Top/Flopstammen

Reactiescore
253
Tis natuurlijk ook makkelijk om te steeds roepen ‘EWS heeft VV!!’ als je geen dorpjes weet te bemachtigen. Jullie moeten ook niet in elke VV beginnen zien dat wij het zijn, zitten wel al serieus in jullie hoofdjes precies. Hebben voor zover ik weet ook gewoon elke VV toegegeven. Joeri kan vgm ook zien wie op welk acc inlogt met deffpack aan dus stuur hem een berichtje zou ik zeggen. Maar bij deze;
Bekijk bijlage 27698

Nja, je kan het mensen ook niet kwalijk nemen dit te denken omdat het al meermaals is gebeurd en het op het forum, hetzij grappend, vaak wordt aangeboden. Desalniettemin is het jullie recht om dat te doen aangezien er geen afspraken gemaakt zijn. Of het 'ethisch' is, is een andere zaak ofc
 
Reactiescore
344
Nja, je kan het mensen ook niet kwalijk nemen dit te denken omdat het al meermaals is gebeurd en het op het forum, hetzij grappend, vaak wordt aangeboden. Desalniettemin is het jullie recht om dat te doen aangezien er geen afspraken gemaakt zijn. Of het 'ethisch' is, is een andere zaak ofc
Het is ook niet verboden denk ik :p net zoals alles kan en mag omdat er geen afspraken zijn ? Maar ging me meer om het punt wat aangehaald werd fair play end game gebalanceerd leuk laten eindigen etc. Dat ik gewoon geen zin heb alles te verweren en om alles maar aan te duiden waarom en hoe. Omdat een oordeel toch al klaar ligt ongegrond of niet.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zat ik maar zo in elkaar had ik het wat vaker iets verder kunnen brengen denk ik in tw. Begint jou naam toevallig met een F. ?
Jij bent toch gewoon een stabber??

Ja, hoezo? Heb geen idee wie je bent :/
 
Reactiescore
344
Als ik een stabber ben, mag dat zoals jullie dat graag zien. Uitgelegd worden aangezien ik toch al wat tijd en energie steek in jullie.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Als ik een stabber ben, mag dat zoals jullie dat graag zien. Uitgelegd worden aangezien ik toch al wat tijd en energie steek in jullie.
Ontkracht de aantijgingen dan met bewijs met een biografie van je TW-verleden inclusief de krant van vandaag.

Maar vertel, waar zouden wij volgens jou een VV hebben gedraaid buiten de bovengenoemde accounts?
 
Reactiescore
7.944
Het is ook niet verboden denk ik :p net zoals alles kan en mag omdat er geen afspraken zijn ? Maar ging me meer om het punt wat aangehaald werd fair play end game gebalanceerd leuk laten eindigen etc. Dat ik gewoon geen zin heb alles te verweren en om alles maar aan te duiden waarom en hoe. Omdat een oordeel toch al klaar ligt ongegrond of niet.

Dit soort jankers lopen ook altijd op social media rond omtrent de corona aanpak.
Wappie: 'Schaapjes jullie, wordt wakker'
Normale mensen: Wakker worden voor wat?
Wappie: Ja dat Bill gates 5g chips in je aars stopt
Normale mensen: Heb je een bron?
Wappie: DoE zElF jE OnDeRzOEk MaAr
Normale mensen: Nou je kunt het gewoon geven toch?
Wappie: SPUIT DAT VERGIF MAAR IN JE SCHAAP

Kortom, je speelt een ontiegelijke slachtoffer met dit gehuil, ik geloof de wederpartij in dit geval nu omdat ze tenminste met iets van bewijs komen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dat je dat allemaal leest en volgt op sociale media kerel.
Als je een aantijging doet, zorg dan dat je bewijs hebt. Je aantijging slaat kant noch wal zonder bewijs.
 
Reactiescore
344
True story, bedankt dat je mijn punt duidelijk maakt :) hopelijk word er dan ook begrip getoond de volgende keer als er geen uitleg komt vanaf onze kant. En laten we de meesten gewoon lekker praten en hun waanzin geloven. Blijkbaar heeft het zoveel invloed dat ze er van groeien. En ik heb niets liever dan dat iedereen zich blij en gelukkig voelt.

