[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.014
Ik blijf bij speeder
 
Reactiescore
1.537
Eens maar mijn plicht gevoel is te groot zeg me even op wie ik moet stemmen Niels doe niet zo moeilijk of ben je wolf misscjien?
mensen, duidelijk opgeroepen door de wolven!!!! stem nou verstandig jezus, je hebt cl en ilt overduidelijk denduvel zien redden, simeco is één van hun maatjes sowieso, waarom open je anders in een cacé!?!?
 
Reactiescore
1.804
Ik probeer een fotooke te trekken van mijn bierkes maar helaas werkt mijn gsmeke niet mee
 
Reactiescore
3.586
Spieder, duidelijk. Mijn excuses voor mijn afwezigheid, probeer vanaf nu meer te posten weer. (alles gelezen wel)
 
Reactiescore
10
Verschil is dat het maar een stem is op één verdachte speler met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis en Rob gelijk zegt dat hij "sommige spelers" heel verdacht vindt, wat duidt op minstens twee verdachten. Ik vond het al knap dat ik zo snel een stem had gezet, dus ben benieuwd hoe Rob nu al meerdere verdachten kan hebben :O

Aangezien ik gisteren een verkeerde keuze heb gemaakt door met de menigte mee te gaan, ben ik opnieuw de boel aan het doorlezen. Hier maakt Capricorno wel een goede opmerking... Heeft iemand Rob al vrij gepleit van het zijn van een wolfje?
 
Reactiescore
228
ik blijf ondanks de ontwikkelingen van vandaag ook bij mijn stem van gisteren
speeder.
 
Reactiescore
1.537
resteert me enkel nog te zeggen goed gedaan wolfekes en mama mia wat denkt iedereen kort door de bocht, op een enkeling na
 
Reactiescore
10
killingspree zaait enkel maar verwarring hij weet altijd perfect elke meest onrealistische optie aan te kaarten en dit te vervormen tot de meest logische optie.
en nu kan er maar 1 slet inzitten?

Jij hebt heel makkelijk op KS gestemd. Achteraf klopte het niet, zegt dit misschien iets over jou rol?
 
Bovenaan