[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Deleted User - 2265087

Guest
Nou dat durf ik te betwijfelen. Jokersbrain is bewezen iemand die de verkeerde keuze maakt als het er op aan komt.

Heb zojuist toch een mooie move van hem gezien in een potje schaak, dus hij maakt niet altijd de verkeerde keuze als het erop aan komt :O

Meeste mensen zijn eerlijk als goedje. Dat is niet moeilijk.

Overigens heb ik voelen Capri haar 'sarcastische posts' en het benadrukken me slecht aan. Capricorno in de rood.

CI vroeg of mijn posts sarcastisch waren en ik zeg ja, want blijkbaar ben ik slecht in sarcasme schrijven online. Dus de enige reden dat ik het benadrukte, dat erom werd gevraagd.


:( Nog een beetje boos omdat ik vorig potje niet meedeed? :p

Magic98
Nog niet echt veel om te baseren maar toch al paar dingen gezien die me opvallen.
- Wilt BM worden als nieuwe speler, BM is sterk om te hebben als slechtje om het gelijkspel te voorkomen.
- Ze stemt op Arbeitman als BM. Hij had nog niet gepost en vorig potje had ze ook niet echt veel met hem gesproken voor zover ik weet?

- Het aanhalen dat je vorig potje eerlijk bent geweest vind ik ook zo wolfs als het niet als een grap is.

Vind dit wel een beetje slappe stem tbh. Een postje maken "ik wil BM worden" kan iedereen en er is geen enkele reden waarom nieuwe spelers dit niet mogen doen. Hetzelfde argument: "BM is sterk om als slechtje te hebben" kan dan voor iedereen gelden die zegt dat 'ie BM wil worden.
 
Reactiescore
1.804
gegroet vrienden, druk weekend achter de rug en ik zie nu dat er best wat mensen gevolgd zijn op mij.

Heel opmerkelijk en een beetje jammer dat jullie me willen afrekenen omdat ik op dag 1 een paar grapkes maak in het topieks. Met name van Dash en spieder vind ik dat raar. Zij kennen mij en weten dat dit geen ongewoon gedrag is.

Ik heb vandaag niet veel tijd meer om online te komen. Daarnaast heb ik eerlijk gezegd, nadat ik er meermaals om belachelijke redenen vroeg uit ging, niet veel zin om me wederom te verdedigen tegen niks. Ik reken er dus op dat jullie alsnog het licht zien en iemand ander eruit stemmen.

mijn stem gaat alvast op capricorno om de redenen die CI en KS aanhalen enkele pagina's geleden. Is heel snel om op mij te springen maar verwijt anderen dan weer te snel conclusies te trekken.
 

DeletedUser17472

Guest
ik had jannes voor bm moeten voten na het lezen van deze wijsheden
Jannes?
Magic98
Nog niet echt veel om te baseren maar toch al paar dingen gezien die me opvallen.
- Ze stemt op Arbeitman als BM. Hij had nog niet gepost en vorig potje had ze ook niet echt veel met hem gesproken voor zover ik weet?
Ik vind je stem heel erg makkelijk. Kan het ook zo zijn dat ze elkaar meer spreken via discord, gewoon huis tuin en keukenpraatje, net als met antraxx. Verder denk ik dat ze een goede bm zou zijn. Maar goed, dat terzijde.

Ik laat mijn lynch staan.....duur grapje dus.
 

Deleted User - 2265087

Guest
mijn stem gaat alvast op capricorno om de redenen die CI en KS aanhalen enkele pagina's geleden. Is heel snel om op mij te springen maar verwijt anderen dan weer te snel conclusies te trekken.

... Die lynchstem was een grap als reactie op jouw getrol de eerste pagina's.
 
Reactiescore
228
Jannes?

Ik vind je stem heel erg makkelijk. Kan het ook zo zijn dat ze elkaar meer spreken via discord, gewoon huis tuin en keukenpraatje, net als met antraxx. Verder denk ik dat ze een goede bm zou zijn. Maar goed, dat terzijde.

Ik laat mijn lynch staan.....duur grapje dus.
jannes is jokersbrain

het is precies al duidelijk dat er een paar kampen zijn :eek: ik heb al heel interessante maar ook al minder interessante berichten gelezen, al zijn er precies nog wel wat mensen best stil? (ik ook, mijn excuses ook al heb ik al stemmen uitgebracht :D, ik zit weer aan de duveltjes in dit mooie weer)
 

Deleted User - 2265087

Guest
jannes is jokersbrain

het is precies al duidelijk dat er een paar kampen zijn :eek: ik heb al heel interessante maar ook al minder interessante berichten gelezen, al zijn er precies nog wel wat mensen best stil? (ik ook, mijn excuses ook al heb ik al stemmen uitgebracht :D, ik zit weer aan de duveltjes in dit mooie weer)

Je laat je lynchstem op Simeco dus staan?

