Met welke 10?

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Een topic uit de oude kast! Een topic om elkaars billetjes eens lekker goed schoon te likken. Kunnen we de nek van Melvin nog dikker maken?

Zeg het maar eens, met welke 10 zou je zeker een stam en/of account willen delen. Uitleg is altijd welkom!

Ik post mijn eigen later deze week. :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
166
Klein lijstje om er een begin aan te geven, onderstaande spelers zou ik mee in zee gaan mochten die me benaderen om bv een wereld te starten en/of P-made;

Serenty
Insomnia
Coruscant
Kyuka
TasmanianDevil

Het zijn spelers die ik blinde links vertrouw, waarom? het zijn spelers die ik in voorgaande wereld ben tegengekomen en/of mee samen heb gespeeld. Een ieder van hen bezit dan ook de kwaliteit die je mag verwachten. Ben dan ook erg benieuwd hoe ze het deze wereld gaan doen!

Dan mis ik nog 5 spelers, nu kijkende naar de sociale contacten die we nog wel eens hebben zou dat op basis van de vriendschappelijk contact onderstaande accounts zijn;

Dom Perignon
The BIacklist
United Masters
No1LikeUs
CircusOfInsanity

Hoewel deze 5 gebaseerd zijn op een sociaalaspect zou ik mijn hand er niet voor in het vuur steken, enkele van hen ken ik ook uit voorgaande werelden. Maar ik zou niet weten op welk niveau ze nu spelen, hier vindt ik het ook nog wat te vroeg voor deze wereld.

Niet iedereen van dit lijstje zie ik ook de end-game halen, ben erg benieuwd wie wel.
 
Reactiescore
903
Zal beginnen met de 1e lijst. 2e lijst. Lijstje is gebaseerd op verhalen en momenten die ik zelf voorheen heb meegemaakt. Miss dat ik later nog x lijstje maak als de wereld verder gevorderd is, maar dat zullen we dan nog wel zien.

@Kyuka ; Het ‘’beruchte’’ account voor velen, maar voor mij zeker niet. Acc eigenaar Melvin is en blijft een toppertje, zowel op persoonlijk als TW vlak. In het verleden vaak zat mooie momenten en successen meegemaakt. Tot heden nog altijd met elkaar gespeeld, wie weet dat het op W78 andersom gaat zijn.

King of Pvm; In het verleden samen op W44 gespeeld. Helaas voor ons viel de wereld de verkeerde kant op, maar buiten dat om hebben we het altijd wel samen gedaan. Als dit nog de oude spelers zijn, dan is het zeker een aanrader om hun in je stam te hebben!

@United Masters ; Van de verhalen die ik gehoord heb ben je een prima gozer en kwalitatief een goede speler. Lijkt me leuk om een x samen in een stam te zitten.

@Serenity ; Als ik de verhalen en het AF goed gevolgd heb speelt Inge op dit account. (Sorry ben er zelf even tussenuit geweest). Inge ook top speelster 1e klas en een speelster waar je op kunt bouwen en vertrouwen. Samen natuurlijk op W49 gespeeld waar we veel tijd aan hebben gespend. Niet vies voor een VV’tje en ze weet donders goed wat ze doet. Toppertje dus!

Slash n Bash; Ja ook jij bent een oude bekende voor me natuurlijk, top speler met een top mentaliteit en kwalitatief prima speler. Helaas op W78 (nog) niet serieus aan het spelen, maar je had anders sowieso een top 10 quotering gehad.

The Night Pharmacy; Een account die je niet snel ziet op de ranglijst, maar niet elke quotering hoeft in de top 25 te staan natuurlijk. Ik herkende je account nog van W44 waar we tegen je gespeeld hebben. De verhalen die ik me nog kan herinneren waren altijd positief over dit account en daarom de quotering ook. Toen der tijd genoeg acties gezien, maar helaas verder nooit elkaar gesproken of iets dergelijke.

@Chameleon ; Heb je kort gesproken en meegemaakt op W74 en de verhalen die ik te horen heb gekregen van mijn co spelers en sommige andere leden uit Planet was je echt een topper! Op basis daarvan zou ik graag een keer bij je in de stam willen zitten om dat zelf te ervaren.

Surrounded by idiots..: Ja de naam zegt al genoeg, me maatjes van vroeger verdienen hier absoluut een plek. Op W78 weer tegen gekomen en wie weet komen we elkaar nog x tegen op een wereld of W78 zelf, maar dat moet nog blijken. Absolute topper en zeker een nominatie waardig!
 
Reactiescore
490
King of Pvm; In het verleden samen op W44 gespeeld. Helaas voor ons viel de wereld de verkeerde kant op, maar buiten dat om hebben we het altijd wel samen gedaan. Als dit nog de oude spelers zijn, dan is het zeker een aanrader om hun in je stam te hebben!

Anders niet? :(
 
Reactiescore
903
Jawel hoor, maar ken de oude spelers nog vandaar. En hun kennende zullen er nu evt zelfde type spelers op spelen als dat ze zelf zijn.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.582
Zal beginnen met de 1e lijst. 2e lijst. Lijstje is gebaseerd op verhalen en momenten die ik zelf voorheen heb meegemaakt. Miss dat ik later nog x lijstje maak als de wereld verder gevorderd is, maar dat zullen we dan nog wel zien.

King of Pvm; In het verleden samen op W44 gespeeld. Helaas voor ons viel de wereld de verkeerde kant op, maar buiten dat om hebben we het altijd wel samen gedaan. Als dit nog de oude spelers zijn, dan is het zeker een aanrader om hun in je stam te hebben!


Op king spelen deze wereld geen spelers van het oude team :) ik denk wel dat ons team een beetje dezelfde mentaliteit had als de voorgaande spelers. We gaan ons best doen om er wat van te maken ^^
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Op king spelen deze wereld geen spelers van het oude team :) ik denk wel dat ons team een beetje dezelfde mentaliteit had als de voorgaande spelers. We gaan ons best doen om er wat van te maken ^^

Ik hoop het niet
 
Bovenaan