Top/Flopstammen

Reactiescore
634
@Chameleon

Je vraagt om bewijs en bewijs wordt geleverd door Zidan :)
Maar laten we beginnen bij begin om duidelijk te maken hoe zwak EWS aan het spelen is.

De stam EWS had een Nap afgesproken met de stam OLW.
Toen de fusie was afgerond met de stam -FF- werd de Nap met OLW opgezegd en werd OLW die zich aan het focussen was op Coruscant weggespeeld.
Tijdens de massa hadden jullie een samenwerking met de stammen Alap en Asap,
Om de massa tegen OLW rooskleurig te laten blijken, kwamen jullie op AF tamtam maken dat Alap lid in opdracht van Coruscant Kata's had misbruikt.
Later bleek dit onzin te zijn en het was stil............

De stam Punic had een samenwerking met de stam Fear tegen Shock.
Bij het opstellen van de samenwerking waren er duidelijke afspraken gemaakt, hierbij dus ook een site note dat er een andere samenwerking, reden zou zijn om de Nap met Punic te verbreken.
EWS was met volle trots keer op keer de vv aan het draaien van Punic en plande ook samen met Punic 2 massa's tegen andere stammen.
TWstats toont duidelijk aan dat Punic aan het clearen was en EWS aan het edelen.
Maar in de topic waren de meeste EWS spelers ook flink tamtam aan het maken, om hun achterbakse spel goed te praten.
Volgens EWS had Coruscant namelijk Punic gestabt.

Dat er geen vv regels buiten de stam zijn snap ik en dat jullie je daarop beroepen snap ik ook.
Maar kom niet hier opscheppen hoe gemakkelijk het wel niet gaat voor EWS en helemaal niet modder gooien richting andere om jullie zwak spel goed te praten :).
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Waar hoor je mij het afkeuren? Die 1e vv zeker? Wat ik daar triest aan vond is dat je punic gebruikte om met night train lekker vooruit te jumpen en gebied te pakken, zoals je nu ook met cacturne doet. Dat werd nog weggelachen onder het mom van ‘maar wij hebben minder groeiruimte’.
Daarentegen wordt Jens gevraagd en zijn jullie er actief naar op zoek.

Wij worden ook gevraagd
 
Reactiescore
2.064
Blijft toch vrij ironisch dat Pugna leden klagen over EWS die VV draait terwijl de eerste stammassa op Pugna een VV direct aan Shock werd gegeven :redface: Dan neem je jezelf toch totaal niet serieus?

Waarom pugna leden die klagen? Ik ben de enige die hier tegen EWS in post. Ik klaag niet eens over het feit dat jullie VVen in die RIM (ookal heb ik daar wel mijn mening over), het gaat mij om het feit dat het internen van die speler bij Snow niet netjes gebeurd.
 
Reactiescore
261
Komt doordat Snow vol in Speeder zijn rim gelegd is en daar met zijn mb-leger alle safe van die stam opedelt. Dan zijn wij niet de beroerdste om de helpende hand toe te steken om dat proces te vertragen. Mij hoor je natuurlijk niet zeggen dat hier geen stukje eigenbelang bij zit.

Nogmaals, had Snow wat netter gespawned en we waren niet zo fel op die situatie gesprongen.

Ohja want punic had de rim al helemaal onder controle. Lagen nog andere stammen tussen beste man, en als hij het onder controle had had ie snow makkelijk weg kunnen spelen toch? 1e aanvallen zijn gewoon amper tot geen stacks geweest, hadden ze wat slimmer aangevallen was snow niet meer op de wereld geweest.
 
Reactiescore
253
Komt doordat Snow vol in Speeder zijn rim gelegd is en daar met zijn mb-leger alle safe van die stam opedelt. Dan zijn wij niet de beroerdste om de helpende hand toe te steken om dat proces te vertragen. Mij hoor je natuurlijk niet zeggen dat hier geen stukje eigenbelang bij zit.

Nogmaals, had Snow wat netter gespawned en we waren niet zo fel op die situatie gesprongen.

Hahaha wat een grappenmaker ben jij toch. Dit is enkel en alleen gedaan uit eigen belang. Heel makkelijk wel om zo'n situatie aan te grijpen en het dan weg te zetten als 'een speler helpen omdat iemand in zijn rim wordt geplaatst'. De enige reden dat dit is gedaan is om Snow te vertragen zodat jullie gewoon vrijspel hadden, niets meer, niets minder. Dat Noah een goeie band heeft met Speeder kan goed zijn, maar hij is niet degene die VV gedraaid heeft.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ohja want punic had de rim al helemaal onder controle. Lagen nog andere stammen tussen beste man, en als hij het onder controle had had ie snow makkelijk weg kunnen spelen toch? 1e aanvallen zijn gewoon amper tot geen stacks geweest, hadden ze wat slimmer aangevallen was snow niet meer op de wereld geweest.

