[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Heb al een paar keer duidelijk gemaakt dat er een paar mensen al steeds heel vroeg laten doorschemeren te weten hoe de stemming gaat eindigen.

Denk dat we compleet verkeerd zitten en naar candiu, sieb, jos moeten kijken.
 
Reactiescore
10
Zou je ook kunnen zeggen waarom je geen goed gevoel hebt bij mij?
Ik denk dat de enige reden is dat je mij er bij zet is omdat ik op je goede vriendin Magic zit als verdachte.
Als er nog andere argumenten zijn hoor ik het graag.

Momenteel zijn er 4 personen waar ik wel op wil stemmen omdat ze al wat verdachte dingen hebben gedaan:
- Magic98 (Al eerder aangehaald waarom ik haar verdacht vind)
- Pr0blieb (trolt veel en heb het gevoel dat hij zowat zelfde speelt als toen we samen wolven waren 2 potjes geleden)
- Candiu (Aanhalen dat ze mij eerst wolfs vind maar dan een verklaring er voor geven, why? Nu haalt ze aan dat alleen Materlotti op Magic zit. Verder heb ik ook niet echt het gevoel dat ze echt aan het zoeken is, gewoon wat praten over capri stemmers en dergelijke)
- Bloodwolf (Een beetje een gespleten persoonlijkheid dit potje? Ene moment wat speelser en dan volledig in de aanval)





Ik vond het bovenstaande wel goede opmerkingen van Freaker Play. Ik ga voor PrOblieb
 

Deleted User - 487974942

Guest
Ik vond het bovenstaande wel goede opmerkingen van Freaker Play. Ik ga voor PrOblieb
Eigenlijk liegt freaker play hier super hard want ik speelde absoluut niet zo, en je kunt dat prima valideren. Vreemd dat je dit zomaar gelooft..
 
Reactiescore
338
naar wie moeten we dan kijken?

@DenDuvel kom je na vier dagen echt niet verder dan een lynchstem op iemand die trollt en 'ik wil niet meelopen'?

Ik was gaan fietsen en wist niet optijd terug te zijn, ik schreeuw al dagen dat sieb wolf is, maar daar wordt ook niet naar geluisterd? Het enige dat ik krijg is beschuldigingen van een kip die meer dan nergens op gebaseerd zijn?
 

Deleted User - 487974942

Guest
Ik was gaan fietsen en wist niet optijd terug te zijn, ik schreeuw al dagen dat sieb wolf is, maar daar wordt ook niet naar geluisterd? Het enige dat ik krijg is beschuldigingen van een kip die meer dan nergens op gebaseerd zijn?
Nog niet gezien?
 
Reactiescore
976
Ik was gaan fietsen en wist niet optijd terug te zijn, ik schreeuw al dagen dat sieb wolf is, maar daar wordt ook niet naar geluisterd? Het enige dat ik krijg is beschuldigingen van een kip die meer dan nergens op gebaseerd zijn?

Heb je mijn post in dit topic verwijderd of niet ??????
 
Reactiescore
1.532
ik hoop dat jullie allen genieten van de zomeravond nog niet wetende dat jullie er straks 2 goedzakken uitstemmen!!!!!!!!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik stem voor cl
 
Bovenaan