Top/Flopstammen

Reactiescore
864
Hi KK!

Wat prachtig dat jij meedoet aan de So You Wanna Be A VENARI Star! We heten je hiermee alvast van harte welkom.

Altijd even goed om te weten wat je vooraf kan verwachten denk ik haha. Vandaar dat ik deze memo jouw kant op stuur zodat jij je zo goed mogelijk kan voorbereiden op de auditie voor aanstaande zaterdag 10:00. Hieronder een aantal tips:

- Warm je stembanden even goed op van te voren want het kan zijn dat John je zomaar kan onderbreken tijdens je lied en vraagt of je ook een tweede nummer kan zingen;
- In vervolg op bovenstaand punt, zorg ervoor dat je dus altijd twee nummers voorbereid! Voor veel van je voorgangers is dit namelijk de reden geweest waardoor ze niet door zijn gegaan naar de volgende ronde..';
- Graag de twee nummers voor vrijdag 15:00 doorgeven;
- Bespeel je een instrument? Graag vooraf even aangeven, dan kunnen we hiermee rekening houden qua faciliteiten(denk aan stroom, etc.);
- Bespeel je geen instrument, maar heb je wel voorkeur voor eigen apparatuur? Laat dit ook vooraf weten, dan houden wij deze faciliteiten thuis;

Als laatste willen we je uiteraard heel veel plezier wensen, wees vooral jezelf en doe niet gek!

Mvg,
SYWBAVS
Bekijk bijlage 28119

Gegroet mede "Tribalwaarsers",

Tot mijn spijt moet ik hierbij mededelen dat KK het niet is geworden afgelopen zaterdag, niet vanwege een strikte jury of het niet raken van de "juiste" toon.. nee nee, meneer KK vond zichzelf blijkbaar te goed voor ons programma "So You Wannabe a VENARI Star!". Maar zoals men in de midgetgolfwereld wel is zegt, achter ieder zielig verhaal schuilt een positief aspect...

We hebben aanstaande zaterdag een nieuwe auditie, en we zijn super blij deze groep mensen aan te kondigen! Het gaat om het populaire trio Fred, Zidan & Ezra. Graag zou ik de groep d.m.v. onderstaande afbeelding even kort aan willen kondigen:
1617559655875.png

Ja want zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen raden gaat dit trio het top nummer "Drie Biggetjes" zingen van K3 aanstaande woensdag om 12:00.

Wil jij dit niet missen? Neem dan contact op met het management @et Murus Magnificum. Zij doen de kaartverkoop, en sturen de OnlyFans pagina waarop dit te zien is.

Groetjes, SYWBAVS
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
In de afgelopen week is er flink wat gebeurd op Wereld 78. Kamp Pugna & BBQ verloor een speler van formaat aan Venari, wat de kaarten op het zuidelijk halfrond goed heeft geschud.
Nadat er geen reactie kwam vanuit de kampen Shock, Pugna en BBQ zagen mensen de bui al hangen; een gezamenlijke massa van de twee genoemde partijen. Deze massa landde uiteindelijk op 30 maart en had verwoestende resultaten, vooral op de oostflank van Venari. Het account Shadows of Divinity had ineens een cluster waar de wegen in België niets bij zijn. Op de andere flanken is er prima verdedigd en zijn de verliezen beperkt gebleven. In totaal werden er, zoals te zien is in de afbeelding hieronder, 26 dorpen verloren over de gehele dag.
f3e591d3a21eec6f146e357a34c6f681.png


Als reactie op deze gezamenlijke aanval besloten de kampbewoners en Venari op hun beurt een aanval te plannen. Deze aanval landde op 3 april en had verwoestende resultaten op elk front dat werd aangevallen. AYS, Pheonix en Chemistry waren de targets en verloren allemaal flink wat terrein. In totaal werden er op de massadag 178 dorpen verloren.

