[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
3.586
Reactiescore
999
ik ga voor dash als BM omdat hij zodanig dramatisch speelt dat hij als wolf toch direct door de mand valt
 
Reactiescore
723
Is exact hetzelfde als vorige ronde, dus zou je eerder moeten zeggen dat Milow goedje is. Als die wolf is, dan zou die juist niet meer durven spreken.
 
Reactiescore
757
Is exact hetzelfde als vorige ronde, dus zou je eerder moeten zeggen dat Milow goedje is. Als die wolf is, dan zou die juist niet meer durven spreken.
Hier kan ik me al eerder in vinden. Dank! Uitleg van joker is echt nergens op gebaseerd naar mijn mening.
 
Reactiescore
1.014
Goede morgen.

De uitleg van joker is inderdaad nergens op gebaseerd @Milow Maar is jouw BM keuze dat dan wel?

je stelt een degelijke vraag aan allen en na “denken” kies je voor de eerste die heeft gereageerd.
 
Reactiescore
3.586
Is exact hetzelfde als vorige ronde, dus zou je eerder moeten zeggen dat Milow goedje is. Als die wolf is, dan zou die juist niet meer durven spreken.

Dat is juist wat een wolf zal doen, dezelfde speelstijl hanteren als het meest recente potje je gespeeld hebt waarin je goedje was zodat je hiernaar kan refereren om zo jezelf een 'alibi' te geven.
 
Reactiescore
757
Goede morgen.

De uitleg van joker is inderdaad nergens op gebaseerd @Milow Maar is jouw BM keuze dat dan wel?

je stelt een degelijke vraag aan allen en na “denken” kies je voor de eerste die heeft gereageerd.
Ik geef KS graag mijn vertrouwen dit potje. Dit kan positief uitdraaien, maar wanneer dit me zuur opbreekt neem ik dit zeker mee naar de toekomst.
 
Reactiescore
338
Willen de personen (lees: debielen) die niet meedoen zich ook niet moeien. Voor de rest is het wel nog vrij rustig?
 
Reactiescore
397
Enige post die ik mis dit potje is een post van simeco waarin hij zegt (of doet alsof) dat hij BM wil worden. Het gerucht gaat dat simeco alleen geen burgemeester wil worden als hij wolf is. Heb je het druk? @simeco
 
Reactiescore
1.804
sorry jongens had niet eerder de tijd om hier te komen koekeloeren
zoals jullie weten heb ik het druk gehad met mijn kippen de laatste dagen.

Scherp geobserveerd van KS. BM stemmen mogen uiteraard ook deze keer naar mij, graag zelfs want ik ben wederom bewezen goedje!!
het topieks lees ik straks nog we leven door en wellicht lever ik jullie dan nog wel 1 of 2 wolven aan
 
Reactiescore
358
Ik ben zo nog aan het twijfelen om van BM te wisselen met zo een campagne!

Vreemde reden om je BM stem op te baseren, vind je niet?

Goede morgen.

De uitleg van joker is inderdaad nergens op gebaseerd @Milow Maar is jouw BM keuze dat dan wel?

je stelt een degelijke vraag aan allen en na “denken” kies je voor de eerste die heeft gereageerd.

"Nergens op gebaseerd"? Ik ben akkoord dat Joker kort door de bocht gaat, maar laten we niet zeggen dat het nergens op gebaseerd is.

Zeker bizar dat je dat woordgebruik in de mond neemt, maar daarna zelf ook kritiek uit op Milow. Ben je bewust aan het doen alsof je geen partij wil kiezen?

Dat is juist wat een wolf zal doen, dezelfde speelstijl hanteren als het meest recente potje je gespeeld hebt waarin je goedje was zodat je hiernaar kan refereren om zo jezelf een 'alibi' te geven.

Goh, dat moet je natuurlijk ook kunnen he. Niet iedere speler is in staat om exact hetzelfde te spelen terwijl ze een andere rol hebben. Verder heb ik geen ervaring met Milow, maar als ik me niet vergis is hij relatief nieuw hier ik wvw?

Enige post die ik mis dit potje is een post van simeco waarin hij zegt (of doet alsof) dat hij BM wil worden. Het gerucht gaat dat simeco alleen geen burgemeester wil worden als hij wolf is. Heb je het druk? @simeco

Scherpe opmerking. Simeco heeft inmiddels gereageerd, maar dit soort posts zie ik graag.
 
Reactiescore
723
Vreemde reden om je BM stem op te baseren, vind je niet?
Was een beetje voor de leut. Niet echt helemaal serieus, maar wel plezant.

Goh, dat moet je natuurlijk ook kunnen he. Niet iedere speler is in staat om exact hetzelfde te spelen terwijl ze een andere rol hebben. Verder heb ik geen ervaring met Milow, maar als ik me niet vergis is hij relatief nieuw hier ik wvw?
Milow is inderdaad een nieuwere wvw speler, dus daarom dat het moeilijk zou zijn als je als ??eerste?? * keer ineens slecht bent, hetzelfde gedrag te vertonen.
Moeilijk gaat ook ook natuurlijk.
 
Reactiescore
338
Mijn burgemeester stem gaat naar ILT persoonlijk heeft hij een mooie naam. Hij was vorig potje een beetje afwezig, maar aan zijn veelvuldig citeren lijkt hij wel terug te oude.
 
Bovenaan