[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
358
Ik denk dat het gewoon vooral een logische verklaring is die net zo goed kon gegeven worden bij een andere nieuwere speler?

Ik stel vooral vast dat een matige opmerking van JokersBrain toch 2 personen uit de kast lokt. Het feit dat je nu antwoordt voor Mike maakt dat er zeker niet minder verdacht op.

Jullie lijken nu oprecht samen te spelen. Zeker Mike lijkt enthousiast om jou te verdedigen. Is Milow misschien het Infectiewolfke?
 
Reactiescore
1.279
Voor een dag 1 lynch een prima optie. Vooral ook vanwege het nu ook wederzijds verdedigen van mike door milow.
Milow
 
Reactiescore
3.586
Of Mike verdedigd hem omdat hij weet dat het een goedje is. Maar laten we voor Milow blijven gaan ja, al zou het van de wolven wel heel dom zijn om een medewolf zo te verdedigen. Kunnen ook gewoon voor een ander target gaan om zo de aandacht te verleggen, ik was tenslotte nog maar de enige die op Milow ging.

Indien wolf liggen een aantal kaarten wel al duidelijk.
 
Reactiescore
338
Het probleem is vooral dat te veel spelers er nog niet zijn. Dan wordt het gissen op halve waarheden.
 
Reactiescore
338
Mijn stem gaat naar joker ik vind milow een te gemakkelijk slachtoffer en de rest volgt ook te gemakkelijk op hem, dus ik denk niet dat milow wolf is.
 
Reactiescore
1.804
Slecht nieuws ik kan niet meer terug lezen. Kan iemand me even zeggen wie verdacht is en waarom? Vanaf morgen ben ik actief beloofd jongens!!
 
Reactiescore
757
Mijn stem gaat naar joker ik vind milow een te gemakkelijk slachtoffer en de rest volgt ook te gemakkelijk op hem, dus ik denk niet dat milow wolf is.
Dank! Eindelijk iemand met spelinzicht. Overigens gaat mijn lynch ook naar joker
 
Reactiescore
1.804
Gelieve mijn bericht niet te negeren
 
Reactiescore
723
Niet veel verdachten simeco.
Milow en ik en op meer kan ik niet komen.

hessel
Reden van BM: vind dash zijn stem op Milow wat vreemd. Desondanks eerste dag.

Zelf twijfel ik nog te stemmen tussen ILT of Dash
 
Reactiescore
338
Ik snap je reden voor bm niet @miketijger je geeft een reden wrm dash niet en dan ga je op hem willen stemmen voor lynch. Heel tegenstrijdig

E: en dat doe je
 
Bovenaan