[Speeltopic] WvW #326.3

Reactiescore
999
Wat een onzin dat ik dit moet lezen na mijn potje golf aan de belgische kust

bedankt spieder om mijn potje te verzieken met je belachelijke post na de deadline, als je als wolf dramatisch speelt en gevangen wordt is het echt triest om de vanger eruit te kegelen op deze manier

aan alle anderen: het is de laatste keer dat ik actief speel op dag 1/2. Wolf of niet, goeie vangst of sleche vangst, jullie kegelen mij er toch altijd uit als ik actief ben

verder claim ik jager en mijn schot staat op KS. En ja ik weet dat simeco al jager is maar blijkbaar zijn er meerdere

doe er maar mee wat je wilt, ik ben er toch nie meer vnv
 
Reactiescore
999
killingspree

Nonkel jos (doorstreept)

zelfbehoud + ik denk oprecht dat hij wolf is. Samen met freaker play en candiu
 
Reactiescore
723
potverdikke, mijn concept verwijderd :/

In short antw op nonkel: Ik heb even een kantverdeling gemaakt in excel, op KS na denk ik dat er alleen maar goedjes op je stemden voor BM. Ik denk dat de slechtjes ervoor kozen gespreid te stemmen en geen aandacht te besteden aan de wethouder.
Next je speeder stem. Je plaatste je speeder stem, vrij wel wetende dat materlotti en ik konden volgen. Dus mocht je wolf zijn, zou speeder eruitliggen. (Anderzijds omgekeerde psychologie, maar dat zou al ver gaan). Dus mijn redenen zijn momenteel toch weg van nonkel.

Materlotti: goede claim. 2 wolfjes eruitwerken? Dat doe je niet, tenzij ze all-in op materlotti gaan. KS acht ik dus ook slecht door laila haar post. KS heeft vgm ook nog geen van mijn andere verdachten benoemd nml. anthraxxol en pr0blieb.

helaas heeft de spelleiding niet ingegrepen op het spelbederf op pagina 1.
maar ik ga stug door in mijn jacht op wolven te beginnen met timeforplanb

en laila is mijn queen
ik ga op mijn gevoel af en bij speeder heb ik geen goed gevoel maar dat kan ook komen door zijn patserige horloge.
nou fraulein candicute dat zal ik je vertellen.

hij zette een random bm stem en reageert verder niet meer dat is erg wolfs. hoogstwaarschijnlijk is hij zenuwachtig om nu een post te maken bang dat ik hem definitief vang
iemand vangen en als mensen het dan met je eens zijn half terugkrabbelen is zo wolfs.

materlotti is gevangen ongeacht spieders rol.

1619894085693.png
pr0blieb is momenteel gewoon een beetje aan het rondroepen. Immers kreeg ik ook gisteren 2 stemmen van wolven (CAD & pr0blieb) voor een totaal van 4 om alsnog een kleine poging te wagen speeder te redden. Want ik ben raar en niet te bepalen??
 
Reactiescore
277
Ik kan me ergens wel vinden in ks, maar we hebben wel vaker issues...
Dit vind ik trouwens wel een typische wolf over medewolf post. Beetje aangeven diegene wel verdacht te vinden maar er vervolgens niets mee doen. In dat geval had je het net zo goed niet kunnen melden.
 
Reactiescore
338
Dit vind ik trouwens wel een typische wolf over medewolf post. Beetje aangeven diegene wel verdacht te vinden maar er vervolgens niets mee doen. In dat geval had je het net zo goed niet kunnen melden.

Ik haal aan dat ik de mening wel deel. Maar ks en ik hebben al een redelijk verleden met elkaar op wvw. Maar als 'nieuweling' ken je die hele historiek zo niet, dat begrijp ik.
 
Reactiescore
397
Iedereen die nu op blond stemt kan wisselen als hij vanavond/morgen niet geweest is dan weten we genoeg.

Stel ook voor om je jagerschot van mij af te halen blond. Ik stel voor om iemand anders eruit te stemmen die spieder verdedigde buiten mij.

Ik hoop dat de meesten mij als wolf iets hoger hebben staan. Vanaf morgen heb ik weer meer tijd dus ik hoop me vanaf dan te bewijzen. Hopelijk kan ik mezelf ook snel via mijn rol bewijzen maar daar is het nu nog te vroeg voor.
 
Reactiescore
397
Wat waren alweer de argumenten tegen Nonkel Jos?
Ik heb de laatste paar pagina's zitten teruglezen maar zie alleen maar stemmen op hem en niet echt goede verklaringen.

Voor nu blijf ik bij Materlotti

Verder ookpotentiele wolf tussen KS & pr0bsieb.
Overigens ook wel makkelijk post van onze vriend. Alvast twee nieuwe verdachten erbij benoemen. 'Potentiële wolf' en dan ook nog twee mensen opnoemen.

@.TimeforplanB Ja, heb nu toch aardig wat stemmen op me en er is geclaimd door blond die de meeste stemmen heeft. Als ik me niet verdedig, lig ik eruit en verliezen we een goedje.
 
Reactiescore
277
Ik haal aan dat ik de mening wel deel. Maar ks en ik hebben al een redelijk verleden met elkaar op wvw. Maar als 'nieuweling' ken je die hele historiek zo niet, dat begrijp ik.
Ja, dit bericht heeft dezelfde inhoud. Nog steeds geldt dat de post verder niets toevoegd. Leuk dat je de mening deelt, maar nu lijk je het enkel te melden zodat je het later eventueel kan gebruiken mocht KS wolf blijken.

Nu heb ik zelf nog geen sterke mening over KS, maar stel een van jullie is een wolfje zie ik de kans best aanwezig dat de ander dat ook is. Enkel op basis van jouw post. Gewoon een typische wolvenpost.
 
Reactiescore
277
Tussenstand:
materlotti 6
Nonkel jos 4
KS 3
Bappos 2
CI 1

Overigens vind ik WBJ ook wel typisch afwezig blijven met de lynches. Nu 2 dagen achter elkaar op CI.

En jij ziet materlotti dus niet als slecht KS? Omdat je aangeeft dat jij ook zou sterven. Dit betekent echter dat Materlotti dus een goedje zou zijn volgens jou? Beetje apart verwoord zo...
 
Bovenaan