En ben nu wel benieuwd over welke heel interessante berichten je het hebt en of je nog iets over die berichten te zeggen hebt?
 
Reactiescore
559
Ik volg mijn maaimaatje voor nu op Capricorno.
Nog geen betere argumenten gezien
argumenten op dag 1? :|
wat voor argumenten waren er dan voor capri?
er wordt wel makkelijk meegelopen op capri, net zo makkelijk als gister op simeco.
ik krijg daar altijd wel mijn twijfels bij
 
Reactiescore
976
Sieb of problieb (hoe hij ook mag heten)

Had deze middag een goede opmerking van Joker gelezen én aangezien op Capri zo te zien snel wordt meegegaan ( = wolfjes die snel een stem willen plaatsen ?).
 
Reactiescore
1.279
Heeft er iemand een tussenstand van de stemmen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
argumenten op dag 1? :|
wat voor argumenten waren er dan voor capri?
er wordt wel makkelijk meegelopen op capri, net zo makkelijk als gister op simeco.
ik krijg daar altijd wel mijn twijfels bij

Alhoewel ik sommige stemmen op capri niet vertrouw, achja er moet een keuze gemaakt worden. Ik wil deze best veranderen indien jij een beter idee hebt.

Mensen die echt makkelijk meelopen zijn de mensen die simeco hebben gestems en straks tot na de deadline niet meer online komen. Ongeacjt of simeco er uitgaat od niet @Speeder. @ItsDash @famdecibel oa uit mijn hoofd
 
Reactiescore
1.279
Alhoewel ik sommige stemmen op capri niet vertrouw, achja er moet een keuze gemaakt worden. Ik wil deze best veranderen indien jij een beter idee hebt.

Mensen die echt makkelijk meelopen zijn de mensen die simeco hebben gestems en straks tot na de deadline niet meer online komen. Ongeacjt of simeco er uitgaat od niet @Speeder. @ItsDash @famdecibel oa uit mijn hoofd
Ik wil graag een serieuze stem uitbrengen, maar het was dit weekend lekker weer. Als er iemand een samenvatting heeft van de belangrijkste verdachten of enkel een tussenstand van de lynch stemmen dan graag. Laat ik zo mijn oog nog op het topic vallen.
 
Reactiescore
559
Als je wellicht het potje hebt gelezen was ik de eerste die op Capri heeft gereageerd en daar ik zeg, verder nog niets gemerkt, behalve dat sommigen hun stem op simeco gooien en daarna zeggen ik ben het hele weekend weg doei, niets gemerkt.

Interessante opmerking dit dus
en je vind stemmen en dan dat ze weer weg zijn niet verdacht?

Alhoewel ik sommige stemmen op capri niet vertrouw, achja er moet een keuze gemaakt worden. Ik wil deze best veranderen indien jij een beter idee hebt.

Mensen die echt makkelijk meelopen zijn de mensen die simeco hebben gestems en straks tot na de deadline niet meer online komen. Ongeacjt of simeco er uitgaat od niet @Speeder. @ItsDash @famdecibel oa uit mijn hoofd
mee eens.
ik heb even terug gelezen en mij viel daar prob het meest op.
probeert luchtig en leuk te doen maar onderwijl wel even zn vinger naar joker wijzen
dus voorlopig gaat mijn stem op prob
 
Reactiescore
1.537
Ik wil graag een serieuze stem uitbrengen, maar het was dit weekend lekker weer. Als er iemand een samenvatting heeft van de belangrijkste verdachten of enkel een tussenstand van de lynch stemmen dan graag. Laat ik zo mijn oog nog op het topic vallen.
ik wil me hier graag bij aansluiten en dan vooral bij de eerste zin.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Heeft er iemand een tussenstand van de stemmen?

Uit m'n hoofd, dus pin me er niet op vast:
1x Simeco
1x Freaker
1x Magic
2x Sieb
4x Capri

Magic98
Nog niet echt veel om te baseren maar toch al paar dingen gezien die me opvallen.
- Wilt BM worden als nieuwe speler, BM is sterk om te hebben als slechtje om het gelijkspel te voorkomen.
- Ze stemt op Arbeitman als BM. Hij had nog niet gepost en vorig potje had ze ook niet echt veel met hem gesproken voor zover ik weet?
- Het aanhalen dat je vorig potje eerlijk bent geweest vind ik ook zo wolfs als het niet als een grap is.

Freaker Play voor deze post. Valt een nieuwe speler aan met iets wat gewoon een onzin argument is.
 
Bovenaan