Top/flopstammen

Reactiescore
2.064
Reactiescore
903
Ik ben nieuw in Tribal wars en ben op zoek naar een Stam in 81. Heb al 5 aanmeldingen van 'Stammen in jouw buurt' gestuurd, maar zonder reacties. Kan ik iemand joinen?
Als je TW talen op wilt doen, dan moet je jezelf aanmelden bij de stam Talent. Talentvolle spelers en ervaring genoeg daar! Specifiek vragen naar @EquinoxDR dat is de TW God
 
Reactiescore
0
Als je TW talen op wilt doen, dan moet je jezelf aanmelden bij de stam Talent. Talentvolle spelers en ervaring genoeg daar! Specifiek vragen naar @EquinoxDR dat is de TW God

Graag, @EquinoxDR ? Echter leg ik voor mijn gevoel nu contact met zeer ervaren spelers, die in het bezit zijn van vele dorpen en een sterke diplomatieke positie hebben. Hoe kan ik mij conformeren aan het niveau mij aangeraden wordt door jullie? Groeien kost tijd, dus ik kan misschien onder de vleugels van een van de bovengenoemde mensen aan de slag.. Maar dan hoop ik wel dat ook zij open staan voor een beginneling als ik.

Excuses voor de lange post in deze thread.
 
Reactiescore
2.477
Kom erbij hoe meer zielen hoe meer vreugde en hoe meer we kunnen boosten
 
Reactiescore
2.064
Stuur me maar een PM dan kunnen we verder kijken
 
Reactiescore
1.019
Graag, @EquinoxDR ? Echter leg ik voor mijn gevoel nu contact met zeer ervaren spelers, die in het bezit zijn van vele dorpen en een sterke diplomatieke positie hebben. Hoe kan ik mij conformeren aan het niveau mij aangeraden wordt door jullie? Groeien kost tijd, dus ik kan misschien onder de vleugels van een van de bovengenoemde mensen aan de slag.. Maar dan hoop ik wel dat ook zij open staan voor een beginneling als ik.

Excuses voor de lange post in deze thread.
stuur il leone indomabile even een pm, als de naam te moeilijk is gewoon ff rank 1 opzoeken. Ik kan/wil je wel de basics van het spel uitleggen etc. Deze wereld is eig wel al best lang bezig, maar misschien kunnen we je klaarstomen voor de volgende wereld in +- 2 weekjes :p
 
Reactiescore
0
stuur il leone indomabile even een pm, als de naam te moeilijk is gewoon ff rank 1 opzoeken. Ik kan/wil je wel de basics van het spel uitleggen etc. Deze wereld is eig wel al best lang bezig, maar misschien kunnen we je klaarstomen voor de volgende wereld in +- 2 weekjes :p

Ohh top! Daar ben ik graag bij. Nou, ik ben een terugkerende speler van 'vroeger'.. Na de basisschool heb ik het niet meer gespeeld, tot nu (12 jaar later) :):) Hoelang is deze wereld al bezig dan? Lijkt me interessant om kennis te maken.
 
Reactiescore
1.019
41 dagen vgm

maar met deze snelheid en wereld grote is een rim start niet meer te doen, vroeger kon dat nog wel omdat er echt een rim was :p
 
Reactiescore
31
Vroeger was alles beter heb ik ooit gehoord van een wijze man
 
Reactiescore
2.064
Ik kan alles leren mvg
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
2.064
Reactiescore
5.686
stuur il leone indomabile even een pm, als de naam te moeilijk is gewoon ff rank 1 opzoeken. Ik kan/wil je wel de basics van het spel uitleggen etc. Deze wereld is eig wel al best lang bezig, maar misschien kunnen we je klaarstomen voor de volgende wereld in +- 2 weekjes :p
Zieke flex, flex
 
Bovenaan