Jullie zijn ook niet achterlijk, je weet best wel gebied binnen jouw 'range' valt en wat er ver buiten valt. Snow valt er natuurlijk een flink stuk buiten, wat hier ook gewoon is toegegeven door spelers van Snow zelf. Op deze manier ontneem je Speeder en zijn stam eigenlijk onmiddelijk om een gedeelte rim te pakken, want die waren in die fase van de game natuurlijk nooit opgewassen tegen de support van Shock aan Snow. Ook had Snow 5 dagen beginnersbescherming, waardoor hij eerst kon clusteren voor überhaupt aanvallen te kunnen ontvangen.

Hahaha wat een grappenmaker ben jij toch. Dit is enkel en alleen gedaan uit eigen belang. Heel makkelijk wel om zo'n situatie aan te grijpen en het dan weg te zetten als 'een speler helpen omdat iemand in zijn rim wordt geplaatst'. De enige reden dat dit is gedaan is om Snow te vertragen zodat jullie gewoon vrijspel hadden, niets meer, niets minder. Dat Noah een goeie band heeft met Speeder kan goed zijn, maar hij is niet degene die VV gedraaid heeft.

Goh lees anders niet alleen de eerste 2 zinnen.

Waarom pugna leden die klagen? Ik ben de enige die hier tegen EWS in post. Ik klaag niet eens over het feit dat jullie VVen in die RIM (ookal heb ik daar wel mijn mening over), het gaat mij om het feit dat het internen van die speler bij Snow niet netjes gebeurd.

Waar was jij toen een mb van Pugna illegaal cf's in ons cluster pakte? :(
 
Reactiescore
2.477
Waar hoor je mij het afkeuren? Die 1e vv zeker? Wat ik daar triest aan vond is dat je punic gebruikte om met night train lekker vooruit te jumpen en gebied te pakken, zoals je nu ook met cacturne doet. Dat werd nog weggelachen onder het mom van ‘maar wij hebben minder groeiruimte’.
Daarentegen wordt Jens gevraagd en zijn jullie er actief naar op zoek.
Jens heeft zelf aangeboden een handje te helpen dus wat je aanhaalt is echt kinklare onzin. Bovendien worden wij steeds gevraagd voor een VV en zijn er niet, zoals jij beweert, actief naar opzoek. Leuk dat je wilt P&P voeren tegen ons maar dat houdt niet in dat je moet gaan liegen. Nu jullie oude zaken aanhalen, jouw account op 76 (TNP) liet het account Mystery Of Ambiguity ook vv'en door de stam om volop naar voor te jumpen en gebied te pakken. Zaakje pot verwijt de ketel? :biggrin:
 
Reactiescore
261
Jullie zijn ook niet achterlijk, je weet best wel gebied binnen jouw 'range' valt en wat er ver buiten valt. Snow valt er natuurlijk een flink stuk buiten, wat hier ook gewoon is toegegeven door spelers van Snow zelf. Op deze manier ontneem je Speeder en zijn stam eigenlijk onmiddelijk om een gedeelte rim te pakken, want die waren in die fase van de game natuurlijk nooit opgewassen tegen de support van Shock aan Snow. Ook had Snow 5 dagen beginnersbescherming, waardoor hij eerst kon clusteren voor überhaupt aanvallen te kunnen ontvangen.



Goh lees anders niet alleen de eerste 2 zinnen.



Waar was jij toen een mb van Pugna illegaal cf's in ons cluster pakte? :(
Ohja dus dan heeft elke core stam ook zijn eigen rim? Of doen alleen de grotere stammen daarin mee en tellen de kleintjes niet? Lagen nog meer stammen achter punic maar die zijn niet relevant blijkbaar. Er is in eerste instantie gewoon gedeffed zonder stamdef
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Jens heeft zelf aangeboden een handje te helpen dus wat je aanhaalt is echt kinklare onzin. Bovendien worden wij steeds gevraagd voor een VV en zijn er niet, zoals jij beweert, actief naar opzoek. Leuk dat je wilt P&P voeren tegen ons maar dat houdt niet in dat je moet gaan liegen. Nu jullie oude zaken aanhalen, jouw account op 76 (TNP) liet het account Mystery Of Ambiguity ook vv'en door de stam om volop naar voor te jumpen en gebied te pakken. Zaakje pot verwijt de ketel? :biggrin:
Ja maar dat was tegen Melvin :(
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ohja dus dan heeft elke core stam ook zijn eigen rim? Of doen alleen de grotere stammen daarin mee en tellen de kleinjtes niet? Lagen nog meer stammen achter punic maar die zijn niet relevant blijkbaar. Er is in eerste instantie gewoon gedeffed zonder stamdef

Het enige wat deze post zegt is dat jullie ook in die stammen achter Punic gespawned zijn en die geen kans tot rim gegeven hebben.
 
