[Speeltopic] WvW #321 - Discord Wars

Reactiescore
723
Ik ga voor herr miketijger.

Beetje een gevoelsstem en bij gebrek aan beter. Valt me op dat hij wel wat post voor activiteit, maar niet echt iets toevoegt of mensen verdenkt. Beantwoord ook vragen van medespelers. Misschien om het vertrouwen te winnen?
Ik snap je en ik heb nog niet echt verdenkingen nee. Ik probeer me as usual wat te mengen. En de vraag bleef gewoon lang openstaan.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
723
herr materlotti
niet echt een andere idee, niet te gespreid stemmen, doordrukstem
 
Reactiescore
1.540
Bij deze de post over personen die een van de zeven hoofdzonden gepleegd hebben. De extra stem maakt mensen hebberig, daarmee komen we aan bij de eerste: HEBZUCHT.

Meerdere personen azen op de extra stem. Enkel een paar maken zich verdacht in mijn ogen.

Dat zijn fraulein Candiu die erg gretig is op de extra stem en herr Materlotti. Waarvan laatstgenoemde, het gegeven dat fraulein Candiu een extra stem wil hebben erg makkelijk wil verdenken.

Herr Materlotti
 
Reactiescore
3.587
Dus jij vind herr WatBlaasJeInMijnOor een slechtje?

Nee. Ik vind iedereen in potentie een slechtje. Ik vraag me wel af of herr WBJIMO speelt dat hij niemand kent (wat kan) en andere om info vraagt zodat hij zeker geen slechtje is want dan had hij dit wel in de slechtjes discord chat gevraagd. Dus ik pols hem even.
 
Reactiescore
559
Her @killingsspreeee ? Op wie had jij gestemd als je had mogen stemmen vanavond? En jij frau @laila ?
ik in 1ste instantie op herr ks, maar ben wel in twijfel gebracht door die melding van herr freaker die de rol zou hebben gezien.
die opmerking van joker over arbeit met die 3 namen vind ik ook een goede, want dat herinner ik me ook nog.
verder vind ik het heel moeilijk om op dit moment met argumenten te komen, meeste zijn op dit moment inactief :( wrs vanwege het weekend
 
Reactiescore
1.540
Bedenk jezelf waarom fraulein Candiu zoveel baat heeft op die extra stem? Waarom is ze er zo gretig op?

Echter maakt herr Materlotti zich ongelofelijk makkelijk af van dat gegeven.

Tussen één van die twee zit een wolf, gezien de hebzucht.
 
Reactiescore
62
Bappos
Niet echt een goede reden om op hem te stemmen, heb nog niet veel verdacht gezien vandaag buiten de Herr Simeco stemmen maar ik ken hem niet echt.
Gewoon omdat hij random op mij stemt dat ik hem dan ook maar een stem geef.
Verder lijkt Herr marlotti de lynch dus wil ik ook bewijzen dat ik niet moet meestemmen met de bm.
 
Reactiescore
1.014
Waar is dit bekend gemaakt dat herr ks dat niet mag?
Nergens, maar volgens de regels hebben deze 3 langer dan 100 woorden posts gemaakt.
Anders had herr @materlotti of herr @killingsspreeee mijn stem ontvangen. Puur op het zelf proberen extra stempunten te behalen en mij er op af te rekenen.
 
Reactiescore
1.540
De herren Freaker play en Killingspree maken een erg verwarrende indruk op mij, behoren tot het kamp de twijfelaars.

Verder ben ik ook vrij zeker dat fraulein Candiu een slechtje is.

Ik snap de spreiding stemmen niet? Die doen zich er makkelijk vanaf. Geen zorgen, zo vroeg gaan we echt geen gelijke stand in lynchstemmen behalen hoor.
 
Reactiescore
559
herr materlotti
niet echt een andere idee, niet te gespreid stemmen, doordrukstem
mee eens.
lijkt wel of niemand mee durft te gaan met iemand en maar willekeurig een andere naam kiest.

ik ga mee op herr materlotti
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Deze stemwijzigingen op herr materlotti zinnen me niets
 
Reactiescore
1.014
De herren Freaker play en Killingspree maken een erg verwarrende indruk op mij, behoren tot het kamp de twijfelaars.

Verder ben ik ook vrij zeker dat fraulein Candiu een slechtje is.

Ik snap de spreiding stemmen niet? Die doen zich er makkelijk vanaf. Geen zorgen, zo vroeg gaan we echt geen gelijke stand in lynchstemmen behalen hoor.
Wat maakt jou zo zeker?
en kom niet met “het gaan voor extra stemmen” Je maakt het je erg makkelijk

die heeft frau laila ook
En herr ks ook..
 
Reactiescore
1.014
Heb gewoon gestemd hoor. CAD.

Goed punt.
Ooh dus als het je uitkomt, negeer je de regels/instellingen?
En als iemand jouw rol heeft ontvangen volgens regels/instellingen is het wel waarheid,,
 
Bovenaan