[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
1.014
Nou inderdaad. Vandaag brengt niks nieuws helaas.

en nee @simeco ik heb geen ontmaskering gevonden.
 
Reactiescore
397
Milow is geen slechtje. Anders was de wolven chat gister wel wakker geworden toen hij op lynch stond.

Heb overigens de neiging mijn burgemeester stem te wijzigen want ik vertrouwen simeco van geen kant. Ga even tussenstand van de stemmingen checken zo na Barca.

@pr0blieeb @De Fokke volgens mij nog niet gezien?
 
Reactiescore
397
Ik stel vooral vast dat een matige opmerking van JokersBrain toch 2 personen uit de kast lokt. Het feit dat je nu antwoordt voor Mike maakt dat er zeker niet minder verdacht op.

Jullie lijken nu oprecht samen te spelen. Zeker Mike lijkt enthousiast om jou te verdedigen. Is Milow misschien het Infectiewolfke?
Deze theorie gaat niet op aangezien Mike uiteindelijk niet eens stemt om Milow te redden.

Het gebruik van het woord 'infectiewolfke' vind ik interessant. Vooral omdat ik dit qua taalgebruik normaal helemaal niet bij je vind passen. Beetje makkelijke insinuatie die veel mensen volgen.

We hebben vrij weinig om op af te gaan nu. @ItsDash Heb jij enige mening kunnen vormen omtrent simeco en I like Trains dit potje? Je hebt niet veel om op af te gaan, maar ik ben toch benieuwd.

EDIT: Ik ben benieuwd wat een ieder van Candiu vind dit potje, dan doel ik op de geciteerde post hieronder en een post die ILT citeert een drietal pagina's terug (zal op pc zo even citeren) waarin ze zegt dat Jokers verdenking op niks gebaseerd is en vervolgens zelf Milow lichtelijk aanviel. @bappos @simeco, wat vinden jullie?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
397
Waarom vind je zijn stem vreemd? Er zijn meer die Milow stemmen. Waarom Dash?
Goedemorgen. Ik kon door omstandigheden niet rond de DL aanwezig zijn. Wat wel mn bedoeling was.

ik zag ergens een citaat van mij. En heen en weer “gestem” rondom Milow en Joker.

Ik hoop dat vandaag meer brengt, want op de 1e 5 pagina’s is niet iets duidelijks te vinden. En vallen we elkaar nu alleen aan op woordgebruik.
Je zag ergens een citaat van je? Kun je daar misschien op in gaan? Ik zit op mobiel en vind dit een hele makkelijke post. 'Ik zag ergens een citaat staan van mij' en een samenvatting van de stemmen geven.

@Cryptic Zou je wellicht iets meer willen brengen dan aangeven waarom je een lynchstem vergeet?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Waarom vind je zijn stem vreemd? Er zijn meer die Milow stemmen. Waarom Dash?

Je zag ergens een citaat van je? Kun je daar misschien op in gaan? Ik zit op mobiel en vind dit een hele makkelijke post. 'Ik zag ergens een citaat staan van mij' en een samenvatting van de stemmen geven.

@Cryptic Zou je wellicht iets meer willen brengen dan aangeven waarom je een lynchstem vergeet.
Dat kan ik zeker :p
 
Reactiescore
1.014
"Nergens op gebaseerd"? Ik ben akkoord dat Joker kort door de bocht gaat, maar laten we niet zeggen dat het nergens op gebaseerd is.

Zeker bizar dat je dat woordgebruik in de mond neemt, maar daarna zelf ook kritiek uit op Milow. Ben je bewust aan het doen alsof je geen partij wil kiezen?
Laten we dat dan maar zeker doen.

Het ging mij meer om t feit, dat ik de vraag en vervolgactie van @Milow raar vondt. En dat dan @JokersBrain de verklaring klaar heeft dat milow dan wel wolf kan zijn. Dus tja. Kort door de bocht of nergens op gebaseerd.. Het kwam op het zelfde neer.

Ik zie milow en joker nu eerder samen slechtje, dan samen goedje.
 
Reactiescore
397
Laten we dat dan maar zeker doen.

Het ging mij meer om t feit, dat ik de vraag en vervolgactie van @Milow raar vondt. En dat dan @JokersBrain de verklaring klaar heeft dat milow dan wel wolf kan zijn. Dus tja. Kort door de bocht of nergens op gebaseerd.. Het kwam op het zelfde neer.

