[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.537
de burgemeester moet goed uitrusten, daarnaast is hij behoorlijk aangevallen door zijn volk gisteravond?

alle gekkigheid op een stokkie. cl en ilt redden denduvel, 3 wolven. de vierde zal denk ik dan zitten tussen
 
Reactiescore
1.707
waarom fam niet?


het valt me op dat er al veel vrouwkes de pijp uit zijn wellicht speelt hier jaloezie mee?
 
Reactiescore
1.577
@famdecibel als je deze posts samenzet, kom je wellicht tot hetzelfde besluit.

KS zie ik zelf niet zo. Ik vraag me af aan de sieb stemmers waarom nu niet meer toen wel, wantdie heeft geen stemmen meer. Bappos post over spieder vond ik ook interessant.


Ik counter simpelweg de reddingsactie van KS hier

Samengevat: gisteren gaf CL aan dat hij niets verdachts opmerkte aan KS, maar uiteindelijk stemde hij toch op hem. Ook de timing van die stem was interessant, net wanneer spieder een aantal stemmen achter mekaar kreeg en eruit leek te gaan.

Nadien geeft hij enkel aan de reddingsactie van KS te counteren, maar op geen enkel moment heeft hij een uitleg gegeven waarom hij KS er dan toch liever uit wil dan Spieder.

Het lijkt er vooral op dat CL zelf de reddingsactie heeft georchestreerd. Het spreekt voor zich dat heel deze theorie komt te vervallen als spieder geen wolf blijkt. Daarom ook mijn voorkeur om eerst spieder te lynchen (@materlotti).
 

DeletedUser17472

Guest
Het lijkt er vooral op dat CL zelf de reddingsactie heeft georchestreerd. Het spreekt voor zich dat heel deze theorie komt te vervallen als spieder geen wolf blijkt. Daarom ook mijn voorkeur om eerst spieder te lynchen (@materlotti).
Goed plan. Ik laat mijn rode stem op spieder staan
 
Reactiescore
10
@famdecibel als je deze posts samenzet, kom je wellicht tot hetzelfde besluit.







Samengevat: gisteren gaf CL aan dat hij niets verdachts opmerkte aan KS, maar uiteindelijk stemde hij toch op hem. Ook de timing van die stem was interessant, net wanneer spieder een aantal stemmen achter mekaar kreeg en eruit leek te gaan.

Nadien geeft hij enkel aan de reddingsactie van KS te counteren, maar op geen enkel moment heeft hij een uitleg gegeven waarom hij KS er dan toch liever uit wil dan Spieder.

Het lijkt er vooral op dat CL zelf de reddingsactie heeft georchestreerd. Het spreekt voor zich dat heel deze theorie komt te vervallen als spieder geen wolf blijkt. Daarom ook mijn voorkeur om eerst spieder te lynchen (@materlotti).

Ik wilde jou als bm hebben, dus hopelijk kun je me helpen ;)

Iemand heeft gisteren een post gedaan op candiu en problieb met een mooie onderbouwing.
Nou ging ik gisteren ook op de mening van een ander af en dat ging niet helemaal goed, dus probeer ik het nu andersom. :)
Heb jij informatie oid dat candiu en/of problieb geen wolfjes zijn?
Kun je hun voor mij verdedigen?
 
Reactiescore
1.804
Vrienden i Kheb vreselijk nieuws
Ik zit momenteel op café en kan geen goed oordeel vellen. Op wie moet ik stemmen?
 
Reactiescore
1.804
Ik zou lekker bier gaan harken inplaats van hier hangen ?
Eens maar mijn plicht gevoel is te groot zeg me even op wie ik moet stemmen Niels doe niet zo moeilijk of ben je wolf misscjien?
 
Bovenaan