[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
397
Ik weet ook dat er 2 priesters zijn.
Ik probeer jullie te laten inzien dat jullie denkwijze krom is en niks toevoegd.
Gast als jij dood gaat dan kan Mike toch logischerwijs geen ketter meer zijn? Je zegt zelf dat er twee priesters zijn. Dan zou er dus een derde priester zijn die de hele tijd nog niks heeft gezegd.

Dash
 
Reactiescore
999
fam is goed, dat ben ik vrij zeker en dat is niet alleen gevoel maar meer dan dat, dus daar kunnen we vanuit gaan

dan hebben we denk ik in het begin

1) infectie - infectie wolf
2) ketterse wolf
3) welp / wildeling

in totaal dus
1) infectie / infectie wolf
2) infectiewolf gemaakt door infectie infectiewolf
3) geinfecteerde, geinfecteerd door 2)
4) ketterse wolf
5) welp / wildeling

dit lijkt mij wel een goede verhouding, want er zit een vos in en er zit volgens mij ook een orakel in




volgens mij heeft dash zich inderdaad versproken en is hij de geïnfecteerde wolf (3) die net zijn drankje op zichzelf heeft gekregen van miketijgerke
 

DeletedUser17472

Guest
Is dit niet een beetje tegenstrijdig dan?
Ik heb even naar de tijdstippen van je posts gekeken en het is inderdaad ontzettend tegenstrijdig.
Goed opgemerkt. Combino verklaar je nader.
Inderdaad Combino, ik wacht nu ook op de uitleg van je verwarrende uitspraak.
Och jeetje wat een matigheid. Twee priesteracties verspilt omdat jullie geen geduld hebben en enkel vanuit de behoudendheid kan reageren. Er zaten twee priesters bij de start in en ook deze lynch is dus geen optie. Ik ben dus de wijze burger.

Spieder lynch graag. Die heeft letterlijk, zoals ik gewend ben, nog niks bijgedragen.
Als jij bent wie je zegt dat je bent, en mike is goed, is combino idd ketterse wolf. Hij durft dan vast zijn drankje nu niet meer te gooien.
Of je denkt zelf na
Ik doe mijn best, maar ik raak alleen maar meer in de war.
 

DeletedUser17472

Guest
Gast als jij dood gaat dan kan Mike toch logischerwijs geen ketter meer zijn? Je zegt zelf dat er twee priesters zijn. Dan zou er dus een derde priester zijn die de hele tijd nog niks heeft gezegd.
Als Dash doodgaat en hij is een gewone wolf, dus geen ketterse wolf of wijze burger of heks, dan kan mike zeker nog een ketterse wolf zijn. Als Dash een weerwolf of een infectiewolf is dan niet.
 
Reactiescore
397
Als Dash doodgaat en hij is een gewone wolf, dus geen ketterse wolf of wijze burger of heks, dan kan mike zeker nog een ketterse wolf zijn. Als Dash een weerwolf of een infectiewolf is dan niet.
Ketterse wolf vermoord geen weerwolf of infectiewolf fam.

Speeder ik neem aan dat je een goedjes rol hebt gekregen van orakel?
 

DeletedUser17472

Guest
Ketterse wolf vermoord geen weerwolf of infectiewolf fam.

Speeder ik neem aan dat je een goedjes rol hebt gekregen van orakel?
Ketterse wolf vermoordt niemand. maar is mike een gewone priester, dan zou hij de weerwolf , de infectiewolven of de heks wel gedood hebben.
 

DeletedUser17472

Guest
Priester
- Mag eenmalig wijwater over een speler heen gooien. Wanneer deze speler een Weerwolf is of een Heks, dan sterft deze persoon. Anders gebeurt er niks.
- Dit is een dagactie, dus iedereen ziet dat deze persoon de priester is. (let er echter wel op, dat er een Ketterse Wolf of een Ketter in kan zitten. Wanneer zij hun acties uitvoeren, zal er ook komen te staan dat de 'Priester' een actie heeft uitgevoerd)
Ketterse Wolf
- De Ketterse Wolf heeft net als de priester een flesje heiligwater. Dit heiligwater is echter nep en er gebeurt dus niks wanneer het over een speler heen gegooid wordt.
- De actie van de Ketterse Wolf is een dagactie. Wanneer hij zijn actie uitvoert, komt er te staan dat een Priester (in plaats van de Ketterse Wolf) zijn watertje over iemand heen heeft gegooid.
- De actie van de Priester heeft geen effect op de Ketterse Wolf.
Hierbij beide rollen bij elkaar voor als je duidelijkheid wil.
 
Reactiescore
141
ik heb nagevraagd wat er zou gebeuren als ik mijn water over een ketterse wolf zou gooien. dus wat zaag je nu.
Waarom zo aggressief naar mij toe?

Dit is wat theoretisch kan:

Als Miketijger ketterse wolf is gebeurd er helemaal niks met Dashba.
Als Miketijger priester is dan is Dashba in ieder geval niet weerwolf, infectiewolf, welp of heks. Hij kan echter wel goedjes + wilderling + Ketterse wolf zijn.

Als je het omdraait dan is de situatie als volgt:

Als Dashba weerwolf, infectiewolf, welp of heks is, dan is Miketijger Ketterse Wolf.
Als Dashba een van de andere rollen heeft, dan kan Miketijger zowel Ketterse Wolf als Priester zijn.

-----

Maar dashba is wolfje, dat is nu wel duidelijk. En Miketijger daardoor wel zeker Ketterse Wolf.
 
Bovenaan