Top/Flopspelers

Reactiescore
978
Snap toch echt al heel deze classic de strategie niet van Pepper. Je ziet al vrij snel dat Speer iedereen redelijk outgrowed, maar vervolgens komt er geen tegengeluid vanuit Pepper. Sterker, na hun iets lastigere start lijkt de helft al direct inactief en er geen zin meer in te hebben.. Alsof je een perfecte start nodig hebt om terug te komen. 4K had een zware start, is zowat zonder interns (of geen 1, niet gechecked) volledig teruggekomen.

Verplaats dat Pepper zo snel mogelijk alle 5 de leden richting Speer laat werken om zo snel mogelijk front daar te maken, gebeurde dat niet. Wel worden meerdere stammen benaderd dat Speer een probleem is waar iets tegen gedaan moet worden. Het typische geluid van er is een tegenstander die voor staat, dat is een probleem, en de rest van de wereld moet dit voor ons oplossen.. Zelfs doen ze dat niet. Bij elk Pepper lid behalve Percy Jackson is het front voornamelijk gemaakt door Speer (zal de hele intern discussie maar even negeren). En nu er eindelijk front is en de 20% dreigt, vallen ze Goose aan.. Een defensieve top 15 rimspeler, met geen perfect raakfront en een vrij dunbevolkt gebied. Je moet echt heel Goose edelen om een significant groter front met Speer te krijgen, waarvoor ze normaal gesproken de tijd niet voor hebben..

In plaats dat er vroegtijdig vanuit heel Pepper richting Speer is geedeld, wordt er gebunkerd door de meeste leden. Waarom? Enige voordeel dat Pepper heeft is dat ze met 5 accounts tegenover 2 a 2 en halve accounts konden liggen van Speer doordat we verdeeld liggen over 2 continenten. Maar wat gebeurt er, er wordt een groot stamlid geinternd en momenteel liggen 3 Speer spelers tegenover 2 Pepper spelers met enigszins wat front. En dan vervolgens maken ze nog de keuze om dood te lopen op Goose, alsof de tijd voor hun niet kort genoeg is.

Het enige dat ik hoor is hoe oneerlijk het is dat Speer zo groot is geworden met hun 5 start accounts en 1 externe accounts. En oh wee als ze een pbg aangaan in de rim, want dat kan niet als je zo goed start je flanken veilig te stellen om richting core te groeien... Hoop huilen, weinig tactisch leiderschap. Jullie eigen wanbeleid is niet ons probleem ook.
 
Reactiescore
326
Op het moment dat ik mijn eerste bericht erover typte klopte de cijfers zoals ik ze posten, als je nu kijkt zullen de cijfers weer anders zijn . Het is een beetje misleidend om onze punten omhoog te doen en je eigen kant niet aan te passen terwijl die ook weer gegroeid zijn. Maar goed dat 100k verschil maakt ook niet zoveel uit en als je er morgen naar kijkt zal het weer een groter of kleiner verschil zijn. Dus laten we even kijken naar de punten op het moment dat de BG tussen Pepper en ILLU inging om aan te tonen dat de wereld niet uit evenwicht is gebracht :


Pepper 1.65m
Illu 1.55m
Bijl 0.15m
Salt 0.15m

Totaal : 3.5m

Speer 3.2m
RR 0.6m
FBI 0.4m

Totaal : 4.2m

Nou tel die 400k intern er nog eens bij waarover ik hier boven lees en het is 3.9m tegen 4.2m , lijkt me toch wel in evenwicht als je het mij vraagt. Een account recruiten had weinig verschil gemaakt, dan had Speer nog steeds een voordeel van 1.5m gehad.

Interns fixen aan de start of voor de start is voor mij allemaal hetzelfde het blijven gratis dorpen waar je niks voor moet doen. Dat goed babbeltje heb je net zo goed nodig om een account met je te laten starten.


Punten zijn niet belangrijk, het gaat om dorpen.

