Met welke 10?

Reactiescore
903
@Kyuka maak is de volgende top 10, moet jou zeker lukken met al die toppers
 
Reactiescore
903

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik heb voor deze lijst voor mensen gekozen waarvan ik weet dat ze actief zijn op W78 (of iig op het AF). Dit leek me leuker dan mijn halve lijstje te vullen met mensen die toch niet meer actief zijn op normale werelden.

1) @Ezra the King - Een enorm stabiele en goede speler die alle aspecten van het spel enorm goed beheerst en tevens enorm gezellig is. Op normale werelden is dit met afstand mijn favoriete co-speler.
2) @Devil in Disguise - Een stabiele speler die doet wat nodig is en naast TW ook op de muziekquizjes goed uit de voeten kan.
3) @Conceived by Communism - Ik heb eenmaal kort met CbC in een stam gezeten, en dat beviel me wel. Ik heb recent goede verhalen over hem gehoord en ben benieuwd hoe hij me nu zou bevallen als stamlid/leider.
4) @EquinoxDR - Een speler die ik kort in actie heb gezien op W74. Echter heeft hij daar, volgens mij, niet alles laten zien wat hij kan. Ik heb gehoord dat het een enorm gedreven speler is en de nodige skills bezit.
5) @Kyuka - Wellicht voor sommigen een discutabele keuze, maar Melvin is wellicht de meest gedreven persoon die ik ooit op TW heb gezien. Hij is gezegend door zijn financiële onafhankelijk en kan dus ongestoord dagenlang TWen. Hij heeft een lastige persoonlijkheid en is niet altijd even soepel met het verwoorden van zijn mening, maar het is zeker een speler die je niet graag bij de vijand ziet.
6) @Calamity. - Blijkbaar is hij het brein achter de massa's van o.a. Salt. Het lijkt me enorm leuk om eens te zien hoe hij dit alles aanpakt, want hij kan iets dat weinig mensen op TW.nl kunnen en heeft dit al meerdere malen bewezen.
7) @Boy Meets World - Ken deze speler niet heel goed, maar Ezra heeft altijd een goed woordje over voor deze man met (blijkbaar) Turkse banden.
8) @rikkert1234 - In en groep met Plofkraak en Ezzie2 kan een goed stel longen uiteraard niet ontbreken. Verder is dit een beetje hetzelfde verhaal als hierboven, dus het lijkt me leuk om eens in hetzelfde kamp te spelen als Rikkert.
9) @DragonShield3 - Ik had altijd een hele hoge pet op van deze kleine man, maar blijkbaar wordt hij op recente werelden gewoon gerekt? Ben wel benieuwd waar dat dan mis gaat eigenlijk.
10) @JdeVisser - Een lijstje zonder de speler waar ik de meeste werelden mee heb gespeeld kan bij nader inzien toch niet. Daarbij is dit een stille hint aan Boris om toch de weg naar de inlogpagina nog eens te zoeken om mij nog één keer uit de brand te helpen!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik heb voor deze lijst voor mensen gekozen waarvan ik weet dat ze actief zijn op W78 (of iig op het AF). Dit leek me leuker dan mijn halve lijstje te vullen met mensen die toch niet meer actief zijn op normale werelden.

1) @Ezra the King - Een enorm stabiele en goede speler die alle aspecten van het spel enorm goed beheerst en tevens enorm gezellig is. Op normale werelden is dit met afstand mijn favoriete co-speler.
2) @Devil in Disguise - Een stabiele speler die doet wat nodig is en naast TW ook op de muziekquizjes goed uit de voeten kan.
3) @Conceived by Communism - Ik heb eenmaal kort met CbC in een stam gezeten, en dat beviel me wel. Ik heb recent goede verhalen over hem gehoord en ben benieuwd hoe hij me nu zou bevallen als stamlid/leider.
4) @EquinoxDR - Een speler die ik kort in actie heb gezien op W74. Echter heeft hij daar, volgens mij, niet alles laten zien wat hij kan. Ik heb gehoord dat het een enorm gedreven speler is en de nodige skills bezit.
5) @Kyuka - Wellicht voor sommigen een discutabele keuze, maar Melvin is wellicht de meest gedreven persoon die ik ooit op TW heb gezien. Hij is gezegend door zijn financiële onafhankelijk en kan dus ongestoord dagenlang TWen. Hij heeft een lastige persoonlijkheid en is niet altijd even soepel met het verwoorden van zijn mening, maar het is zeker een speler die je niet graag bij de vijand ziet.
6) @Calamity. - Blijkbaar is hij het brein achter de massa's van o.a. Salt. Het lijkt me enorm leuk om eens te zien hoe hij dit alles aanpakt, want hij kan iets dat weinig mensen op TW.nl kunnen en heeft dit al meerdere malen bewezen.
7) @Boy Meets World - Ken deze speler niet heel goed, maar Ezra heeft altijd een goed woordje over voor deze man met (blijkbaar) Turkse banden.
8) @rikkert1234 - In en groep met Plofkraak en Ezzie2 kan een goed stel longen uiteraard niet ontbreken. Verder is dit een beetje hetzelfde verhaal als hierboven, dus het lijkt me leuk om eens in hetzelfde kamp te spelen als Rikkert.
9) @DragonShield3 - Ik had altijd een hele hoge pet op van deze kleine man, maar blijkbaar wordt hij op recente werelden gewoon gerekt? Ben wel benieuwd waar dat dan mis gaat eigenlijk.
10) @JdeVisser - Een lijstje zonder de speler waar ik de meeste werelden mee heb gespeeld kan bij nader inzien toch niet. Daarbij is dit een stille hint aan Boris om toch de weg naar de inlogpagina nog eens te zoeken om mij nog één keer uit de brand te helpen!