Reactiescore
2.064
Jens heeft zelf aangeboden een handje te helpen dus wat je aanhaalt is echt kinklare onzin. Bovendien worden wij steeds gevraagd voor een VV en zijn er niet, zoals jij beweert, actief naar opzoek. Leuk dat je wilt P&P voeren tegen ons maar dat houdt niet in dat je moet gaan liegen. Nu jullie oude zaken aanhalen, jouw account op 76 (TNP) liet het account Mystery Of Ambiguity ook vv'en door de stam om volop naar voor te jumpen en gebied te pakken. Zaakje pot verwijt de ketel? :biggrin:

Denk dat je hier redelijk de plank mee mis slaat. Alle besluiten omtrent MoA zijn door de leiding van salt genomen, en zeker niet door TNP. Er werd inderdaad gekozen om een gedeelte zelf te pakken, echter jumpte we hier niet over spelers heen op 76.
 
Reactiescore
261
Jens heeft zelf aangeboden een handje te helpen dus wat je aanhaalt is echt kinklare onzin. Bovendien worden wij steeds gevraagd voor een VV en zijn er niet, zoals jij beweert, actief naar opzoek. Leuk dat je wilt P&P voeren tegen ons maar dat houdt niet in dat je moet gaan liegen. Nu jullie oude zaken aanhalen, jouw account op 76 (TNP) liet het account Mystery Of Ambiguity ook vv'en door de stam om volop naar voor te jumpen en gebied te pakken. Zaakje pot verwijt de ketel? :biggrin:
Dan zat ik bij Jens mis, maar er is vanuit jullie kamp echt wel gepolst hier, ontken dat nou maar niet.
Hahaha mystery hadden we al een tijdje een bg mee en dat wist tyrant ook zeker. Daarentegen lag er geen stam tussen ons in dus dit is puur appels met peren vergelijken Zidan
 
Reactiescore
261
Het enige wat deze post zegt is dat jullie ook in die stammen achter Punic gespawned zijn en die geen kans tot rim gegeven hebben.
Hetgene wat hier gezegd is dat er geen rimcontrole was. Jou obsessie met die rim is van die, die rim is van die wordt ook steeds gekker. Je zou bijna denken dat je van rimmen houdt
 
Reactiescore
2.477
Denk dat je hier redelijk de plank mee mis slaat. Alle besluiten omtrent MoA zijn door de leiding van salt genomen, en zeker niet door TNP. Er werd inderdaad gekozen om een gedeelte zelf te pakken, echter jumpte we hier niet over spelers heen op 76.
Dan zat ik bij Jens mis, maar er is vanuit jullie kamp echt wel gepolst hier, ontken dat nou maar niet.
Hahaha mystery hadden we al een tijdje een bg mee en dat wist tyrant ook zeker. Daarentegen lag er geen stam tussen ons in dus dit is puur appels met peren vergelijken Zidan
Maar ze keurden het wel goed, dat is net het punt. Tegen VV's om kwantiteit te pakken maar het zelf hebben gedaan. Das gewoon ironisch.
Waar hebben we gepolst dan? Als je denkt dat we elk rimaccount pm'en dan benje echt aan het doorslaan hoor haha
 
Reactiescore
2.064
Maar ze keurden het wel goed, dat is net het punt. Tegen VV's om kwantiteit te pakken maar het zelf hebben gedaan. Das gewoon ironisch.
Waar hebben we gepolst dan? Als je denkt dat we elk rimaccount pm'en dan benje echt aan het doorslaan hoor haha

Jullie situatie is eerder met alones te vergelijken dan met mystery die al vanaf het begin bij Baken hoorde. Alones had ook een hekel aan tyrant (fear?) en wou zich door ons laten internen. Wij deden dit echter niet!

Idem Waste die wij in de core gedeeltelijk aan Tyrant hebben afgegeven.
 
Reactiescore
253
Goh lees anders niet alleen de eerste 2 zinnen.

Ik hou er gewoon niet van als je zaken gaat verbloemen in de vorm van 'we vinden het niet kunnen wat er met Speeder is gebeurd, daarom dat we hem helpen'. Alsof het jou nog maar iets had geboeid wat er met een Speeder gebeurde als die bijvoorbeeld aan de andere kant van de wereld had gelegen. Enkel en alleen omdat je er zelf profijt bij hebt, ben je je daarin gaan mengen. Dan vind ik het lachwekkend als je anders probeert te beweren, that's all.
 
Bovenaan