One love
 
Reactiescore
253
Dit soort jankers lopen ook altijd op social media rond omtrent de corona aanpak.
Wappie: 'Schaapjes jullie, wordt wakker'
Normale mensen: Wakker worden voor wat?
Wappie: Ja dat Bill gates 5g chips in je aars stopt
Normale mensen: Heb je een bron?
Wappie: DoE zElF jE OnDeRzOEk MaAr
Normale mensen: Nou je kunt het gewoon geven toch?
Wappie: SPUIT DAT VERGIF MAAR IN JE SCHAAP

Kortom, je speelt een ontiegelijke slachtoffer met dit gehuil, ik geloof de wederpartij in dit geval nu omdat ze tenminste met iets van bewijs komen.

Ben je daar weer met je corona ja??
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
True story, bedankt dat je mijn punt duidelijk maakt :) hopelijk word er dan ook begrip getoond de volgende keer als er geen uitleg komt vanaf onze kant. En laten we de meesten gewoon lekker praten en hun waanzin geloven. Blijkbaar heeft het zoveel invloed dat ze er van groeien. En ik heb niets liever dan dat iedereen zich blij en gelukkig voelt.

One love
Ik wil best een uitleg geven, als jij een aantijging doet die gegrond is wellicht.
 
Reactiescore
634
Maar vertel, waar zouden wij volgens jou een VV hebben gedraaid buiten de bovengenoemde accounts?

Opzicht valt het wel mee daar waar EWS allemaal vv heeft :)
Laten we zeggen heel Punic/Alap en Asap :).

Heb er ook geen probleem mee, maar kom dan ook niet opscheppen.
In ieder geval succes !
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Opzicht valt het wel mee daar waar EWS allemaal vv heeft :)
Laten we zeggen heel Punic/Alap en Asap :).

Heb er ook geen probleem mee, maar kom dan ook niet opscheppen.
In ieder geval succes !
Heel Punic, ALAP en ASAP is onwaar.
Waar schep ik op dan?
 
Reactiescore
216
Dit soort jankers lopen ook altijd op social media rond omtrent de corona aanpak.
Wappie: 'Schaapjes jullie, wordt wakker'
Normale mensen: Wakker worden voor wat?
Wappie: Ja dat Bill gates 5g chips in je aars stopt
Normale mensen: Heb je een bron?
Wappie: DoE zElF jE OnDeRzOEk MaAr
Normale mensen: Nou je kunt het gewoon geven toch?
Wappie: SPUIT DAT VERGIF MAAR IN JE SCHAAP

Kortom, je speelt een ontiegelijke slachtoffer met dit gehuil, ik geloof de wederpartij in dit geval nu omdat ze tenminste met iets van bewijs komen.

Niks tegen schapen he!! :mad:
 
Reactiescore
28
Tis natuurlijk ook makkelijk om te steeds roepen ‘EWS heeft VV!!’ als je geen dorpjes weet te bemachtigen. Jullie moeten ook niet in elke VV beginnen zien dat wij het zijn, zitten wel al serieus in jullie hoofdjes precies. Hebben voor zover ik weet ook gewoon elke VV toegegeven. Joeri kan vgm ook zien wie op welk acc inlogt met deffpack aan dus stuur hem een berichtje zou ik zeggen. Maar bij deze;
Bekijk bijlage 27698

Ahhh dus jij was het.....
 
Reactiescore
2.064
Geloof best dat er in EWS niet zoveel GeVVed wordt als mensen hier beweren. Snap alleen sowieso niet dat jullie uberhaupt 1 vv buiten de stam pakken, hebben jullie dit nodig om te winnen? De afgelopen werelden werd dit steeds afgekeurd, ook door een groot gedeelte EWS spelers. Of sla ik nu een plank mis, en wordt er niet buiten EWS kamp gevved?
 
Bovenaan