@Rob.
 
Reactiescore
903
Ik heb voor deze lijst voor mensen gekozen waarvan ik weet dat ze actief zijn op W78 (of iig op het AF). Dit leek me leuker dan mijn halve lijstje te vullen met mensen die toch niet meer actief zijn op normale werelden.

2) @Devil in Disguise - Een stabiele speler die doet wat nodig is en naast TW ook op de muziekquizjes goed uit de voeten kan.

Vind ik leuk :redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
???
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
1. Team Chameleon, @Chameleon | @Ezra the King | @Cowboy Niels. Onze opstandige MB die ineens hoofdaccount wilde worden. Met Fred, Ezra en mijn oude co Niels hebben ze 3 sterke spelers, aangevuld met wat vrienden van Fred die mij veel te inactief zijn. Zeker een account om in de gaten te houden, want hun start is om over naar huis te schrijven;

2. @United Masters. Dirk is echt een top-kerel om in je stam/op je account te hebben. Op W76 was hij i.m.o. de MVP van Tyrant en met zijn uren één van de meest waardevolle spelers binnen de stam. Hele rustige kerel, vv-minded en past zich makkelijk aan. Dat laatste geldt wat minder voor zijn co Marc, met wie ik toch zeer goed overweg kan. Een beetje een aparte verschijning binnen de TW-community, maar wel iemand die een account kan opbouwen en gigantisch veel muntjes mept;

3. @Cacturne Na W76 was ik wel benieuwd hoe het was om met Sem te spelen, want dat heb ik tot op heden nog nooit gedaan. Vaak via de vv tegen Walter, Wouter, Sem, Samir en Samuel gestaan, wat klaarblijkelijk niet 5 maar 2 personen zijn en 3 alterego's. Konden prima aanvallen, veel druk opvoeren in recapbattles en hebben een mooi rim-account kunnen opbouwen;

4. @aapjeklapklap Eigenlijk ben ik puur voor deze legend met PVM gaan samenspelen (sorry andere PVM spelers). Luc heeft voor mij toch wel wat respect verdient sinds zijn prestatie op Barnie, want dat vond ik echt sick. Nadat hij dat voor mij gedaan had, kon ik hem hier sws niet ditchen;

5. Achilleus @EquinoxDR @et Murus Magnificum & @Achilleus. Daan, Sean en René zijn 3 bewezen topspelers die de laatste werelden constant in de end-game te vinden zijn, soms als winnaar en soms als verliezer. Met alle 3 heb ik reeds 2 of zelfs 3 werelden gewonnen. Spelers waar je van op aan kan, al is Daan de laatste tijd een beetje een luie noob geworden. Een account waar je op kunt rekenen en zich altijd zal onderscheiden met kwaliteit;

6. @Night Train. Matthi timed altijd ontzettend strak en zou met zijn hoeveel pp het steunpakket van de Nederlandse overheid kunnen verdubbelen. Goede speler, kan prima deffen & offen. Ook hier heeft hij weer een lekker team bij elkaar gekregen, zin om te knallen met de enige trein die wel strak op tijd is;

7. @The BIacklist Ontzettend vervelende tegenstander om tegen te spelen, maar dat is juist een goed teken. Heeft altijd wel een ridderdefje die hij voor je laatste edel kan pleuren voordat hij net de muur geboost heeft. Bijna niet blitzbaar, doordat hij over actief is. Zulke gasten zijn chill op lastige account, fijn om erbij te hebben.

Hier houd ik het bij, want @Conceived by Communism wrm zou ik een lijst van 10 maken op een 7-stamlimiet wereld???? Ik heb er nu al één teveel, maar Luc leg ik dan wel in de rim van de vijand.
 
Reactiescore
278
1. @Ezra the King en @Chameleon bij wie ik mag co'en. Zijn 2 gezellige gozers die nog goed tw kunnen spelen ook. Wil je er zeker erbij hebben.

2. @Kyuka Melvin weet goed zeker wel hoe hij het spelletje moet spelen. Echt een heel gedreven speler. Soms iets te gedreven ;). Neemt ook veel vv's.

3. @Rob. Elke stam heeft toch wel een mascotte nodig en Robbert brengt toch altijd wel een hoop gezelligheid mee :p

4. @Rave Into Space Dit is t af acc van Mien toch? Vind Mien een chille gozer om erbij te hebben.

5. @Conceived by Communism heb er verder niet echt ooit contact mee gehad maar vind hem altijd op een goede manier overkomen. Hoor ook veel positieve verhalen van hem. Vond hem ook wel fijn leiding geven in Tyrant.

6. @United Masters Dirk is gewoon echt een hele chille kerel. en altijd fijn om er een actieve nachter bij te hebben. Dirk neemt ook echt een hele hoop vv's.

7. @Qui Intus Diaboli zo te horen heeft die flink wat betekend in Salt op w76 en is het een topper om erbij te hebben. zou dit wel een mee willen maken :)

8. @rikkert1234 beetje zelfde motivering als bij 7 staat :).

9. @Curiosity voor de gezelligheid en als sponsor :p

10. Verder iedereen die stamminded denkt en zich voor de volle 100% inzet voor de stam.
 
Bovenaan