Top/flopstammen

Reactiescore
280
Is een beschuldiging van een niet bestaand gesprek serieus de manier waarop een dergelijke recruit verdedigd gaat worden?
 
Reactiescore
280
nee denk ik niet, want als die had gezegd dit is tegen cult. Hadden de meesten het wel begrepen.

Ik hoor liever dat er toegegeven wordt om kwantiteit tegen Cult te pakken dan dat er onwaarheden worden verspreid. Enfin, ik ga aan het bier. Fijn weekend allemaal en eetsmakelijk @Rob.
 
Reactiescore
677
Ik zie dat jij de feiten goed helder hebt. Zo goed zelfs dat ik er inhoudelijk niet eens op ga reageren

Net zoals jullie natuurlijk exact weten hoe alles bij ons in elkaar steekt, maar toch begint er hier iemand van jullie kamp te roeptoeteren. Nogmaals neem gewoon direct met ons contact op in plaats van deze show voor de bühne op te voeren.
 
Reactiescore
903
Maar wij hebben weer een Vcs speler gereckt :cool:
 
Reactiescore
280
Net zoals jullie natuurlijk exact weten hoe alles bij ons in elkaar steekt, maar toch begint er hier iemand van jullie kamp te roeptoeteren. Nogmaals neem gewoon direct met ons contact op in plaats van deze show voor de bühne op te voeren.

Tussen 2 slokken door: wellicht heb je daarin gelijk. Er is wel een verschil: laurens post een feit (benoemd de recruit) en geeft vervolgens zn mening. Jij noemt vervolgens iets wat gewoon niet juist is.
 
Reactiescore
1.918
Daniel ik had nu toch wel wat meer van je verwacht? Er zijn 6 minuten voorbij dus hoop dat je 2 pilsjes bedoelt en niet 2 slokken?
 
Reactiescore
677
Maar wij hebben weer een Vcs speler gereckt :cool:

Lol Gregory waarvan wij 3 uur voor de aankomst van de massa de vraag kregen of we niet wilden deffen via VV, anders ging hij op delete. Niet gedaan uiteraard want VV's draaien tegen elkaar willen wij liever niet doen. Verder wil ik heel Cult van harte feliciteren met het verslaan van Vcs. Compleet jullie eigen verdienste en jullie overstijgen jullie zelf met deze prestatie!

Tussen 2 slokken door: wellicht heb je daarin gelijk. Er is wel een verschil: laurens post een feit (benoemd de recruit) en geeft vervolgens zn mening. Jij noemt vervolgens iets wat gewoon niet juist is.

Feit is dat jullie een aanbod kregen en wij ook een aanbod hebben gehad. Wij zijn daar concreter op in gegaan, maar jullie hebben geen idee wat er is afgesproken tussen ons en oud-Vcs. Daar kan je dan over gaan speculeren en over zeuren op het AF, maar daarmee heeft niemand ooit wat geregeld gekregen naar ik weet?
 
Reactiescore
677
Is dit je eerste wereld?

Ja heel TAC is deze wereld voor het eerst begonnen man. Kunnen net aan de aanvalsknop en de ondersteuningsknop van elkaar onderscheiden, maar dat gaat ook nog wel eens mis.
 
Reactiescore
1.893
Ja heel TAC is deze wereld voor het eerst begonnen man. Kunnen net aan de aanvalsknop en de ondersteuningsknop van elkaar onderscheiden, maar dat gaat ook nog wel eens mis.
Ah, in dat geval kun je altijd even een PM doen naar Il Leone. En als je dat lastig te spellen vind kun je altijd even de rang 1 opzoeken.

Nu zonder gekheid: denk dat je de invloed van het AF onderschat gebaseerd op je vorige post.
 
Reactiescore
490
Ja heel TAC is deze wereld voor het eerst begonnen man. Kunnen net aan de aanvalsknop en de ondersteuningsknop van elkaar onderscheiden, maar dat gaat ook nog wel eens mis.
Noobs
 
Reactiescore
1.918
Als neutrale speler zijnde lijkt hetmij wel dat je @odv1 de grote man uithangt en een beetje cynisch doet over de prestaties en het moreel handelen van Cult maar je neemt hier gewoon als tweede keuze in de rij een samenwerking met wanhopige spelers die netjes afgewezen werd door Cult in eerste instantie zoals we kunnen zien aan de hand van de screenshot van Kyuka?
 
