Wereld 81 feedback

Reactiescore
150
Hoezo gaat dat een ding worden? Het zijn toch gewoon dagawards?
Dat als je dan bijv. een AVDD wil binnenharken je de massa toch om 23:59 gaat timen i.p.v. om 00:59 omdat het anders niet meer meetelt. Terwijl je dus eigenlijk wel nog een uur over zou hebben om ODA binnen te halen zonder nachtbonus, maar alles wat daarin aankomt dus overgaat naar de volgende dag. Ik weet niet of mensen dat zodanig veel boeit, maar daar moest ik aan denken haha.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
417
Dat als je dan bijv. een AVDD wil binnenharken je de massa toch om 23:59 gaat timen i.p.v. om 00:59 omdat het anders niet meer meetelt. Terwijl je dus eigenlijk wel nog een uur over zou hebben om ODA binnen te halen zonder nachtbonus, maar alles wat daarin aankomt dus overgaat naar de volgende dag. Ik weet niet of mensen dat zodanig veel boeit, maar daar moest ik aan denken haha.
Ik stuur altijd mijn clears een dag later, dan weet ik in ieder geval zeker dat mijn award niet afgepakt word.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
als je als een debieltje gaat timen op 1 minuut, dan pak je alsnog avdd maar gewoon een dag later?
 
Reactiescore
864
@lord-toms zoek je nog een MB?
Wij willen namelijk niet jouw MB zijn.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
@Duckje is eraan gedacht om bij het nieuwe questsysteem ervoor te zorgen dat farmquests uit staan bij een NH wereld zoals deze?
 
Reactiescore
1.367
Sow, dit zijn instellingen om weer voor te gaan spelen...
 
Reactiescore
1.733
Wanneer is het weer mogelijk om dikke massa stammen op te zetten dan ?
 
Reactiescore
1.145
opzich die werelden met 10/12 leden als je kijkt hoeveel spelers er nog zijn en hoe groot onze werelden zijn in verhouding met vroeger zijn dat best wel massa stammen hoor.
Denk niet dat je snel meer dan 2 stammen gevuld gaat krijgen met leden limiet 12 op de huidige werelden.
Anderzijds als je leden limiet 12 hebt wordt het dus eigenlijk sws al een 2 strijd kun je eigenlijk ook stellen dat het niet uit maakt en is proberen om daar in de plaats van 40 ofzo te doen net als vroeger.
Mocht uit die test blijken dat dat geen verschil maakt met een 12 leden limiet wereld kun je dat zo eens op de 4 werelden wel doen imo.
Als trade off zou ik dan moraal uitzetten op die werelden :biggrin:
 
Reactiescore
1.733
opzich die werelden met 10/12 leden als je kijkt hoeveel spelers er nog zijn en hoe groot onze werelden zijn in verhouding met vroeger zijn dat best wel massa stammen hoor.
Denk niet dat je snel meer dan 2 stammen gevuld gaat krijgen met leden limiet 12 op de huidige werelden.
Anderzijds als je leden limiet 12 hebt wordt het dus eigenlijk sws al een 2 strijd kun je eigenlijk ook stellen dat het niet uit maakt en is proberen om daar in de plaats van 40 ofzo te doen net als vroeger.
Mocht uit die test blijken dat dat geen verschil maakt met een 12 leden limiet wereld kun je dat zo eens op de 4 werelden wel doen imo.
Als trade off zou ik dan moraal uitzetten op die werelden :biggrin:

Ik bedoel massa stammen met honderden spelers.
 
Reactiescore
461
Mooie instellingen, bijna een trage classic maar dan voor de minder actieve spelers ook een mooie kans om te spelen
 
Bovenaan