tijd vaak als goedje wordt bestempeld, terwijl ik toch vrij clueless door het spel ga en voor goed nog niet van toegevoegde waarde ben geweest. Wat dat betreft is jouw wantrouwen logischer, CI.

Daarom wissel ik toch: antraxxol Nonkel Jos

Eerder dat het zo goed er voor stond, dat ze het zich kunnen veroorloven dat nonkel en ks zic hhelemaal bewezen goedje maken. Ik refereer wederom naar vorig potje hoe simeco toen het juist er slecht voor stond met de wolven alsnog gewonnen had. Die tactiek passen ze weer toe, maar nu terwijl ze ook aan het winnen zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Ik zie wat je zegt maar dit klopt niet. Gezien mijn informatie weet ik dat nonkel geen wolf is. Daarom vertrouw ik jou ook niet, het is dat anthraxxol meer stemmen heeft anders had ik jou gestemd.

Als je echt goedje bent en geen wolf of g/s vraag ik je toch echt om mij te vertrouwen KS. Ik ben 100% goedje en ik heb heel gegronde redenen om mijjn stem op nonkel te hebben.
 
Reactiescore
397
Volgens mij is de pot na deze ronde over als ik jouw vorige post mag geloven en gezien hoe hard jullie doordrukken denk ik niet dat jullie anders dit risico nemen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Volgens mij is de pot na deze ronde over als ik jouw vorige post mag geloven en gezien hoe hard jullie doordrukken denk ik niet dat jullie anders dit risico nemen.

Als er nu 2 goedjes uit gaan acht ik die kans best groot ja.
 
Reactiescore
48
Geloof dat ks wil zeggen dat nonkel een cupido is en daarom dat hij m zo fel verdedigd ....
 
Reactiescore
1.707
calamus dan?

tenslotte is die normaal altijd inactief in elk spel waarin hij deelneemt
 
Reactiescore
48
Kan maar als t g/g is dan is er met een evt lunch 3 goedjes weg ...kunnen we dit nog wel hebben dan ...

Ik vind nonkel wel verdacht ...maar hoe zeker zijn we en hoe groot is de kans dat er vandaag vele goedjes eruit gaan
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Kan maar als t g/g is dan is er met een evt lunch 3 goedjes weg ...kunnen we dit nog wel hebben dan ...

Ik vind nonkel wel verdacht ...maar hoe zeker zijn we en hoe groot is de kans dat er vandaag vele goedjes eruit gaan

Daar ben ik niet bang voor.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Met de stemmen af van nonkel zullen de wolfjes zo nog wel op iemand switchen wss.
 
Bovenaan