Top/Flopstammen

Reactiescore
903

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Tracht Shock hier nou een coalitie te vormen tussen de stam 2 t/m 4 om het woonwagenkamp te verslaan? Begint toch wel een aandoenlijke vertoning te worden.
 
Reactiescore
1.237
Tracht Shock hier nou een coalitie te vormen tussen de stam 2 t/m 4 om het woonwagenkamp te verslaan? Begint toch wel een aandoenlijke vertoning te worden.
Ik snap de reactie wel van beide kanten uit tbh.
Jij verkondigt al een aantal weken dat door de BG tussen Shock en BBQ afspraken gemaakt zijn met Venari over het verdere verloop van de wereld, echter blijkt dat niet 100% waar te zijn? Tenzij je dat natuurlijk kan ontkrachten is dit geen onlogische zet van Venari om contact op te zoeken met Shock. :)
 
Reactiescore
1.590
Ik heb het al eerder gezegd... shock is de Fier van W78.
 
Reactiescore
2.477

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wie of wat is een motr
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Prima maar let op dan wil ik wel samen douchen
 
Reactiescore
72
Ik snap de reactie wel van beide kanten uit tbh.
Jij verkondigt al een aantal weken dat door de BG tussen Shock en BBQ afspraken gemaakt zijn met Venari over het verdere verloop van de wereld, echter blijkt dat niet 100% waar te zijn? Tenzij je dat natuurlijk kan ontkrachten is dit geen onlogische zet van Venari om contact op te zoeken met Shock. :)

Volgens mij moet je je beter informeren, Shock is Venari komen opzoeken ;)
 
Reactiescore
1.237
nvm
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik snap de reactie wel van beide kanten uit tbh.
Jij verkondigt al een aantal weken dat door de BG tussen Shock en BBQ afspraken gemaakt zijn met Venari over het verdere verloop van de wereld, echter blijkt dat niet 100% waar te zijn? Tenzij je dat natuurlijk kan ontkrachten is dit geen onlogische zet van Venari om contact op te zoeken met Shock. :)

Aparte gang van zaken om onwaarheden te verspreiden in de hoop gezeik te veroorzaken tussen EWS & Venari.
 
Reactiescore
47
Venari & ews top. - shock & bbq & galno flop
 
Bovenaan