[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

DeletedUser17472

Guest
Rinske is niet nieuw, maak dat de kat wijs, maar niet mij. De onschuld zelve.

Combino en Dash onthoud ik.
 
Reactiescore
559
Goed punt, dat kan als argument worden gebruikt waarom er geen lunch heeft plaats gevonden.
Terwijl het eerder en vrij zeker is omdat er een infectie is geweest
lijkt wel of je inside info hebt.
hoe weet je dat zo zeker? er zijn genoeg rollen om een lunch tegen te houden
 
Reactiescore
397
@killingsspreeee en waarom voel je je verplicht dit te melden?

Naar mijn idee helpt dit enkel slechtjes.
Vind het prettig om de informatie die ik heb op tafel te gooien. Vooral omdat als ik doodga de informatie verdwijnt. Ik stel voor dat dag 2 etc niet zeggen als de slet langskomt. Zodat we de slet kunnen bevestigen maar het is goed om te weten later tijdens het claimen dat er een slet is. Nu weten de hoedjes het en hoeft niemand meer te melden als er een slet inzit. Dit is de beste play.

Als ik slechtje was, houd ik het overigens altijd voor me.

Daarnaast weten we nu dat het niet perse infectie is maar ook een slet bezoek kan zijn. Die informatie zouden de wolven in theorie al kunnen hebben. Al lijkt de kans op infectie met deze rollen set me groter.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
2.196
Jullie gingen wel heel heel snel na de post van duvel en mijn vraag aan hem op hem.

Waarbij Time verandert van Combino naar Duvel
Dash stond al eerder op duvel
CAD had nog geen stem gezet.

Dit valt mij op.

Ik zag het als verspreking, last minute allemaal.

Verdachte blijft combino en rinske
 
Reactiescore
293
Ik heb m'n stem op CAD gezet omdat hij voor m'n gevoel te easy mee gaat zonder reden verder. Heb hem ook niet veel voorbij zien komen vgm.
Ik erken dat het een makkelijke stem was. De reden was dan ook dat hij zich versprak dat jij je uitgeschreven had. Hiermee zijn we wel een goedje verloren das wel balen!

Ik had een slecht gevoel bij Dash maar of het veel zin had om daar op te stemmen ik denk het niet.

Je geeft dan ook aan dat ik me weinig vertoon. Ik lees zeker mee en ben bereid om te reageren wanneer dit nodig zal zijn. Het is ook voor mij weekend dus ben dan iets minder in de gelegenheidVolgens mij kom jij ook vanavond even een halfuur voor de deadline kijken. In ieder geval heb ik me nog meer laten zien dan jij dit potje;)

Hoezo dat?

Klopt. Maar als er maar 1 infectie-infectie wolf in zit zoals ik vermoed dan zal die gelijk iemand anders infecteren om er een Infectiewolf bij te hebben.
Kun je ook uitleggen waarom je dit vermoed?

Edit: Nog even ergens een . toegevoegd
 
Reactiescore
276
Kun je ook uitleggen waarom je dit vermoed?

Edit: Nog even ergens een . toegevoegd
Als ik de regels goed heb gelezen is er doorgaans in een spel 20-25% slechtje.
Wij zijn het spel begonnen met 23 spelers en afgerond naar beneden zullen er 5 spelers (20%) slechtje zijn. En dan met de infecties zal dit oplopen naar 7 wat op 25% komt afgerond naar boven.

Er zijn 6 slechtjes rollen weg te geven.
Normale wolf
infectie-infectie wolf
Infectie wolf
Ketterse wolf
Welp
Wildeling

Maar als er dan zowel een infectie-infectie als infectie wolf tegelijk inzit dan heb je straks 9 mogelijke wolven en dat lijkt mij niet helemaal eerlijk voor de balans van het spel?

Dit is maar een theorie en vermoeden van mij maar ik sta er zelf wel achter
 
Reactiescore
62
Ik heb het even doorgelezen en ik denk eigenlijk dat Time een interessante verdachte is voor Wolf.

Reden 1
Hij kreeg de volgende BM Stemmen vooral vanwege "ervaring uit vorige potjes' maar hier heb ik nog niet veel goeds van hem gezien. Dit oa van:

- Famdecibel
- Freaker
- Laila
- Ctrl+Alt+Delete

In de posts die hij maakt is hij wel degene die Combino verdacht maakt zo ook ons incident eerder vandaag:


Het gaat over deze posts:


Dash zei het al maar er zit daar echt wel wat tijd tussen (wel 2 hele minuten); dan een opmerking dat zijn 'activiteitlog' uit staat terwijl die gewoon beschikbaar is ... Toch voor mij :rolleyes:

Reden 2
Hij is wel "erg" actief in zijn reageren en heb ik nou te horen gekregen dat een wolfs trekje is...


Ik denk dat we Time moeten verdenken.
Ik kijk vaak op de startpagina naar wat andere mensen aan het bekijken zijn, heb hier in het verleden al enkele wolven mee kunnen vangen. Nu dat Combino er van werd beschuldigd gelijkaardig te spelen naar vorig potje wou ik wel gade houden of hij af en toe naar een vorig potje keek. Maar merkte dan dat ik niet kon zien welke topics hij bekeek dus daarom dat ik de vraag stelde. Time bevestigde dat het door de likes was dus kan op zich wel toeval geweest zijn dat ze elkaar juist hebben gemist.

Oke, ik ga even een heel lullig argument in de strijd gooien.

Rinske is een nieuwe speler.
Gisteren na de start van het spel joint rinske de wvw discord en de vrije tw discord.

Als nieuwe speler is dit niet direct een kanaal waar je in terecht komt. Ze heeft hier dus met iemand over gesproken.
Qed Rinske is wolf.
Dat argument had ik ook in mijn eerste potje sinds ik terug was tegen Blaasje. Maar toen had de spelleider ook alles gewoon doorgestuurd naar de 'nieuwe' spelers dus gaat Blaasje dat ook wel bij Rinske hebben gedaan. Verder doet ze heel actief mee en vind ik ook dat naar de infectie-infectiewolf zoeken een prioriteit was.
 
Reactiescore
277
Agreed. Heb geleerd dat wanneer iemand begint over een bepaalde slechte rol deze persoon zelf vaak kennis over die rol heeft. Oftewel: zelf de rol zijn of weten dat die erin zit. Zo voelt Rinske nu een beetje aan.

@Ctrl Alt Delete ik had het hele potje door geskimt en stemmen geteld. Het bleef je mij dat ik jou in vergelijking tot andere Duvel-stemmers nog weinig had gezien. Bij het teruglezen valt dat echter best wat tegen.
 
Bovenaan