Top/Flopstammen

Reactiescore
2.064
Ik heb eigenlijk al spijt dat ik de afgelopen pagina's aan 'discussie' überhaupt gelezen heb.

Is dit het einde van de morele waarden van Kyle?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zijn er al wereldafspraken gemaakt? Anders mag je toch gewoon VV-en zoals EWS eerder bepleitte?
Gaat ook niet om de VV an sich, zoals al eerder is aangehaald. Gaat erom dat een samenwerken tussen Shock en kamp BBQ wordt ontkend, terwijl er wel VV's worden gedraaid.

Overigens ligt er een voorstel voor wereldafspraken, in afwachting van reactie momenteel.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Vanaf het moment van constateren waren er toch nog zo'n 70 posts voor nodig. Dus werd er toch nog een bepaalde bevestiging gezocht blijkbaar.
Ja, omdat de constatering werd ontkend. Er zijn gewoon feiten getoond, maar er werd door een speler uit Pugna getracht deze feiten te ontkennen. Aangezien die persoon geen idee had waar hij 't over had duurde het inderdaad nogal lang.
 
Reactiescore
983
Enorm sterke coalitie dan als BBQ+Pugna+Shock inderdaad een bewezen samenwerking hebben. Jammer dat het potentieel die deze wereld had kunnen plaatsvinden zo vergald wordt door BG’s
Ik speel (nog) nergens maar wil hier toch even op inpikken.

In mijn ogen heeft de wereld absoluut geen potentieel omdat er maar 1 stam kwantitatief en kwalitatief sterk staat. Als de wereld rustig zijn gangetje gaat kan EWS gewoon rustig richting de winst fietsen zonder veel moeite te doen.
Ik ben niet op de hoogte van de banden tussen Shock en Pugna/BBQ, maar ik kan begrijpen dat het in hun ogen voelt als een "we moeten wel om EWS af te houden".

Iets wat op wereld 71 toen ook gebeurde tegen Hi Ho, weliswaar een meer besproken stam in de early game van die wereld. Ook toen konden Fier en Taow niet anders dan een NAP af te sluiten tegen Hi Ho om nog iets van kans te maken.

BG's vergallen de wereld misschien voor de partij die er door benadeeld wordt (jullie dus in dit geval omdat jullie nu niet meer free kunnen winnen) maar maakt het net aangenamer voor zij die anders geen kans meer maken zonder. Is dus behoorlijk relatief ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik speel (nog) nergens maar wil hier toch even op inpikken.

In mijn ogen heeft de wereld absoluut geen potentieel omdat er maar 1 stam kwantitatief en kwalitatief sterk staat. Als de wereld rustig zijn gangetje gaat kan EWS gewoon rustig richting de winst fietsen zonder veel moeite te doen.
Ik ben niet op de hoogte van de banden tussen Shock en Pugna/BBQ, maar ik kan begrijpen dat het in hun ogen voelt als een "we moeten wel om EWS af te houden".

Iets wat op wereld 71 toen ook gebeurde tegen Hi Ho, weliswaar een meer besproken stam in de early game van die wereld. Ook toen konden Fier en Taow niet anders dan een NAP af te sluiten tegen Hi Ho om nog iets van kans te maken.

BG's vergallen de wereld misschien voor de partij die er door benadeeld wordt (jullie dus in dit geval omdat jullie nu niet meer free kunnen winnen) maar maakt het net aangenamer voor zij die anders geen kans meer maken zonder. Is dus behoorlijk relatief ;)

Maar er is nou niet echt nog een gigantisch verschil tussen EWS en Shock dat zoiets nodig zou zijn lijkt me?

En anders is het wel een aardig zwaktebod: "oei, we zijn shock, we zijn met zijn allen eerder gestart dan de meesten van EWS en hadden al miljoenen punten, hebben zitten slapen en EWS is ons nu een b eetje voorbij, laten we met de andere grote stam in zee gan anders verliezen we nog?"
 
Reactiescore
1.367
Ik heb eigenlijk al spijt dat ik de afgelopen pagina's aan 'discussie' überhaupt gelezen heb.
Arm Kyly :( Wat n janknoobs hier hè :eek: W77 2.0?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik speel (nog) nergens maar wil hier toch even op inpikken.

In mijn ogen heeft de wereld absoluut geen potentieel omdat er maar 1 stam kwantitatief en kwalitatief sterk staat. Als de wereld rustig zijn gangetje gaat kan EWS gewoon rustig richting de winst fietsen zonder veel moeite te doen.
Ik ben niet op de hoogte van de banden tussen Shock en Pugna/BBQ, maar ik kan begrijpen dat het in hun ogen voelt als een "we moeten wel om EWS af te houden".