Reactiescore
417
Ja heel TAC is deze wereld voor het eerst begonnen man. Kunnen net aan de aanvalsknop en de ondersteuningsknop van elkaar onderscheiden, maar dat gaat ook nog wel eens mis.
Oei volgens mij betrap ik iemand op een leugen.

@Daniël drink eens door man het is vrijdagmiddag en de zon schijnt
 
Reactiescore
903
Lol Gregory waarvan wij 3 uur voor de aankomst van de massa de vraag kregen of we niet wilden deffen via VV, anders ging hij op delete. Niet gedaan uiteraard want VV's draaien tegen elkaar willen wij liever niet doen. Verder wil ik heel Cult van harte feliciteren met het verslaan van Vcs. Compleet jullie eigen verdienste en jullie overstijgen jullie zelf met deze prestatie!



Feit is dat jullie een aanbod kregen en wij ook een aanbod hebben gehad. Wij zijn daar concreter op in gegaan, maar jullie hebben geen idee wat er is afgesproken tussen ons en oud-Vcs. Daar kan je dan over gaan speculeren en over zeuren op het AF, maar daarmee heeft niemand ooit wat geregeld gekregen naar ik weet?

dan moet je even historie van VCS bekijken, maar ik proef veel salty in je post
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je zou denken dat die moraalridder ovd nu afstand zou nemen hiervan. Dus niet.

een typisch staaltje ‘hoe word ik debiel genoemd op het AF?’

zo dus.
 
Reactiescore
677
Als neutrale speler zijnde lijkt hetmij wel dat je @odv1 de grote man uithangt en een beetje cynisch doet over de prestaties en het moreel handelen van Cult maar je neemt hier gewoon als tweede keuze in de rij een samenwerking met wanhopige spelers die netjes afgewezen werd door Cult in eerste instantie zoals we kunnen zien aan de hand van de screenshot van Kyuka?

Ik doe inderdaad cynisch over de recente prestaties van Cult ten opzichte van Vcs. aangezien ze letterlijk geen weerstand hebben gekregen. Wij hebben zelf meerdere succesvolle massa's op deze stam gegooid en spelers van hen tot 0 dorpen gereduceerd. Cult heeft een van hun laatste spelers opgeedeld die zijn account op delete heeft gegooid op het moment dat hij incs kreeg. Nou knap hoor, daarvoor krijgen ze mijn uiterst welgemeende en zeer oprechte felicitaties ;)

En over die samenwerking wil ik op het AF niet meer kwijt dan dat jullie werkelijk waar geen idee hebben wat er is afgesproken tussen ons en oud-Vcs. Het is simpelweg niet zo spannend als dat jullie het doen lijken en dat de hele Cult parade even langs komt om er wat van te zeggen is één grote klucht.
 
Reactiescore
677
dan moet je even historie van VCS bekijken, maar ik proef veel salty in je post

Jullie hebben Tripaloski leuk aangepakt, wij Plajarid en TribalStiff. Het wegspelen van Gregory moet je echt niet over willen opscheppen man.

Je zou denken dat die moraalridder ovd nu afstand zou nemen hiervan. Dus niet.

een typisch staaltje ‘hoe word ik debiel genoemd op het AF?’

zo dus.

Goed inhoudelijke bijdrage Drakenschild! Inmiddels sta jij bij mij al bekend als gerenommeerd P&P'er en druip ik eigenlijk gelijk af als jij je in de discussie komt mengen. Ik heb vooral schrik van dat je over gaat naar persoonlijke beledigingen op het moment dat je weinig zinnigs te zeggen hebt! TW moraliteit kan me inmiddels ook gestolen worden, want het is overduidelijk dat iedereen op deze wereld er alles aan doet om het voordeel naar zich toe te trekken.
 
Bovenaan