[Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

Reactiescore
1.577
Voor is gewoon de beste optie. Geen lunch is een zekerheid. Om de balans uiteindelijk negatief uit te laten draaien voor de goedjes, moet de wolp het al twee keer bij het rechte eind hebben. En het is non-claim dus dat wordt heel moeilijk.
 
Reactiescore
1.577
Ik herhaal, geen lunch is een zekerheid. Ik verkies de zekerheid om een goedje te redden altijd boven het risico dat er een gewelpt wordt in drie extra pogingen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
tegen lijkt me een nobrainer dus ik vind het vrij opmerkelijk dat @Capricorno daar toch precies nog een debat over wil houden?

Leek me een mooie manier om een discussie te starten die gaat over meer dan BM-stemmen, vooral omdat we 2,5 dagen moeten vullen voordat we eindelijk aan lynchen toekomen.

Ik stem voor. En ik stem bappos als BM. Vorig potje ook gespeeld en een hele goeie BM.
Ik kan jullie ook nog aftippen dat ik nog nooit gehoord heb van de gast/gaste die mijn rol moet voorstellen!!

Moeilijk he, niet claimen?

dash
goede opmerking over dat slechtjes zichzelf kunnen uitsluiten, daardoor toch tegen wilde daarvoor eigenlijk voor stemmen.

fam is wolf

Fam is inderdaad wolf denk ik ja.

Wat een mooi één-tweetje jongens!

@famdecibel ik waardeer je bm stem op mij, maar ik ben wegens allerlei redenen niet echt geschikt ervoor. ;)

Hoezo niet? Activiteit redenen of iets anders?
 
Reactiescore
397
Wat is er mis met mijn bm stem op Tigor. De goede schat heeft nog niets gezegd. Ik stem op haar omdat ik boos op haar ben geweest het laatste potje dat zij heeft georganiseerd en daarna hebben we nog heel fijn gebabbeld. Daarna heb ik haar niet meer gesproken.

Time en Dash
Je komt buitengewoon gefrustreerd over hier met je twee stemmen op .Time en Dash. Begin te vermoeden dat .Time in zijn onkunde toevallig een wolfje heeft gevonden.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.035
Een ervaren speler herkent al makkelijk spelwijzen en patronen bij andere spelers. Moest een speler als KS of nonkelke wolp zijn, acht ik hen zeker in staat minstens 1 dan niet 2 keer (extra) correct te wolpen. Laat staan de info die wolven hebben via rollen die ze bij bepaalde spelers kunnen schrappen.
 
Reactiescore
397
Een andere reden om voor te stemmen, is overigens dat een lunch op dag 0 veel sterker is dan een wolp actie dag 3. Dit betekent dat mits het een speciaaltje is dat er drie meer (nacht)acties gedaan zijn. Ik ga er nog even een nachtje over nadenken, maar er valt voor beide wat te zeggen.
 
Reactiescore
757
Een andere reden om voor te stemmen, is overigens dat een lunch op dag 0 veel sterker is dan een wolp actie dag 3. Dit betekent dat mits het een speciaaltje is dat er drie meer (nacht)acties gedaan zijn. Ik ga er nog even een nachtje over nadenken, maar er valt voor beide wat te zeggen.
Dit klopt ook
 

Deleted User - 487963986

Guest
Hoezo niet? Activiteit redenen of iets anders


Klopt,

Dit zijn een heel aantal spelers die mee doen, waardoor is sowieso naar de achtergrond verdwijn, plus ik zit met een portfolio/school, huishouden, werk, kids, troubles op het werk,...

Ik denk dat we meer iemand bm kunnen maken die we redelijk kunnen lezen. Maar alsook het potje goed kan volgen en gewoon kan updaten.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Een andere reden om voor te stemmen, is overigens dat een lunch op dag 0 veel sterker is dan een wolp actie dag 3. Dit betekent dat mits het een speciaaltje is dat er drie meer (nacht)acties gedaan zijn. Ik ga er nog even een nachtje over nadenken, maar er valt voor beide wat te zeggen.

Ligt of je sportieve wolven hebt of niet.
Dag 1 lunch is meestal een inactievere speler, ik denk dat we met een lunch dag 1 minder kwaad doen dan een wolp extra kansen te geven.

Edit: bedoel dag 0

Edit2: ook het feit dat gewone burgers kunnen gewolpt worden geeft mij een reden meer om tegen te stemmen.

Wolp:
- Wolp is een speciale vorm van welp.
- Wolp is een wolf in wording, bij het begin van het spel kent hij de wolven wel.
- Wolp mag elke nacht - ook na dag 3 - iemand proberen te doden, dit doet hij door de naam van een lijsttrekker van een persoon door te geven. Heeft de wolp dit goed zal diegene sterven. De Wolp geeft dus niet de rol door, maar de naam van de lijsttrekker (Bijv Jojor = Wopke Hoekstra). Personen met de rol Lijsttrekker/Burger kunnen dus ook gewolpt worden!
- Wolp geen speciaaltjes welpen die hun actie al hebben uitgevoerd. Let op! Dit heeft alleen betrekking op speciaaltjes met een DAG-actie!
 
Bovenaan