Iets wat op wereld 71 toen ook gebeurde tegen Hi Ho, weliswaar een meer besproken stam in de early game van die wereld. Ook toen konden Fier en Taow niet anders dan een NAP af te sluiten tegen Hi Ho om nog iets van kans te maken.

BG's vergallen de wereld misschien voor de partij die er door benadeeld wordt (jullie dus in dit geval omdat jullie nu niet meer free kunnen winnen) maar maakt het net aangenamer voor zij die anders geen kans meer maken zonder. Is dus behoorlijk relatief ;)

welk acc ga je trouwens versterken straks bij shock?
 
Reactiescore
983
Maar er is nou niet echt nog een gigantisch verschil tussen EWS en Shock dat zoiets nodig zou zijn lijkt me?

En anders is het wel een aardig zwaktebod: "oei, we zijn shock, we zijn met zijn allen eerder gestart dan de meesten van EWS en hadden al miljoenen punten, hebben zitten slapen en EWS is ons nu een b eetje voorbij, laten we met de andere grote stam in zee gan anders verliezen we nog?"
Tgoh voor mij als neutraal persoon is er wel degelijk een gigantisch verschil tussen EWS en Shock.

Drukt zich misschien niet helemaal uit in kwantiteit maar wel in kwaliteit. Als ik zie welke spelers en accounts in EWS zitten dan hebben zij een gigantisch verschil t.o.v elke stam. Dan kan ik begrijpen dat andere stammen inzien dat ze hun bijlen richting EWS richten, iets wat zij over zichzelf roepen door in de favorietenrol te zitten.

Dat laatste is voor mij niet echt zo van belang omdat het tegenwoordig niet echt moeilijk is om miljoenen in te halen, zo hebben we wel gezien op wereld 73 ;)

Voor alle duidelijkheid moest dit zo zijn zeg ik niet dat het jullie niet benadeelt he, maar ik zeg wel dat ik hun hier in kan begrijpen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Tgoh voor mij als neutraal persoon is er wel degelijk een gigantisch verschil tussen EWS en Shock.

Drukt zich misschien niet helemaal uit in kwantiteit maar wel in kwaliteit. Als ik zie welke spelers en accounts in EWS zitten dan hebben zij een gigantisch verschil t.o.v elke stam. Dan kan ik begrijpen dat andere stammen inzien dat ze hun bijlen richting EWS richten, iets wat zij over zichzelf roepen door in de favorietenrol te zitten.

Dat laatste is voor mij niet echt zo van belang omdat het tegenwoordig niet echt moeilijk is om miljoenen in te halen, zo hebben we wel gezien op wereld 73 ;)

Voor alle duidelijkheid moest dit zo zijn zeg ik niet dat het jullie niet benadeelt he, maar ik zeg wel dat ik hun hier in kan begrijpen.

Je zegt in je post 'EWS geen free win' kan krijgen, terwijl dat de stam is die een maand lang om de 2/3 dagen een massa heeft gegooid op allerlei spelers en stammen om snel te groeien.

Je zit hier gewoon puur propaganda te maken voor Shock er is echt letterlijk niets neutraals aan je post, clown
 
Reactiescore
5.702
We kunnen natuurlijk niet allemaal zo neutraal zijn als mij.
 
Reactiescore
983
Je zegt in je post 'EWS geen free win' kan krijgen, terwijl dat de stam is die een maand lang om de 2/3 dagen een massa heeft gegooid op allerlei spelers en stammen om snel te groeien.

Je zit hier gewoon puur propaganda te maken voor Shock er is echt letterlijk niets neutraals aan je post, clown
Free win in de zin van tegenstand krijgen, niet in de zin van er niks voor te doen dat zul je me niet horen zeggen.
Jullie kwaliteit (en sommige spelers die bij jullie spelen die ik ken hun inzet) is gigantisch hoog dus dat verbaast me niks. Ik ben ook niet op de hoogte van de early game over de wereld, enkel over hoe alles er nu voor staat en wie waar speelt. Het kan best zijn dat jullie al een maand lang flink aanvallen, is dat niet de bedoeling in dit spel?
Wilt het zeggen omdat jullie nu al een maand lang aanvallen de winst al hebben geclaimd en de rest er geen kans meer voor maakt?

Verder begin je wat gefrustreerd te klinken, nergens voor nodig joh anders weer even van je scherm af voor even wat af te koelen! :)
 
Bovenaan