[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
561
We kunnen ook arbeitman lynchen en zijn mogelijke schot op time plaatsen, dan is het drankje niet verspild.

Dan verspîl je gewoon een actie.

Overigens ga ik niet op voorhand zeggen op wie mijn schot staat, zo hebben de wolfkes geen indicatie of het op 1 van hen staat.
 
Reactiescore
141
Ik heb btw een slecht gevoel bij Problieb en Nonkel Jos, en ik vermoed dat Candui geinfecteerd is. Daarnaast zou KS wel eens welp kunnen zijn.
 
Reactiescore
2.196
Ik heb btw een slecht gevoel bij Problieb en Nonkel Jos, en ik vermoed dat Candui geinfecteerd is. Daarnaast zou KS wel eens welp kunnen zijn.

Dan is er naast de infectie infectiewolf wolf nog een infectiewolf? Ik ben namelijk zeker dat laila infectie was door post gedrag, dus 1 infectie is al pleiten. Dit hoef je nu nog niet van me aan te nemen, zolang je het maar doet zodra ik dood ben.
 
Reactiescore
112
Wat is de kans dat er van elke rol 2 zijn alleen niet alle rollen gebruikt?

Niet tijdrovend zeggen ze dan... Anyways slaap lekker
 
Reactiescore
141
Dan is er naast de infectie infectiewolf wolf nog een infectiewolf? Ik ben namelijk zeker dat laila infectie was door post gedrag, dus 1 infectie is al pleiten. Dit hoef je nu nog niet van me aan te nemen, zolang je het maar doet zodra ik dood ben.
Er zijn al 3 lunches niet doorgegaan. Dag 1 infectie van Laila wss. Maar 2 dagen geen lunch, heel vreemd

EDIT: Dag 3 dokter, nice (of infectie ks kan ook....)
 
Bovenaan