Top/Flopstammen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Censuur binnen Shock (!), ziet er allesbehalve goed uit en de bewijzen stapelen zich alsmaar op.... Wanneer houdt dit op? Overigens heeft m'n vakantievervanger dit doorgestuurd, deffen doe ik zelf niet aan uiteraard. Shock FLOP.


Ik zeg dit niet snel, maar is dit het einde tussen de liefdesrelatie van Tim en Inge?

En krijg ik eindelijk mijn kans?
 
Reactiescore
524
Ik zeg het niet graag, maar betekend dit dan het einde van @Qui Intus Diaboli ? We gaan het zien komende dagen...
 
Reactiescore
524
Jongens wel graag serieuze post maken a.u.b. ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
 
Reactiescore
1.754
Censuur binnen Shock (!), ziet er allesbehalve goed uit en de bewijzen stapelen zich alsmaar op.... Wanneer houdt dit op? Overigens heeft m'n vakantievervanger dit doorgestuurd, deffen doe ik zelf niet aan uiteraard. Shock FLOP.

Interessante dingen zeg je hier meneer Speeder, complimenten voor het Zwitserse uurwerk, als het helpt bij het timen wil ik er ook één aanschaffen. Gekocht van je bitcoins?
 
Reactiescore
201
Hoe het schijnbaar heilige EWS de stammen Shock en Pugna beticht van immoreel spel en overdreven boosten, maar zelf samenwerkt met al het grote wat los en vast zit :eek:

Of hoe zr tof doen met zogezegd het afwijzen van een turtle, maar er alsnog gezellig wat mee afspreken :eek:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Hoe het schijnbaar heilige EWS de stammen Shock en Pugna beticht van immoreel spel en overdreven boosten, maar zelf samenwerkt met al het grote wat los en vast zit :eek:

Of hoe zr tof doen met zogezegd het afwijzen van een turtle, maar er alsnog gezellig wat mee afspreken :eek:
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 
Reactiescore
2.477
Hoe het schijnbaar heilige EWS de stammen Shock en Pugna beticht van immoreel spel en overdreven boosten, maar zelf samenwerkt met al het grote wat los en vast zit :eek:

Of hoe zr tof doen met zogezegd het afwijzen van een turtle, maar er alsnog gezellig wat mee afspreken :eek:
met wie dan?
 
Reactiescore
260
Ik zegt dit niet snel, maar is dit het einde van EWS?
 
Bovenaan