42991379cf7994309c3ded5e9e8ac7ba.png


Zoals we weten waren de aanvallers in beide bovenstaande situaties in een kwantitatief voordeel. Persoonlijk vond ik het lastig de situaties te vergelijken en heb ik hieronder een snelle berekening gemaakt van de mate waarin er een kwantitatief voordeel bestond:

Status zondag 28/03:
Punten Venari: 15.9mil
Punten Shock+Pugna+BBQ = 17.0mil + 15.8mil + 4.1mil = 36.9mil
Overmacht aanvallers: 2.32x punten verdediger

Status donderdag 02/04:
Punten EWS + Venari: 20.0mil + 16.6mil = 36.6mil
Punten BBQ + Pugna = 13.2mil + 7.8mil = 21mil
Overmacht aanvallers: 1.74x punten verdediger

Zoals te zien is waren de aanvallende partijen nagenoeg even groot, waar de verdedigende partijen nog wel een flink stuk uit elkaar zaten. De verliezen waren echter enorm verschillend; de kleinere partij verloor ongeveer zeven keer minder dorpen dan de grotere verdedigende partij. Uiteraard zijn de liggingen van kamp BBQ en Venari niet identiek, Venari heeft een stuk meer rim en rimdominantie, wat uiteindelijk leidt tot meer beschikbare deff. Ook was er in kamp BBQ+Pugna het probleem dat alle dorpen niet tot dezelfde stam behoorden, waardoor buren elkaar soms niet konden ondersteunen (en meesnipen). Persoonlijk denk ik dat vooral dit laatste punt absoluut niet heeft meegewerkt aan het succesvol afslaan van een massa en ik begrijp ook niet helemaal waarom dit nog steeds niet is opgelost.

8a9d31f672b91307f1920be6b0c5c399.png

Legenda:
04c7d331ad4f981370c5f11bd9869243.png


De wereld heeft in de afgelopen week dus flinke stappen gezet, maar is zeker nog niet gespeeld. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen en hoop op een sportieve strijd.

Disclaimers:
- Ik heb geprobeerd alle accounts waarvan edels liepen mee te nemen in de stats; Tactical Infected op 30/03 en .Voyager op 03/04. Mocht er een accountje missen, pas ik het uiteraard graag aan.
- Ik weet dat de puntentotalen van de massa van 30/03 één dag te vroeg zijn gepakt, had echter geen zin om opnieuw de berekening te maken.
- Ik weet dat het kaartje dat is gepost er een is van deze avond en de situatie van voor de massa's dus niet accuraat tekent, weet alleen persoonlijk niet of het mogelijk is een historisch kaartje tevoorschijn te toveren.
 
Reactiescore
736
Lekker gewerkt bruders.

Vanavond overwinnings party Sjon en ik regelen de musica <3
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Zeer goede post @Chameleon . Ik blijf het betreuren dat Shock deze wereld de das heeft om gedaan door in een coalitie te stappen met het kamp BBQ en Pugna. De wereldinstelling met een maximaal stamlimiet van 7 leden had voor de perfecte 1v1v1v1 kunnen zorgen, wat er al werelden lang niet op deze schaal heeft plaatsgevonden en waar ik (en ik weet menig ander hier echt naar uitkeek). Jammer dat Shock deze mogelijkheid niet heeft aangenomen maar in plaats daarvan de kwantitatieve heeft opgezocht.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zeer goede post @Chameleon . Ik blijf het betreuren dat Shock deze wereld de das heeft om gedaan door in een coalitie te stappen met het kamp BBQ en Pugna. De wereldinstelling met een maximaal stamlimiet van 7 leden had voor de perfecte 1v1v1v1 kunnen zorgen, wat er al werelden lang niet op deze schaal heeft plaatsgevonden en waar ik (en ik weet menig ander hier echt naar uitkeek). Jammer dat Shock deze mogelijkheid niet heeft aangenomen maar in plaats daarvan de kwantitatieve heeft opgezocht.

Het is gewoon dom, want nu liggen ze in de legitieme sandwich en hebben ze geen poot om op te staan. Venari en EWS kunnen immers gewoon de NAP behouden tot Shock gevallen is om daarna de end-game in te gaan.
 