Ik zie milow en joker nu eerder samen slechtje, dan samen goedje.
Thanks, nu toevallig net tijd gevonden? Waarom reageer je hier vanmiddag niet gewoon op en wacht je tot het een 2e keer wordt gevraagd? Overigens hele logische BM stem van Milow.
 
Reactiescore
1.014
Thanks, nu toevallig net tijd gevonden? Waarom reageer je hier vanmiddag niet gewoon op en wacht je tot het een 2e keer wordt gevraagd? Overigens hele logische BM stem van Milow.
Ik vond het niet de moeite waard, maar op jou reageer ik altijd?
 
Reactiescore
1.279
Milow is geen slechtje. Anders was de wolven chat gister wel wakker geworden toen hij op lynch stond.

Heb overigens de neiging mijn burgemeester stem te wijzigen want ik vertrouwen simeco van geen kant. Ga even tussenstand van de stemmingen checken zo na Barca.

@pr0blieeb
@De Fokke volgens mij nog niet gezien?
Ik blijf momenteel op Dash staan. Kzie niets beters

Is exact hetzelfde als vorige ronde, dus zou je eerder moeten zeggen dat Milow goedje is. Als die wolf is, dan zou die juist niet meer durven spreken.
Hier kan ik me al eerder in vinden. Dank! Uitleg van joker is echt nergens op gebaseerd naar mijn mening.

Dit is de situatie waar ik mijn stem op baseer.
Mike is er als de kippen bij om milow geen wolf te noemen.

Deze theorie gaat niet op aangezien Mike uiteindelijk niet eens stemt om Milow te redden.

Het gebruik van het woord 'infectiewolfke' vind ik interessant. Vooral omdat ik dit qua taalgebruik normaal helemaal niet bij je vind passen. Beetje makkelijke insinuatie die veel mensen volgen.

We hebben vrij weinig om op af te gaan nu. @ItsDash Heb jij enige mening kunnen vormen omtrent simeco en I like Trains dit potje? Je hebt niet veel om op af te gaan, maar ik ben toch benieuwd.

EDIT: Ik ben benieuwd wat een ieder van Candiu vind dit potje, dan doel ik op de geciteerde post hieronder en een post die ILT citeert een drietal pagina's terug (zal op pc zo even citeren) waarin ze zegt dat Jokers verdenking op niks gebaseerd is en vervolgens zelf Milow lichtelijk aanviel. @bappos @simeco, wat vinden jullie?

Ze hebben beide nog weinig in gebracht.
Nog geen concrete reden om simeco of ilt te verdenken. Candiu ga ik zo bekijken voor je. Zit op mijn mobiel en dat werkt niet handig.
 
Reactiescore
397

Dit is de situatie waar ik mijn stem op baseer.
Mike is er als de kippen bij om milow geen wolf te noemen.



Ze hebben beide nog weinig in gebracht.
Nog geen concrete reden om simeco of ilt te verdenken. Candiu ga ik zo bekijken voor je. Zit op mijn mobiel en dat werkt niet handig.
Maar uiteindelijk stemt Mike niet Joker om Milow proberen te redden? Ik denk ook niet dat Milow wolf is als ik kijk naar de stemmen gister. Laten we iemand anders stemmen.

@Calamus Incendium @materlotti Wie willen jullie stemmen? Blond je bent verdacht afwezig, druk weekend?
 

Deleted User - 487974942

Guest
Zoal ik gisteren al aangaf is bappos duidelijk verdacht
 
Reactiescore
32
Milow is geen slechtje. Anders was de wolven chat gister wel wakker geworden toen hij op lynch stond.
Ik denk ook niet dat Milow wolf is als ik kijk naar de stemmen gister. Laten we iemand anders stemmen.

Ik denk dat met de activiteit die er gisteren is geweest over de hele lijn wel een heel gevaarlijke aanname is ookal zie ik wel waar je vandaan komt met het statement.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Of zou ik toch voor dash gaan?? Hij was vannacht in ieder geval aan het inbreken in mijn twallet samen met bappos. Dus ze zijn verdacht
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Mijn voorstel is om deze deadline vooruit te schuiven er wordt te weinig gepost om een reele stemming te hebben..
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
En ik had gister en vandaag ook niet echt tijd excuuskes
 
Bovenaan