[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Bappos zit al heel het potje op Rob. Lijkt me niet dat die beiden wolf kunnen zijn? Het verhaal wordt steeds zwakker.

Zelfde als jij die op blue ging. Of 1 van beide is ontiegelijk dom wat natuurlijk ook kan.
 
Reactiescore
397
ik wil gewoon niet verliezen van een team van slechtjes die gewoon al tot 2x toe letterlijk toegeven en bekennen dat ze wolf zijn maar blijkbaar kan niemand meer logisch nadenken vandaag de dag. Als jij geen slechtje bent, dan heb je het echt beroerd gespeeld dan geef ik jou een 2/10 voor de moeite
De frustratie klinkt gewoon door in je bericht. Simeco als lieveling is voor jullie ook typisch overigens.
 
Reactiescore
559
ik moet gaan nu, slechts beperkt online via smartphone straks, maar het moge duidelijk zijn dat de wolven hun kaarten op tafel hebben gegooid nu

Jan zegt het goed: wellicht aasden ze op het BM-schap van Tigor. je ziet ook voor de DL van gisteren dat Tigor volledig vertrouwen had in Laila en dus konden ze speculeren dat Laila tot BM zou benoemd worden

anthraxxol die plots wild om zich heen slaat en skysheriff die uit het niets actief wordt en zich als een hysterische dolleman smijt op een post van .Time om vol op mij door te duwen, met de chaos als hun ultieme bondgenoot

stem slim en de goedjes spelen dit de komende dagen gewoon uit, maar weet dat er niet zoveel marge meer is
Ja gelukkig doorzag ze de wolven op tijd en bleef de bm aan de goedjes kant.
 
Reactiescore
1.577
Zelfde als jij die op blue ging. Of 1 van beide is ontiegelijk dom wat natuurlijk ook kan.
Dus je hele narratief is gebaseerd op wolven die enkel en alleen op elkaar gaan? Klinkt logisch ja

@laila baseer jij je enkel op de theorie van Time of heb je nog andere redenen? Wie zijn je andere verdachten? Houd je er überhaupt rekening mee dat je op het verkeerde spoor zit?
 
Reactiescore
409
Als de laatste dagen de raaf zijn stemmen had gebruikt op de gelynchde dan hadden we de raaf de beslissende stem kunnen geven
Maar omdat de raaf niet simeco stemde
Daardoor denk ik dat de raaf geïnfecteerd is
Dus denk ik dat de stemming beslissend is
 
Reactiescore
1.707
bappos. zoals een veelbelovende wvw speler als jij wel heb gezien reageert hij vandaag enkel selectief omdat hij ziet dat het voor hem de juiste kant opgaat.
 
Reactiescore
48
Mohniels
KS
Jan
Circle
en in mindere mate ook bappos

dit zijn de personen die ik omwille van hun logisch redeneren het hele potje lang stilaan beschouw als goedjes. Ook Laila behoorde hier tot voor kort toe, maar ik begrijp niet zo goed waarom ze plots haar kar tegen me keert en krijg het vermoeden dat hier meer achter zit.

de wolven zitten elders volgens mij, waarbij ik van een aantal spelers veel te weinig heb gezien om er een beeld over te vormen (xena, defqon en Rinske) --> ik wil van deze mensen graag weten wie zij verdenken en vooral waarom
Ik zit te kijken naar jullie lijstjes en ik denk dat of bappos juist is en anders antrax dus tussen deze 2 zit er waarschijnlijk een wolf ..(mijn gevoel) ben meer geneigd om bappos als groen/ Orange te zetten
En antrax Orange/ rood ....als antrax goed blijkt te zijn dan bappos slecht

Zo is mijn idee nu ...of er moet meer info komen
Indien antrax fout dan verdachten lijst die bappos aangaf na kijken een goede optie .

Hier mag je t meedoen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik zit te kijken naar jullie lijstjes en ik denk dat of bappos juist is en anders antrax dus tussen deze 2 zit er waarschijnlijk een wolf ..(mijn gevoel) ben meer geneigd om bappos als groen/ Orange te zetten
En antrax Orange/ rood ....als antrax goed blijkt te zijn dan bappos slecht

Zo is mijn idee nu ...of er moet meer info komen
Indien antrax fout dan verdachten lijst die bappos aangaf na kijken een goede optie .

Hier mag je t meedoen

Xena....
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Goed ik gee fhet verder op voor vandaag, schaam je dood als je goedje bent en je stemt niet op nonkel en schrijf je ook nooit meer in bij voorbaat dank.
 
Reactiescore
48
Maar ik geloof dat nonkel meer kans maakt om wolf te zijn ...t blijft in me hoofd spoken ....na nog de verder gepuzzeld te hebben zet ik nu antrax ff op groen..Ja zo snel had niet alle 4 de pagina,s al doorgelezen ..dacht pak t 1 voor 1 ..niet slim dus ....
 
Bovenaan