[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
3.586
Milow zou dan al geen engel kunnen zijn. Anders zou die de aandacht op zichzelf moeten krijgen, maar joker gaf hem de aandacht

Niet geheel mee eens. Als Engel wil je juist de aandacht lokken, ik gaf hem de aandacht nadat hij veel zat te posten. Dus kwestie van uitlokken en ik hapte dan moest hij Engel zijn. Wat ik overigens niet denk hij het is want hij wou ook graag de DL van gisteren toen hij lynch stond uitstellen.
 
Reactiescore
3.586
Mijn stem helaas niet meer geldig al maakte het geen verschil in het resultaat. Ik heb alvast wat 'theorieën' klaarstaan maar wacht even de uitslag af.
 

Deleted User - 487974942

Guest
dat is nieuw, eerst stemmen en daarna met theorieen komen???
 

Deleted User - 487974942

Guest
oke joker, ik geef je momenteel het voordeel van de twijfel maar weet dat ik je in de gaten houd!
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
BM-stemming

@bappos is verkozen tot jullie nieuwe BM. Zijn rol is:
grapje??

grts




EDIT: mogelijks heb ik hypothetisch mij misteld, bij deze mag iedereen morgen nog eens stemmen voor BM, keuze tussen babbos en Killingspreeee
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
Lunch

De wolfkes sloegen deze nacht toe, op lugubere wijze immers aten ze eentje van hun eigen soort op! Dash werd geluncht, zijn rol was
welpke

domme pauperwolven

Groetekes
 
Reactiescore
397
Prima dag. Veel informatie uit de lynch en welp kwijt.

Edit: Orakel in het spel. De rol van de speler die je hebt gestuurd, is wolp.
Edit 2: @Orakel Je kan wat mij betreft claimen. Dan krijgen we de wolp er in elk geval uit en de kans dat er meer dan een welp + wolp inzitten is bijzonder klein. Mocht het iemand zijn die al op lynchen komt te staan vandaag dan mag je ook best anoniem blijven, maar mocht het orakeltarget niet op lynch staan dan is claimen het wel waard denk ik. De kans dat er nog een welp/wolp inzit is miniem en bengel/cherubijntje kan je beschermen voor lunch (cherubijntje kan jouw rol immers gebruiken om te beschermen).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
338
De plotselinge stemmen op het einde op mij, vind ik wel verdacht? Was dat een reddingspoging door de andere broeder?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
Klaagmuur

image0.jpg

Miauw-miauw-miauw.jpg

KS is bewezen vrouwenverslinderke

Het is niet echt een klacht, maar mijn BM had weleens naar tante kaat kunnen gaan.

DenDuvel is toch een goede speler hoor

dit bericht is enkel maar bedoeld om de spelleider meer werk te geven


Groetekes
 
Reactiescore
338
Ik heb misschien ook nog een idee, er hebben 3 mensen iets op de klaagmuur gezet? Als deze zeggen wie dat heeft gedaan, kan die tovenaar misschien er iets mee?
 
Reactiescore
397
@killingsspreeee zouden we niet het voordeel van het orakel behouden?
Claimen kan later nog. Als we proberen zoeken of het target niet bijvoorbeeld obvious is?
Alleen als hij zonder het overduidelijk te maken het target op lynch kan krijgen. Ik vind het waard om het orakel te laten claimen en de wolp eruit te halen, mocht de wolp niet op natuurlijke wijze op lynch komen te staan. Daarnaast krijgen we sowieso nog één nacht orakel informatie (want ik neem aan dat er een bengel of cherubijntje inzit) en we zorgen dat het cherubijntje 100% twee mensen beschermt, mocht die erin zitten. Tenslotte kan de wolp dan niet nog een nacht proberen te wolpen.

@DenDuvel Bedoel je dat mocht de klaagmuurtovenaar een rol krijgen van één van de berichten dat we hem dan kunnen koppelen aan een speler? Een wolf gaat nooit zeggen dat hij iets op de klaagmuur heeft gezet. Overigens prima muurtje vandaag.
 
Bovenaan