Reactiescore
1.019
als ze slim zijn ja, maar shock heeft het ook dom gespeeld door die gezamelijke aanval :p

beetje jezelf in de voet schieten
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Daar zijn natuurlijk gewoon op voorhand afspraken over gemaakt, het is dat Shock deze niet geaccepteerd heeft. Betekend niet Venari of EWS nu uit medelijden met Shock gaat samenspelen, die hebben zichzelf gewoon genaaid.
 
Reactiescore
903
Iets met ruiten en sneuvelen?
 
Reactiescore
47
als ze slim zijn ja, maar shock heeft het ook dom gespeeld door die gezamelijke aanval :p

beetje jezelf in de voet schieten
Huh? Shock zit niet op Dom??
Zijn paar een paar helden die op Dom zitten hoor
 
Reactiescore
2.064
die ews easy wint, wat dus ook een domme keuze is van venari is als die de nap houd tot alle 2 de andere stammen zijn gevallen :p

weten allemaal dat ews enorm veel meer kwaliteit heeft dan venari :p

Er is maar 1 rinus
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Grappig, al die 'neutrale' spelers die venari vertellen wat ze het beste kunnen doen ;dd
 
Reactiescore
1.019
nou als je mij doelt, mij boeit het niet hoor wat ze doen of niet. Enkel hopen jullie dat niemand het ziet dat het anders een wel heel easy winst voor jullie word he :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
nou als je mij doelt, mij boeit het niet hoor wat ze doen of niet. Enkel hopen jullie dat niemand het ziet dat het anders een wel heel easy winst voor jullie word he :)

Hebben toch gewoon iedereen weggespeeld en niet geinternd ofzo?
 
Reactiescore
903
A Venari story....

De laatste x kwamen wij met wat minder goed nieuws m.b.t. De massa vanuit Pugna/BBQ en hun bondgenoot Shock.

In de laatste versie opgesteld door Tom, werd er al aangegeven dat we het er niet bij laten zitten. Oftewel het motto inkakken is bijplakken, zonder de dalen geniet je niet van de pieken.

We trokken onze Gucci slippers, nektasje en Gucci petje aan en stapten op de woonwagenstandplaats van Ezra af. De “zij zijn geen 5 centen waard stam” en de kampbewoners hadden elkaar gevonden. De kampbewoners konden de Gucci slippers en nektasje wel waarderen en de plannen werden besproken. Tevens werd de data vastgesteld op 3 april, dat zou de dag gaan worden om een flinke dreun uit te delen...

De DjBooth werd al vroeg aangeslingerd wat leidde tot weinig publiek, maar uiteindelijk zoals gewoonlijk kwam het publiek er op af en stroomde de DjBooth weer vol. Helaas geen auditie van @Klaveren Koning omdat die het liet afweten, maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken.

De aanvallen werden eruit gegooid en de 1e pm verkeer kwam al binnen van onze Bruh-ikke a.k.a. ik kan hard roepen, maar presteer niks. De ene spot na de andere spot kwam aan bij het adres van Venari. De verhalen liepen uit van fake target tot het bezorgen van een broodje döner van Ozzie z’n oom! Trouwens dit zijn de lekkerste broodjes döner uit Brabant! Tot onze grote schrik, heeft onze beste meme vriend Bruh-ikke iedereen van Venari op Block ok gezet, nee niet in de vorm van deffen, maar in de vorm van pm verkeer.

De ETA tot landen kwam langzaam aan steeds dichterbij en DjSjon en MCTom zette de muziek even on hold, wat ging het resultaat worden en waar lagen de gaten? Al snel werd er over en weer wat rapportjes gedeeld en aangegeven wat waar stond! Dit leidde tot een dorpenwinst van 78+ aan de zijde van Venari. De kampbewoners waar de meeste mensen toch een schrik van hebben (wat logisch is met Melvin en z’n Boombox) boekte een zege van +130. Maar hier bleef het niet bij tot heden worden de dorpen binnen geharkt, op een wijze waar een tuinman er jaloers op is.

We zeggen het natuurlijk niet graag, maar is dit dan het einde van... Pugna & BBQ?
To be continued...

Made by: @TasmanianDevil @Dom Perignon
 
Bovenaan