[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
3.586
Mijn stem gaat naar joker ik vind milow een te gemakkelijk slachtoffer en de rest volgt ook te gemakkelijk op hem, dus ik denk niet dat milow wolf is.

Je vergeet te zeggen waarom je dan wel voor mij kiest. Je legt uit waarom niet op Milow maar waarom op mij is wat ik altijd graag wil lezen als ik een lynchstem zie.
 
Reactiescore
338
Je vind dat mensen te makkelijk volgen op Milow maar stemt dan wel op de persoon die als eerste op hem stemde en dus niet 'makkelijk volgt'. Daarmee spreek je uw eigen argument behoorlijk tegen.

Ik vind de rest ook verdacht ja, maar jij bleef ook mee pushen op hem, dus ik moet ergens een keuzen maken. Voor de rest is er niet zoveel gezegd geweest, 3/4de van de spelers heeft zelfs nog niets gepost.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
Mededeling:

Het potje is nog niet echt op gang gekomen en veel mensen zijn (nog) inactief. Ik zou het redelijk oneerlijk vinden om vandaag de eerste DL al te leggen, gezien de huidige activiteit en overweeg deze op te schuiven naar morgen. Wat denken jullie?

Groetekes
 
Reactiescore
338
Denk je dat er in het weekend meer activiteit gaat zijn?

E: geen verwijt ofz, positieve oprechte vraag
 
Reactiescore
1.279
Mededeling:

Het potje is nog niet echt op gang gekomen en veel mensen zijn (nog) inactief. Ik zou het redelijk oneerlijk vinden om vandaag de eerste DL al te leggen, gezien de huidige activiteit en overweeg deze op te schuiven naar morgen. Wat denken jullie?

Groetekes
Ik denk dat dit niet veel uit maakt. Tis weekend voor velen. Morgen zal iedereen ook wat anders hebben
 
Reactiescore
757
Een deadline is een deadline toch? En anders misschien het potje even ‘on hold’ zetten tot maandag?
 
Reactiescore
1.014
Goedemorgen. Ik kon door omstandigheden niet rond de DL aanwezig zijn. Wat wel mn bedoeling was.

ik zag ergens een citaat van mij. En heen en weer “gestem” rondom Milow en Joker.

Ik hoop dat vandaag meer brengt, want op de 1e 5 pagina’s is niet iets duidelijks te vinden. En vallen we elkaar nu alleen aan op woordgebruik.
 
Reactiescore
1.804
Goedemorgen. Ik kon door omstandigheden niet rond de DL aanwezig zijn. Wat wel mn bedoeling was.

ik zag ergens een citaat van mij. En heen en weer “gestem” rondom Milow en Joker.

Ik hoop dat vandaag meer brengt, want op de 1e 5 pagina’s is niet iets duidelijks te vinden. En vallen we elkaar nu alleen aan op woordgebruik.
Je hebt gemist dat ik bappos ontmaskerd heb
 
Reactiescore
32
Mijn excuses. Was gisteren rond 19u00 in slaap gevallen tot in de hele vroege uurtjes (3u).
 
Bovenaan