Illu 357
Pepper 327
Bijl 39
Der W 83

Totaal: 806

Speer 503
Rob 62
Goose 57

Totaal: 622
 
Reactiescore
188
Valt me oprecht wel tegen van percy wat die doet.
Hoorde dat het goede spelers zijn, maar op deze manier front maken... internen en de interns troepen laten dumpen op ons.
Ik vind het toch vrij kansloos. Had goede hoop
 
Reactiescore
6


Dus na 15 nukes 1 dorp, en Percy heeft ondertussen 3 a 4 treinen tegelijk lopen die gratis zijn. Lekker gecheft pik. Hoe kan jullie stam de moderators nog zover krijgen om spelers te zoeken voor jullie net wereldje... Jullie kunnen hier niet eens eervol spelen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Zijn jullie bang ofzo, omdat er instant op pepper en illu wordt gezeken? Wellicht kunnen jullie, als het grote voormalig speer, gewoon gaan vechen ipv zeiken. De kwaliteit zit daar toch? Moet dus geen probleem zijn

Bedoel je hier vlechten of vechten? Ik kom er niet uit
 
Reactiescore
108
Reactiescore
108
wacht wij bang?
Lijkt eerder erop dat jullie bang zijn om te vechten.

491c5e4abdaa3eff251f70403933625d.png

https://gyazo.com/491c5e4abdaa3eff251f70403933625d

Jullie staan niet eens in de top 25 met zn alle? Jullie zijn niet te bang om te vechten, nee jullie vechten niet.
Punten vechten troepen niet woopwoop.

Maar gezien de propaganda die over ons wordt verkondigd vraag ik me af wie er minder zicht op de realiteit heeft.. de schrijver of degene die het geloven

Ik tel 5 spelers van Illu in top 22?
 
Reactiescore
108
En trouwens, er is nooit een speler van Illu die op het AF de aanval heeft ingezet op Speer. Volledig afzijdig gehouden en jullie komen hiermee aanzetten. Samenwerking zoeken met andere stammen is pas gebeurd toen jullie x2 waren en dicht tegen die 20% aan kwamen te zitten dus lijkt me niet meer dan logisch.

Maargoed hé we hebben front. Kunnen we in ieder geval nog een dag of 10-15 ons vermaken :D
 
Reactiescore
1.094
Tax is geen intern dus complete onzin

Ik wil niet de slimerik uithangen maar die screens laten tegen de 50 geedelde dorpen van Tax zien, met een in totaal 29k verslagen tegenstanders. Wat ongeveer neerkomt op 1 dorp aan troepen.

Verklaar je nader?
 
Reactiescore
108
Ik wil niet de slimerik uithangen maar die screens laten tegen de 50 geedelde dorpen van Tax zien, met een in totaal 29k verslagen tegenstanders. Wat ongeveer neerkomt op 1 dorp aan troepen.

Verklaar je nader?

Dit is toevallig een screen van Tax2 die lagen bij ons. Je ziet dat ze dorpen verloren en dat def OD redelijk stevig toeneemt. Daarnaast zie je bij prestaties in 1 dag als deffer aardig wat Tax leden dus intern is natuurlijk onzin. Ik kan niet spreken over de dorpen die zijn overgenomen aan de noord kant maar zuid en west hebben we er gewoon voor gevochten.
1615452599103.png
1615452522168.png
 
Reactiescore
119
Dit is toevallig een screen van Tax2 die lagen bij ons. Je ziet dat ze dorpen verloren en dat def OD redelijk stevig toeneemt. Daarnaast zie je bij prestaties in 1 dag als deffer aardig wat Tax leden dus intern is natuurlijk onzin. Ik kan niet spreken over de dorpen die zijn overgenomen aan de noord kant maar zuid en west hebben we er gewoon voor gevochten.
Bekijk bijlage 27714
Bekijk bijlage 27713

Aha ranking waar wij op #1 staan, altijd goed!
 
Reactiescore
1.037
Wat een mooie dorpen! Scheelt dat die met een week (ofzo?) allemaal fullclears hebben om je te edelen! Zijn we ook weer van deze stalemate af
 
Bovenaan