[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.498
Ik heb voorlopig combino pastasaus, calamus incendium, westkip, denduvel, candiu, laila, rob, spieder, famdecibel, dash, magic, arbeitman, anthraxxol, mohniels, nonkel jos, bloodwolf, timeforplanb, i like trains, materlotti, tycoon960, marrie87, afterglow, killingsspreee, jokersbrain, freaker play, cparicorno, team maligator en een niet dubieuze naam nog niet zien posten.

Hoogst eigenaardig ik vermoed dan ook dat er minstens 1 wolf tussen zit.
Wil je dit misschien overzichtelijk in een lijstje zetten met kleurtjes wie je het meest verdacht vind?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Simeco heeft duidelijk een meervoudigepersoonlijkheidsstoornis. Wie hebben er twee persoonlijkheden? De mensen die overdag brave burger zijn en 's nachts wolf!

BM stemmen mogen naar mij.

Wat heb jij tegen persoonlijksheidsstoornissen. Dit is niet woke
 
Reactiescore
1.804
ik krijg best veel tegenkanting dit doet me vermoeden dat ik op het juiste spoor zit

de wolfjes lijken alvast tijdig wakker te zijn geworden :wink:
 
Reactiescore
559
sjee simeco heb je peper in je reet zitten :O beetje hyper
 
Reactiescore
277
BM-stemmen mogen ook deze kant op.

Als overwegend niet-bekende-maar-toch-ervaren speler zit ik natuurlijk in de beste positie om objectief wolfjes te vangen. Ik laat mij niet zomaar ompraten door gezwijmel en loze beloftes!
 
Reactiescore
421
Overigens wil ik alvast gezegd hebben dat een ronde starten op vrijdag van oudsher een kapitale blunder is.

Ik ga achteraf geen excuses maken omdat ik in het weekend geen tijd had.
 
Reactiescore
1.735
MOH stelt zich verkiesbaar voor burgemeester.

Het valt me al meteen op dat simeco zijn uitermate zwakke spel van de vorige potjes doortrekt naar dit potje.
 
Reactiescore
999
ik zal dit weekend inactief zijn zoals elk weekend aangezien ik ga zwemmen in mijn zwembad

maar ik stem alvast op spieder mijn bro voor BM en op een niet dubieuze naam voor lynch
 
Reactiescore
277
Lynch 1 is pas op zondag, dus je hoeft tot die tijd niet veel meer te doen dan 2 namen schrijven en ze de juiste kleur/letterdikte te geven.
Maar dat ging nu al fout. Stel je dan even voor hoe dat morgen en zondag moet gaan o_O

Krijg je stemmen als RuNWkBnJUrt
 
Reactiescore
1.804
MOH stelt zich verkiesbaar voor burgemeester.

Het valt me al meteen op dat simeco zijn uitermate zwakke spel van de vorige potjes doortrekt naar dit potje.
jij bent vooralsnog de enige die het begrijpt
zodus moh
 
Bovenaan