[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
1.538
gegroet jonge volgelingen. ben net terug van werkdag dus zal eens even teruglezen na de boerennnnnn boerennnnn boerennnnn
 
Reactiescore
559
ik vind rinske wel erg afwachtend. mogelijk bang dat ze gevangen wordt. verder blijf ik voor vandaag bij mijn gevangen wolf KS en hou ik circle ook in mijn achterhoofd. Dus wat mij betreft gaan we deze spelers als 1e langs
echt he, ik ga zelfs jou onderhand geloven

jij roept altijd van alles en niemand reageert erop.
wie weet zit je wel gezellig in de wolvenchat met die 2.
 
Reactiescore
559
Combino Pastasaus is echt een wolf die niet wil opvallen en de hele tijd maar net doet alsof hij wel mee wil doen maar brengt NUL INBRENG. Hij is denk ik een wolf die zich schuil houd en maar met mensen meeloopt maar het kan ook zijn speelstijl zijn ik weet dat niet. Ik denk niet dat Blue een wolf is, Nonkel Jos was een spammer zei Anthraxxol maar hij doet een serieuze theorie terwijl Anthraxxol dat niet doet en ook geen inbreng heeft. Misschien stem ik nog wel op hem maar dat heeft nu niet zo veel zin

Wat is dat nou weer voor onzin ik kom met mijn eige argumenten er is niks anders dat ik kan doen waarom ik dan verdacht ben? Ik volg juist niemand ik geef aan op wie ik stem
die omschrijving die je voor combino geeft kan je ook op nog een stel andere toepassen.
waarom dan niet op bv floofy of moh en zo zijn er nog n paar
 
Reactiescore
1.707
echt he, ik ga zelfs jou onderhand geloven

jij roept altijd van alles en niemand reageert erop.
wie weet zit je wel gezellig in de wolvenchat met die 2.
vanuit jouw perspectief niet uit te sluiten maar de waarheid zal boven tafel komen en achteraf blijkt dat ik net als altijd weeral een 70-80% score heb met mijn verdenkingen.

dus statistisch gezien weet ik wel wie ik zou volgen in wvw ;)
 
Reactiescore
48
jeffrey defqon1 net als gisteren blijf ik op hem stemmen met de zelfde reden ...
 
Reactiescore
1.804
gegroet vrienden
het spijt me maar vandaag was ik op kantoor en natuurlijk kan ik daar het forum niet opendoen? daarna ben ik gaan fietsen dus ben nog maar net achter de pc!! ik zie dat blue momenteel op lynch lijkt te staan kan iemand me even meegeven waarom precies?

geen zorgen morgen werk ik van thuis uit dus kan ik weer ongegeneerd mee wolven jagen!!
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
nonkelke heeft een bommeke gedropt en is verder van de aardbol verdwenen

voorlopig zie ik wel heil in het lynchen van Rinske
 
Bovenaan