Top/Flopstammen

Reactiescore
1.237
Reactiescore
864
Nee, premium party voor Venari leden en aanhang.
Tenzij je wil daten :$? Dan ben je mijn aanhang hihi.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
864
Ik ga alvast oefenen.

Hi KK!

Wat prachtig dat jij meedoet aan de So You Wanna Be A VENARI Star! We heten je hiermee alvast van harte welkom.

Altijd even goed om te weten wat je vooraf kan verwachten denk ik haha. Vandaar dat ik deze memo jouw kant op stuur zodat jij je zo goed mogelijk kan voorbereiden op de auditie voor aanstaande zaterdag 10:00. Hieronder een aantal tips:

- Warm je stembanden even goed op van te voren want het kan zijn dat John je zomaar kan onderbreken tijdens je lied en vraagt of je ook een tweede nummer kan zingen;
- In vervolg op bovenstaand punt, zorg ervoor dat je dus altijd twee nummers voorbereid! Voor veel van je voorgangers is dit namelijk de reden geweest waardoor ze niet door zijn gegaan naar de volgende ronde..';
- Graag de twee nummers voor vrijdag 15:00 doorgeven;
- Bespeel je een instrument? Graag vooraf even aangeven, dan kunnen we hiermee rekening houden qua faciliteiten(denk aan stroom, etc.);
- Bespeel je geen instrument, maar heb je wel voorkeur voor eigen apparatuur? Laat dit ook vooraf weten, dan houden wij deze faciliteiten thuis;

Als laatste willen we je uiteraard heel veel plezier wensen, wees vooral jezelf en doe niet gek!

Mvg,
SYWBAVS
1617353108488.png
 
Reactiescore
524
Hi KK!

Wat prachtig dat jij meedoet aan de So You Wanna Be A VENARI Star! We heten je hiermee alvast van harte welkom.

Altijd even goed om te weten wat je vooraf kan verwachten denk ik haha. Vandaar dat ik deze memo jouw kant op stuur zodat jij je zo goed mogelijk kan voorbereiden op de auditie voor aanstaande zaterdag 10:00. Hieronder een aantal tips:

- Warm je stembanden even goed op van te voren want het kan zijn dat John je zomaar kan onderbreken tijdens je lied en vraagt of je ook een tweede nummer kan zingen;
- In vervolg op bovenstaand punt, zorg ervoor dat je dus altijd twee nummers voorbereid! Voor veel van je voorgangers is dit namelijk de reden geweest waardoor ze niet door zijn gegaan naar de volgende ronde..';
- Graag de twee nummers voor vrijdag 15:00 doorgeven;
- Bespeel je een instrument? Graag vooraf even aangeven, dan kunnen we hiermee rekening houden qua faciliteiten(denk aan stroom, etc.);
- Bespeel je geen instrument, maar heb je wel voorkeur voor eigen apparatuur? Laat dit ook vooraf weten, dan houden wij deze faciliteiten thuis;

Als laatste willen we je uiteraard heel veel plezier wensen, wees vooral jezelf en doe niet gek!

Mvg,
SYWBAVS
Bekijk bijlage 28119

Helaas werk ik deze zaterdagochtend.. In mijn enorm drukke agenda als top MBer van W78 heb ik niet veel tijd over, ik ga dit even met mijn manager doorspreken en die komen bij jullie terug voor een nieuw moment voor de auditie.
 
Reactiescore
271
Pas nu toch op! Straks gaat Shock weer klagen, ook al waren zij degene die hiermee begonnen

Net als in het spotprententopic is ook dit niet waar.

Herinner je nog de cf van Dom perignon op een MB van Tycoon in de tijd van RUN? Al anderhalve maand geleden.
De CF van Meester Heydrich in het pugna/bbq cluster via Laura?

Beiden zijn cfs gemaakt door Venari op mbs van andere spelers/stammen en ruim voordat ik op deze manier cfs pakte bij Venari ;)

Laten we duidelijk zijn, ik vind cfen via MBs een legele manier om voordeel te halen. Zeker omdat je hiermee al die mb legers en edelspamaccs kan counteren. Want waarom zouden zij jou wel mogen aanvallen maar jij hun niet?
 
Reactiescore
271
Anders vergeet je ook even dat je 2 keer tegen Venari VVed tijdens een NAP. Hoe zieke troll ben jij?

:kekw:

Ik verplaats de discussie even buiten t spotprententopic

idd, een vv op tycoon waar ik het niet mee eens was en zelfs nee tegen heb gezegd dat we dit niet moeten doen toen de vraag (meermaals) werd gesteld. Ik heb geen controle over de acties van mijn cospelers maar ben er wel verantwoordelijk voor dus al gezegd dat dit mij spijt.
De hoeveelheid vv op tycoon van UM vs Kyuka is daarentegen wel behoorlijk verschillend in de impact die het heeft gehad.

Daarnaast heb ik nadat de samenwerking met Venari was stopgezet ook nog een vv gedraaid voor jullie leider van Venari als vriendendienst, maar dat wordt dan voor t gemak vergeten omdat het in jullie voordeel is?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Laten we duidelijk zijn, ik vind cfen via MBs een legele manier om voordeel te halen. Zeker omdat je hiermee al die mb legers en edelspamaccs kan counteren. Want waarom zouden zij jou wel mogen aanvallen maar jij hun niet?
Gegroet beste, zou je dit punt kunnen uitleggen aan je gewaardeerde BG? Wij krijgen namelijk nog steeds emmers stront over ons heen omdat we jouw mening delen.
 
Reactiescore
271
Gegroet beste, zou je dit punt kunnen uitleggen aan je gewaardeerde BG? Wij krijgen namelijk nog steeds emmers stront over ons heen omdat we jouw mening delen.

Tsja ik denk dat wie dan ook die cfs krijgt het ook wel snapt maar gewoon behoorlijk salty is dat het gebeurd.
Het is dan ook wel een omslachtige manier om voordeel te behalen wat zeker op toren en edelspamwerelden behoorlijk vervelend kan zijn ;p

Doppler zet ook cfs bij Serenity via neutrale spelers. Wat misschien ook aangeeft dat er andere idealen zijn ;)
 
Reactiescore
903
Helaas werk ik deze zaterdagochtend.. In mijn enorm drukke agenda als top MBer van W78 heb ik niet veel tijd over, ik ga dit even met mijn manager doorspreken en die komen bij jullie terug voor een nieuw moment voor de auditie.

laat jouw management maar contact opnemen met mijn management @et Murus Magnificum voor een auditie afspraak.

We horen graag van je!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dat einde is al lang ingezet
 
Bovenaan